Apple carplay adapteri

Liittynyt
12.01.2024
Viestejä
13
Moro, ostin tossa mun 05 vuoden golffiin eonon ga9153a mankan käytettynä ja nyt siihen pitäs saaha apple carplay toimimaan. Osaako joku sanoa minkälainen adapteri mun pitäs hommata että alkais toimimaa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 119
Moro, ostin tossa mun 05 vuoden golffiin eonon ga9153a mankan käytettynä ja nyt siihen pitäs saaha apple carplay toimimaan. Osaako joku sanoa minkälainen adapteri mun pitäs hommata että alkais toimimaa.
Oletko koittanut pistää USB:llä kiinni tai jos tuo osaa luoda WLAN tukiaseman niin yhdistää siihen?
 
Liittynyt
06.11.2016
Viestejä
1 849
oon yrittäny usbilla ja ei oo mitää wlan tukiasemaa. Oon aika varma että tarvii vaa tommosen adapterin muttaku tietäs vaa minkälaisen
Support Apple car auto play and Android Auto by connecting your iPhone/Android phone to the Android car stereo via Eonon USB Dongle A0585. You can get directions, make calls, send and receive messages, listen to music etc. (USB dongle A0585 needs to be purchased separately.)
En tiedä asiasta mitään, mutta tuolla lukee, että vaatii erillisen donglen - Eonon GA9153A | Volkswagen/SEAT/SKODA Android 8.0 Oreo 4G RAM High-end Rockchip Processor, Octa-Core & 32G ROM Split Screen and PIP Multitasking Compatible with Fender System
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
245 532
Viestejä
4 286 615
Jäsenet
71 678
Uusin jäsen
Milook

Hinta.fi

Ylös Bottom