Puhelimella tulee otettua paljon kuvia ja videota, jotka vievät niin paljon tilaa, etten ajatellut pilvipalveluista maksaa niin paljoa. Eipä tuo minun kaapelimodeemin upload mikään nopea ole sekään ja puhelimen 4G:n upload niin ruuhkainen ettei tavara liiku edes 1Mt/s! Eli tarkoitus siirtyä pilvistä maan tasalle ja lokaaleihin kopioihin.
Eli, mikä olisi hyvä ohjelma Androidille jolla saisi automaattisesti WiFi:n yli varmuuskopioitua kuvat tietokoneelle turvaan? Sellainen joka toimisi automaattisesti, havaitsisi uudet kuvat ja lähettäisi ne heti tai ajastetusti PC:lle. Mielellään mahdollisimman yksinkertainen ja simppeli, eli annat vain muistikortilta kamera kansion sijainnin ja PC:n verkkojaon, muuta käyttäjän toiminnallisuutta ei sen jälkeen tarvittaisi.
Olen kokeillut joitakin mitä löytänyt googlettamalla, mutta useimmat ohjelmat ovat olleet pettymyksiä.
Tällainen hyvä löytyi:
Toiminnallisuus juuri kuten pitää. Mutta se on todella hidas, max jotain 0-1Mt/s nopeus.
Eli, mikä olisi hyvä ohjelma Androidille jolla saisi automaattisesti WiFi:n yli varmuuskopioitua kuvat tietokoneelle turvaan? Sellainen joka toimisi automaattisesti, havaitsisi uudet kuvat ja lähettäisi ne heti tai ajastetusti PC:lle. Mielellään mahdollisimman yksinkertainen ja simppeli, eli annat vain muistikortilta kamera kansion sijainnin ja PC:n verkkojaon, muuta käyttäjän toiminnallisuutta ei sen jälkeen tarvittaisi.
Olen kokeillut joitakin mitä löytänyt googlettamalla, mutta useimmat ohjelmat ovat olleet pettymyksiä.
Tällainen hyvä löytyi:
SMBSync2 - Apps on Google Play
To sync files between a PC/NAS and Android via wireless LAN.
play.google.com