Sanonpa vaan, että mulla on avoimet, korvan ulkopuolella olevat Bose Ultra Open ja äänenlaatu, sekä basson määrä yllätti hyvinkin positiivisesti; langalliset 130€ hyvänä pidetyt Fiion avoimet nappikuulokkeet jää aikalailla kaikessa kakkoseksi. Myös basson määrässä. Toki nekin ovat avoimet, mutta tulevat kuitenkin enemmän korvan sisälle. Ikävä vaan että kalliit Boset meni rikki alle puolen vuoden käytön jälkeen. Ostin käytettynä Yhdysvalloista, joten ei voine mitään. Ja Bosella ei ole minkäänlaista yhteydenottokanavaa asiakaspalvelulle täällä. Nyt pitäisi löytää uudet, koska mielestäni ne oli mullistavan kätevät niin juostessa, pyöräillessä kuin monissa askareissa kotona ja VR-lasien kanssa. Kunhan tiedostaa sen, että liikenteen melussa ne ovat surkeat, tai ok, jos haluaa kuulla sen melun, ja ylipäänsä ulkona en niillä musiikkia kuuntelisi. Äänenlaadultaan voittavat kuulemma parhaat luujohdekuulokkeet, niitä en ole kokeillut. Näissä on korvan ympärille tuleva sanka, niin ne ei kiinnosta. Pitäisi olla samanlaiset klipsit kuin Bosessa.
Bosen akkukesto oli myös kehno. Yleensä noissa onkin onneksi parempi.