• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Tekniikka Anker Soundcore v40i, Proshop, 29 €

Eikös tää open ear tarkota periaatteessa vain avointa muotoilua, eli kuuloke ei uppoa korvakäytävään vaan jää "holleille" päälle
 
Tekeekö tämmösillä sit yhtään mitään eli missä nämä ovat hyvät? Ei pysy korvilla, suuret ja matalat äänet puuttuvat?
 
Tekeekö tämmösillä sit yhtään mitään eli missä nämä ovat hyvät? Ei pysy korvilla, suuret ja matalat äänet puuttuvat?
Ulkona liikkuessa hieman turvallisemmat kun kuulee mahdolliset pyöräkellot ja muut äänet.
Toki jos mahdollisimman paras ääni hakusessa niin sitten jotkut muut.
 
Ulkona liikkuessa hieman turvallisemmat kun kuulee mahdolliset pyöräkellot ja muut äänet.
Toki jos mahdollisimman paras ääni hakusessa niin sitten jotkut muut.
Eikö tämä nyt ole ollut ihan normaalia jo kaikissa vastamelukuulokkeissa useamman vuoden, että ympäristön äänet saa kuulumaan jos haluaa?
 
Eikö tämä nyt ole ollut ihan normaalia jo kaikissa vastamelukuulokkeissa useamman vuoden, että ympäristön äänet saa kuulumaan jos haluaa?
Onhan se mutta ainakaan omissani se ei toimi niin hyvin että luottaisin siihen esim pyöräillessä
 
Ulkona liikkuessa hieman turvallisemmat kun kuulee mahdolliset pyöräkellot ja muut äänet.
Toki jos mahdollisimman paras ääni hakusessa niin sitten jotkut muut.
Meinasitko että markkinoiden parhaimmista vastamelukuulokkeista ei tulisi kyseiset äänet läpi. Itselläni on ollut käytössä Sonyn Wh-1000XM3:set (suljetut vastamelukuppikuulokket) ja OnePlus Nord Buds 3 Pro nappikuulokkeet. Hyvin tulee äänipiikit sekä korkeat äänet läpi.

En ainakaan vielä ole jäänyt ratikan tai auton alle, vaikka kuulokkeet melkein aina päässä (edes pyöräillessä) - toisinaan pelkällä vastamelulla ilman että kuuntelen mitään. Tuollaset pyörän kellot ja ratikan kilahdukset kuulee melkein paremmin vastamelukuulokkeet päässä kun äänimaailmasta on leikattu tasainen matala melusaaste pois. Tota väittämää että olis millään muotoa turvallisemmat ulkona liikkuessa en oikein omien kokemusten valossa osta.

Toki en mä sitä sano ettenkö voisi olla visuaalisempi ihminen kuin joku toinen ja luottavani enemmän näköaistiin kuulon sijaan. Hyvin olen kuitenkin kuullut esim. takaa lähestyvien autojen renkaiden rullausäänet OnePlus Nord Buds 3 napit päässä äänikirjaa kuunnellen.
 
Viimeksi muokattu:
Meinasitko että markkinoiden parhaimmista vastamelukuulokkeista ei tulisi kyseiset äänet läpi. Itsellä ollut käytössä Sonyn Wh-1000XM3:set ja OnePlus Nord Buds 3 Pro:t. Hyvin tulee äänipiikit sekä korkea äänet läpi.

En oo ainakaan vielä jäänyt ratikan tai auton alle, vaikka kuulokkeet melkein aina päässä - toisinaan pelkällä vastamelulla ilman että kuuntelen mitään.
Voi luoja, taas muistin miksi en suomifoorumeilla paljoa viestittele, joka asiasta pitää ruveta vänkäämään.
En meinannut, kunhan vaan kerroin yhden syyn miksi näitä jotkut käyttävät henkilölle joka kysyi, anteeksi jos jostain ihmeen syystä pahoitit mielesi tämän takia.
 
Voi luoja, taas muistin miksi en suomifoorumeilla paljoa viestittele, joka asiasta pitää ruveta vänkäämään.
En meinannut, kunhan vaan kerroin yhden syyn miksi näitä jotkut käyttävät henkilölle joka kysyi, anteeksi jos jostain ihmeen syystä pahoitit mielesi tämän takia.
En pahoittanut. Pahoittelen jos pahoitit mielesi. Kirjoitin vain omasta kokemuksestani.

