Yksi mielekkäimmistä musiikkigenreistä itselleni.
Wikipedia osaa kuvailla genreä seuraavasti:
"a style of popular music in which a hard rock background is combined with softer or more melodic elements."
Kenties tunnetuimpia AOR pändejä ovat Toto sekä Journey.
Ketjussa voi keskustella kyseisen genren pändeistä sekä jakaa loistavaa fiilistä nostattavaa musiikkia. Itse arvostan etenkin deep trackeja/cutteja ja tuntemattomia sekä uusia pändejä.
Etenkin uusien pändien löytämisen toivossa tätä ketjua perustan. Katsotaan löytyykö sielunveljiä.
Itse aloitan parilla kovalla.
White Widdow - australialaista modernia AOR:rrää. Toinen Serenade levy on huikea sävellyksen tasoltaan (suosittelen kuuntelemaan sen kokonaan mikäli tämä iskee yhtään):
Touch - Yhdysvaltalainen unohdettu pändi joka on aika uusi tuttavuus minulle:
Edit: korjattu rikkinäinne YouTube-linkki.
Wikipedia osaa kuvailla genreä seuraavasti:
"a style of popular music in which a hard rock background is combined with softer or more melodic elements."
Kenties tunnetuimpia AOR pändejä ovat Toto sekä Journey.
Ketjussa voi keskustella kyseisen genren pändeistä sekä jakaa loistavaa fiilistä nostattavaa musiikkia. Itse arvostan etenkin deep trackeja/cutteja ja tuntemattomia sekä uusia pändejä.
Etenkin uusien pändien löytämisen toivossa tätä ketjua perustan. Katsotaan löytyykö sielunveljiä.
Itse aloitan parilla kovalla.
White Widdow - australialaista modernia AOR:rrää. Toinen Serenade levy on huikea sävellyksen tasoltaan (suosittelen kuuntelemaan sen kokonaan mikäli tämä iskee yhtään):
Touch - Yhdysvaltalainen unohdettu pändi joka on aika uusi tuttavuus minulle:
Edit: korjattu rikkinäinne YouTube-linkki.
Viimeksi muokattu: