Androidiin sovellus jolla käskee toisen sovelluksen käynnistymään?

Rxd

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.07.2020
Viestejä
1 898
Mulla on siis oneplus nordin halpisluuri ja siinä Health-äppi että tämä huawein gt:n älykello toimii. Niin tuo äppi pitää aina välillä käyttää päällä, kun se unohtaa lähettää muuten ilmoituksia.
Olen laittanut akkupaikasta sen että ei optimoi sekä kaikenlaiset luvat antanut mitä edellisessäkin puhelimessa käytin ja sitä edellisessä. Mutta nyt jostain syystä tämä sovellus on joko päivittynyt ja ei osaa toimia taustalla tai sitten tämä puhelin on pöljä, eikä omista älyä.

Niin tiiättäkö te mitää semmosta äppiä jonka latais google kaupasta että sieltä vaa valitsis jonku täpän että Health-sovellus käynnistetään vaikka 30 minuutin välein.

Siis onhan tuossa myös sekin että notification palkissa tuo on kokoajan, mutta se edelleen vaatii tuon sovelluksen päällä käyttämisen. Se aika on jotain aivan randomia milloin se unohtaa olemassaolonsa ja ei tärise kello puheluista tai ilmoituksista. mutta heti ku sen healthin käyttää auki ja pienentää, niin kello heti sen jälkeen taas tajuaa ilmoittaa ilmoituksia ja puheluita, mutta sitä kestoa en tiedä että kuinka kauan taas menee että puhelut alkaa menemään ohi tai viestit..
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 714
Taskerilla ainakin onnistuu.

Vaikka toki tuo kuulostaakin siltä että tuossa nyt vain kierretään varsinaista ongelmaa, mikä lienee se että jokin akunsäästö tms. ominaisuus sammuttaa taustalta sen palvelun minkä tehtävä olisi lähettää kellolle notifikaatioita ym. Se palvelu ei välttämättä siis ole itse se Health-app, vaan jokin muu.
 

Rxd

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.07.2020
Viestejä
1 898
Taskerilla ainakin onnistuu.

Vaikka toki tuo kuulostaakin siltä että tuossa nyt vain kierretään varsinaista ongelmaa, mikä lienee se että jokin akunsäästö tms. ominaisuus sammuttaa taustalta sen palvelun minkä tehtävä olisi lähettää kellolle notifikaatioita ym. Se palvelu ei välttämättä siis ole itse se Health-app, vaan jokin muu.
Juu. mie en vaa ole löytänyt mitään keinoa. Mitään akunsäästötilaa ei pitäisi olla. Mutta liekkö tuossa puhelimessa on jokin valtakunnallinen säästötila myös. Kun joskus tuntuu että se pukkaa ykskaks ilmoitukset silloin kun näytön lukituksen avaan.

Kiitos, miepä tutustun tuohon taskeriin jos osaan käyttää.
 

FlyingAntero

ɑ n d r o i d
Premium-jäsen
S Y N T H W A V E
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 135
OnePlus on tunnettu siitä, että taustalla olevat sovellukset sulkeutuvat turhan aggressiivisesti. Alla olevista ohjeista saattaa olla apua ongelmaan.
Edit: Taskerin lisäksi ainakin AutomateIt:llä onnistuu sovelluksen käynnistäminen tietyin väliajoin. Se on ehkä hieman helpompi käyttää kuin Tasker muttei yhtä monipuolinen. Recurring time events vaatii maksullisen version mutta ilmaisella voi tehdä esim. 30min välein oman säännön (rule) erikseen.
 
Viimeksi muokattu:

Dr. Who

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 894
Mulla on siis oneplus nordin halpisluuri ja siinä Health-äppi että tämä huawein gt:n älykello toimii. Niin tuo äppi pitää aina välillä käyttää päällä, kun se unohtaa lähettää muuten ilmoituksia.
Olen laittanut akkupaikasta sen että ei optimoi sekä kaikenlaiset luvat antanut mitä edellisessäkin puhelimessa käytin ja sitä edellisessä. Mutta nyt jostain syystä tämä sovellus on joko päivittynyt ja ei osaa toimia taustalla tai sitten tämä puhelin on pöljä, eikä omista älyä.

Niin tiiättäkö te mitää semmosta äppiä jonka latais google kaupasta että sieltä vaa valitsis jonku täpän että Health-sovellus käynnistetään vaikka 30 minuutin välein.

Siis onhan tuossa myös sekin että notification palkissa tuo on kokoajan, mutta se edelleen vaatii tuon sovelluksen päällä käyttämisen. Se aika on jotain aivan randomia milloin se unohtaa olemassaolonsa ja ei tärise kello puheluista tai ilmoituksista. mutta heti ku sen healthin käyttää auki ja pienentää, niin kello heti sen jälkeen taas tajuaa ilmoittaa ilmoituksia ja puheluita, mutta sitä kestoa en tiedä että kuinka kauan taas menee että puhelut alkaa menemään ohi tai viestit..
Oneplus 8pro kun otin nämä kolme pois käytöstä niin alkoi pysymään mulla sovellukset käynnissä
 

Liitteet

Liittynyt
19.09.2017
Viestejä
405
Taskerilla en haluttuja toimintoja saanut , vaan tein itse sovellusparin BLE langaton liiketunnistin sovelluksen ja open camera pohjaisen sovelluksen ,joka ottaa kuvat ja videot tunnistin sovelluksen käskystä ja suljetaan lopuksi virran säästämiseksi. Kamera sovellus tyhjentäisi akun nopeasti, siksi se on suljettava. Tietysti nämäkin toiminnat olisi ollut mahdollista saada yhteen sovellukseen?
 

Rxd

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.07.2020
Viestejä
1 898
No voitko vähän auttaa.. Oon ihan pihalla tän Taskerin kanssa.
Osaisitko löytää tai kertoa mulle ohjeen millä saan Health-äppin käynnistymään vaikka vartin välein? ostin tuon äppin ja sitä ennen tarkistin polun edeltävään viestiin, niin mulla oli jo kaikki täpät offissa. Eli tuo health-äppi itessään on vissiin rikki tai jotaki.
 

Rxd

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.07.2020
Viestejä
1 898
1631771761482.png


onko tässä oikein nyt kaikki?

paljonkohan tuossa on hyvä olla tuo viive ja saako tuohon jonku semmosen jos tää puhelin menee nukkumaan rankemmin, että tuo taskeri pakkoherättää sen tekee ton äpin käynnistyksen lukitusnäytössä? vai toimiskohan tää nyt ihan vaa jos laitan että tunnin välein.. onkos joku värkänny tän äpin kaa?
 
Liittynyt
21.05.2017
Viestejä
206
Ymmärtääkseni näyttö lukittuna kaikki toiminnot eivät ole käytettävissä, esim. launch app. AutoInput-lisärillä ilmeisesti onnistuisi syöttää lukitusnäytössä lukituskoodi, omaa kokemusta tästä ei tosin ole.
Tuo 2 minuutin välein toistuvuus kuulostaa aika rajulta jo ihan yleisen puhelimenkäytönkin kannalta, laittaisin vaikka 15 minuuttiin aluksi.
 

Rxd

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.07.2020
Viestejä
1 898
Ymmärtääkseni näyttö lukittuna kaikki toiminnot eivät ole käytettävissä, esim. launch app. AutoInput-lisärillä ilmeisesti onnistuisi syöttää lukitusnäytössä lukituskoodi, omaa kokemusta tästä ei tosin ole.
Tuo 2 minuutin välein toistuvuus kuulostaa aika rajulta jo ihan yleisen puhelimenkäytönkin kannalta, laittaisin vaikka 15 minuuttiin aluksi.
toimi tämä lukitusnäytössä. laitoin tuon näytön avautumisen sekä brightnessin tarkoituksella. Kun tämä mun one plus sekoilee joskus ja kadottaa kyvyn säätää valoisuutta ja silloin näyttö on 0% kirkkaudella, eikä myöskään valopalkki tee mitään vaikka mihin suuntaan sitä liikuttaa. Mutta taskerin käskyllä valot syttyy kans ja silloin myös androidin oma tämä valosäädin alkaa toimimaan.

kokeilin myös sillai että laitoin BEEPin kuulumaan kun tuo Healt-äppi menee auki niin kyllä se vain käynnistyy vaikka lukitusnäytössä on puhelin. Ja kun avaan puhelimen lukituksen myöhemmin, niin heti ensimmäisenä näkyy health-äppi siinä. Niin mie nyt mietin semmoista että mitenhän tähän voisi laittaa jonku semmoisen käskyn, että se pienentää tuon health-äppin sitten vaikka 10 sekunnin kuluttua kun on sen avannu, mutta ei siis KILL TASK-tyylisesti..

aikasäädön muutin 2 minuutista kahteen tuntiin.

toki tuo BEEPääni on aika turhake, kun huomaan kyllä aina sen siitä kun laitoin health-äppistä sillai että se lähettää ilmoituksen Taskerin notificationeista. Ja taskerista laitoin notification levelin 5:een että se suurin oikeus vissii. niin joka kerta kelloon on tullut kyllä viesti kun health-äppi on avautunut.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
240 819
Viestejä
4 205 117
Jäsenet
70 989
Uusin jäsen
BGZ

Hinta.fi

Ylös Bottom