Elämässä ei kannata uhriutua, syyllistää muita ja pahoittaa mieltään kaikesta turhasta. Etenkään jos jollain on kokemuspohjainen vastakkainen näkemys esittämääsi asiaan. Hyvät päivänjatkot vain sinulle sekä kaikille mielensäpahoittajille ja kiitos kun kerroit meille kaikille että pahoitit mielesi! 😊

P.S. Toki olisin voinut kirjoittaa vähemmän autistisesti, mutta se taas syö itseltäni enemmän resursseja ja kiireessä välillä ei jaksa tai olevinaan kerkeä aina miettiä ihmisten tunteita.
 
Viimeksi muokattu:
Itselläni lähti tilaukseen lähinnä pidemmille lenkeille tai golfkentälle, kun taas jossain "aktiivisemmissa" tapauksissa perinteiset napit (nothing ear) tahtoo lipsahtaa ulos korvista. Salilla norminapit kuitenkin jatkavat varmasti käyttöä itselläni.

Nothing openit on ollut hetken aikaa jo lähinnä mielenkiinnostakin tiirailussa, joten tässä oli arvosteluiden pohjalta oiva vaihtoehto hieman halvemmalla.
 
Lähti tilaukseen, kiitos postaajalle. Fillarointiin varmasti hyvä. Oli tilaus sisällä 1morella samantyyppisistä kuulokkeista. Ollut yli viikon pelkästään käsittelyssä eikä mitään ole kuulunut. Peruutusviesti ja Paypalin kautta dispute ja rahat takaisin. Dispute läpi suoraan kuulematta myyjää jostain syystä. Onko niitä tullut sitten muiltakin tmv.
 
Meinasitko että markkinoiden parhaimmista vastamelukuulokkeista ei tulisi kyseiset äänet läpi. Itselläni on ollut käytössä Sonyn Wh-1000XM3:set (suljetut vastamelukuppikuulokket) ja OnePlus Nord Buds 3 Pro nappikuulokkeet. Hyvin tulee äänipiikit sekä korkeat äänet läpi.
Reality check, nää on 1/10 hintaluokassa markkinoiden parhaimpiin verrattuna.
 
Reality check, nää on 1/10 hintaluokassa markkinoiden parhaimpiin verrattuna.
Ei ne parhaimmat ole mutta ero ei toki ole suurin suuri. Kannattaa opetella luetun ymmärtämistä. Pitäisi olla itsestään selvää etten missään kohtaa ole väittänyt että olisi markkinoiden parhaimmat. Jostain syystä egosi kuitenkin tarvitsi kommentoida. 😅

XM6 esim. uusin Sonyn malli tossa kuulokesarjassa. XM3:set ilmestyi 2018. Toki ei ne kauheasti paremmat ole ne parhaimmatkaan. On mulla esim. XM6:setkin ollut käytössä ja Bose QuietComfort Ultra Headphonet. Oneplus budeista maksoin Elisa kaupassa kymmenen euroa, ja käytän niitä nykyisin urheillessa XM3:sten sijasta, joita minulla on kahdet. Kymmenen euron nappikuulokkeet eivät varmaan ole markkinoiden parhaat, mutta äänikirjojen kuunteluun sangen passelit ja pysyvät juostessakin päässä.. 😊
 
Viimeksi muokattu:
P.S. Toki olisin voinut kirjoittaa vähemmän autistisesti, mutta se taas syö itseltäni enemmän resursseja ja kiireessä välillä ei jaksa tai olevinaan kerkeä aina miettiä ihmisten tunteita.
Hyvät päivänjatkot vain sinulle sekä kaikille mielensäpahoittajille ja kiitos kun kerroit meille kaikille että pahoitit mielesi! 😊
Nyt on kunnon käytöstä, kirjoita miettimättä muiden tunteita ja vittuile jos joku ärsyyntyy.
 
Kiitos tarjouksesta, mukaan lähti myös Ankerin laturi 😄 Sisäinen hifisti tuskin kovin tyytyväinen tulee olemaan, mutta josko koirankusetuspodcastkuuntelussa olisi riittävät.
 
Lähti tilaukseen, kiitos postaajalle. Fillarointiin varmasti hyvä. Oli tilaus sisällä 1morella samantyyppisistä kuulokkeista. Ollut yli viikon pelkästään käsittelyssä eikä mitään ole kuulunut. Peruutusviesti ja Paypalin kautta dispute ja rahat takaisin. Dispute läpi suoraan kuulematta myyjää jostain syystä. Onko niitä tullut sitten muiltakin tmv.
Kiitos tarjouksesta, mukaan lähti myös Ankerin laturi 😄 Sisäinen hifisti tuskin kovin tyytyväinen tulee olemaan, mutta josko koirankusetuspodcastkuuntelussa olisi riittävät.
Loistavaa!
 
