Androidilla videoeditointi

Liittynyt
27.03.2018
Viestejä
782
Haluausin vain poistaa videosta pätkiä, en muuta. Millään en meinaa löytää ohjelmaan, joka ruutu ruudulta näyttäisi videon, jotta turhat ruudut saa pois.
Sormin on hirveän paha määrittää leikattavaa aluetta. Valinta on useimmiten aivan liian vaikeaa.

Itse videon tekemiseen soveltuvan ohjelman löysin, mutta en saanut sillä turhia pois.

Tarkoitus on luoda näytöllä opetusvideoita. Videot voisi sitten pakata, joko leikkurilla tai avaamalla uudestaan ohjelmalla, jolla videon tein.

Vai pitäisikö vaan mennä pöytätietokoneen ääreen? Mikä olisi Windiws 10 tarkoitukseeni sopiva ilmausohjelma?
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.11.2022
Viestejä
8
Itse käytän YouCut - video editor sovellusta...pystyy tekemään kaiken tarpeellisen mitä olen gopro videoita halunnut editoida.
 
Liittynyt
27.03.2018
Viestejä
782
Kokeilin sitäkin, mutten osannut käyttää siten, että saisin paloja pois. Onnistuin vain saamaan palasta erillistiedoston. Näillä paloista pitäisi kasata video, mikä olisi erittäin hidasta ja hankalaa.

Remove middle sain palan pois, mutta joka kerran kun pitää leikata, pitää tallentaa uudeksi versioksi, josta taas leikkaa palan jne.., joten käyttö on hidasta. Sain yksi kohta kerraan leikattua virheet pois videolta. Monta kertaa piti ottaa aiempi kopio käyttöön ja yrittää samaa kohta uudestaan. Ohjelmina siis xRecord (pakkaus) sekä Remove middle (leikkaus).

Kokeilin vielä yhteen kohtaan YouCut-ohjelmaan, jolla pilkoin kahteen osaan ja sitten yhdistin ja pakkasin. Ohjelmina siis xRecord (pakkaus) , YouCut (leikkaus) ja Viedeo fuusioida (yhdistäminen). Toimii se niinkin. On kätevästä kyllä kaukana.



Video on vain vähän yli minuutin alkuperäistä lyhyempi, mutta muutama moka on poistettu.

Yhtään sellaista, että voi vain napata pois palan välistä ja jakaa hommia samalla tiedostolla en löytänyt. Yksi ohjelma näytti asiasta demon, mutta sillä ei tehnyt mitään.

Tosin kaikkia mahdollisia ohjelmia en ole vielä kokeillut, mutta aika monta olen. Ehkä pitää jatkaa etsintää. Hirveän paljon kokeitavia ohjelmia on.
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 184
Viestejä
4 214 900
Jäsenet
71 014
Uusin jäsen
Phaik

Hinta.fi

Ylös Bottom