Apple aloitti HomePod Mini -älykaiuttimen myynnin myös Suomessa

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
21 885
1-3 tuollaista on ihan kätevät. Itse ostin Google Home Minin ja Amazon Echoja.

95% käytöstä on ajastimia ja herätyskello. Kalenterin synkkaus oli paperilla hieno idea, mutta käytännössä ei toiminut ollenkaan. Tuommoinen pitäisi kyllä olla joka keittiössä.

Kai tuolla voi puheluitakin vetää, mutta omassa käytössä ei kotoa tehdä ryhmäpuheluita.

--

Minun puolesta voisi laittaa IoT-sensorit seuraavaan iteraatioon. Sitten voisi seurata kodin lämpötiloja, ym. ja ne olisi siellä valmiina huomaamattomasti keskellä huonetta.
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
626
Tällaista olen pohtinut ihan vaan älykodin ohjaukseen, mutta en tiedä meneekö siinä sitten hukkaan. Pelkkä puhelin kuulee äänikomennot huonosti, vaikka matkaa ei olisi kovinkaan paljon, tuon oletan toimivan siinä tarkoituksessa paremmin. Mutta varsinainen kaiutinosuus siitä jäisi itsellä melko turhaksi; lofti-yksiön kattaa "oikea" äänentoisto huomattavasti paremmin ja saunaankin on viemisiksi tuollainen JBL:n Flip5
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
21 885
Tällaista olen pohtinut ihan vaan älykodin ohjaukseen, mutta en tiedä meneekö siinä sitten hukkaan. Pelkkä puhelin kuulee äänikomennot huonosti, vaikka matkaa ei olisi kovinkaan paljon, tuon oletan toimivan siinä tarkoituksessa paremmin. Mutta varsinainen kaiutinosuus siitä jäisi itsellä melko turhaksi; lofti-yksiön kattaa "oikea" äänentoisto huomattavasti paremmin ja saunaankin on viemisiksi tuollainen JBL:n Flip5
Minikaiuttimien suurella kokemuksella: älä soita noista musiikkia. Siihen on ne isommat, kuten Applella Homepod normaali.
 
Liittynyt
01.05.2020
Viestejä
58
Vähän funtsinu tuollaista jonkun aikaa jo. Tuli vaan mieleen, että kun pari vuotta jo markkinoilla, omalla tuurilla heti kun ostan niin julkaistaan joku uusia versio. :)
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
237 474
Viestejä
4 163 479
Jäsenet
70 414
Uusin jäsen
O&G

Hinta.fi

Ylös Bottom