Ei ne parhaimmat ole mutta ero ei toki ole suurin suuri. Kannattaa opetella luetun ymmärtämistä. Pitäisi olla itsestään selvää etten missään kohtaa ole väittänyt että olisi markkinoiden parhaimmat. Jostain syystä egosi kuitenkin tarvitsi kommentoida. Oliko motiivina kenties provosointi?
Kummallista turhaa pään aukomista ja ketjun jatkuvaa paskomista. Luetun ymmärtämisen sijaan tässä ehkä tarvitsisi jonkun ymmärtää korvan toimintaa ylipäätään. Sillä on aika suuri ero pääseekö ääni suoraan korvaan vai tuleeko se nappikuulokkeiden kautta mikitettynä ja sitten toistettuna. Korva ei ole hassun näköinen poimukasa syyttä suotta.
 
Kummallista turhaa pään aukomista ja ketjun jatkuvaa paskomista. Luetun ymmärtämisen sijaan tässä ehkä tarvitsisi jonkun ymmärtää korvan toimintaa ylipäätään. Sillä on aika suuri ero pääseekö ääni suoraan korvaan vai tuleeko se nappikuulokkeiden kautta mikitettynä ja sitten toistettuna. Korva ei ole hassun näköinen poimukasa syyttä suotta.
Mulla on autistina joskus vähän vaikea ymmärtää miksi viestini käsitetään väärin, ja miksi joku ärsyyntyy vaikka tarkoitukseni ei ole ärsyttää tai loukata ketään.

En koskaan käytä Ambient Sound Mode äänitilaa, vaan aina noise cancelling (ellei ole pakko). Puheluissa ärsyttää, kun Ambient Sound äänitila tulee pakotettuna. Ilmeisesti ensimmäisessä viestissäni oli jotain ärsyttävää. En vain ymmärrä että mitä. Keskustelua lienee kaikkien kannalta kuitenkin turha enää tässä kohtaa jatkaa.
 
Viimeksi muokattu:
Sanonpa vaan, että mulla on avoimet, korvan ulkopuolella olevat Bose Ultra Open ja äänenlaatu, sekä basson määrä yllätti hyvinkin positiivisesti; langalliset 130€ hyvänä pidetyt Fiion avoimet nappikuulokkeet jää aikalailla kaikessa kakkoseksi. Myös basson määrässä. Toki nekin ovat avoimet, mutta tulevat kuitenkin enemmän korvan sisälle. Ikävä vaan että kalliit Boset meni rikki alle puolen vuoden käytön jälkeen. Ostin käytettynä Yhdysvalloista, joten ei voine mitään. Ja Bosella ei ole minkäänlaista yhteydenottokanavaa asiakaspalvelulle täällä. Nyt pitäisi löytää uudet, koska mielestäni ne oli mullistavan kätevät niin juostessa, pyöräillessä kuin monissa askareissa kotona ja VR-lasien kanssa. Kunhan tiedostaa sen, että liikenteen melussa ne ovat surkeat, tai ok, jos haluaa kuulla sen melun, ja ylipäänsä ulkona en niillä musiikkia kuuntelisi. Äänenlaadultaan voittavat kuulemma parhaat luujohdekuulokkeet, niitä en ole kokeillut. Näissä on korvan ympärille tuleva sanka, niin ne ei kiinnosta. Pitäisi olla samanlaiset klipsit kuin Bosessa.

Bosen akkukesto oli myös kehno. Yleensä noissa onkin onneksi parempi.
 
Nyt pitäisi löytää uudet, koska mielestäni ne oli mullistavan kätevät niin juostessa, pyöräillessä kuin monissa askareissa kotona ja VR-lasien kanssa.
Onhan tuolla myös tarjouksessa c40i (39e), hintaansa nähden arvosteluissa kehuttu...

 
Yllätyin kyllä, miten hyvä ääni näissä on! Eiköhän nämä palvele hyvin podcast kuuntelua ja satunnaista tuubin videon katselua.

Tilasin samalla nuo C40i ja niissä ei basso pääse lähellekään V40i tasoa, mutta pirun kätevät. Tovin käytettyä ei tajuakaan että ne on korvissa. Hands free ja videoneuvotteluihin kätevän oloiset, pitää jossain vaiheessa mikki testata.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
309 360
Viestejä
5 248 720
Jäsenet
83 488
Uusin jäsen
Cwat

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom