Androidin automaattinen synkkaaminen PC:lle

Liittynyt
23.02.2020
Viestejä
791
Puhelimella tulee otettua paljon kuvia ja videota, jotka vievät niin paljon tilaa, etten ajatellut pilvipalveluista maksaa niin paljoa. Eipä tuo minun kaapelimodeemin upload mikään nopea ole sekään ja puhelimen 4G:n upload niin ruuhkainen ettei tavara liiku edes 1Mt/s! Eli tarkoitus siirtyä pilvistä maan tasalle ja lokaaleihin kopioihin.

Eli, mikä olisi hyvä ohjelma Androidille jolla saisi automaattisesti WiFi:n yli varmuuskopioitua kuvat tietokoneelle turvaan? Sellainen joka toimisi automaattisesti, havaitsisi uudet kuvat ja lähettäisi ne heti tai ajastetusti PC:lle. Mielellään mahdollisimman yksinkertainen ja simppeli, eli annat vain muistikortilta kamera kansion sijainnin ja PC:n verkkojaon, muuta käyttäjän toiminnallisuutta ei sen jälkeen tarvittaisi.

Olen kokeillut joitakin mitä löytänyt googlettamalla, mutta useimmat ohjelmat ovat olleet pettymyksiä.

Tällainen hyvä löytyi:
Toiminnallisuus juuri kuten pitää. Mutta se on todella hidas, max jotain 0-1Mt/s nopeus.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
6 295
Syncthing is a continuous file synchronization program. It synchronizes files between two or more computers in real time, safely protected from prying eyes. Your data is your data alone and you deserve to choose where it is stored, whether it is shared with some third party, and how it's transmitted over the internet.


Tuon avustuksella voit synkata tiedostot vaikka Internetin yli omalle koneelle salattuna...
 
Liittynyt
18.11.2017
Viestejä
623
Saanen kysyä, eikö muistikortin siirtäminen tietskan lukijaan tai USB-yhteys riitä? Näitä itse käytän.
 
Liittynyt
23.02.2020
Viestejä
791
Kiitos, tämä lähtee testiin.

Saanen kysyä, eikö muistikortin siirtäminen tietskan lukijaan tai USB-yhteys riitä? Näitä itse käytän.
Automaattinen jatkuva varmuuskopiointi tämän tarkoitus. USB on toki se nopein ja helpoin, jos vain tarve siirtää kuvat tietokoneelle. Mutta en kuitenkaan halua jatkuvasti tyhjentää puhelimen muistia kokonaan koneelle, vaan pitää myös viimeisten kuukausien kuvat puhelimen muistikortilla.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
243 630
Viestejä
4 254 483
Jäsenet
71 352
Uusin jäsen
T.M

Hinta.fi

Ylös Bottom