android gesture customointeja (one hand operation+, jne...)

Liittynyt
12.04.2022
Viestejä
94
Olen saanut uuden puhelimeni (galaxy s21fe) toimimaan melko hyvin erilaisten customointien avulla.

hyödyllisin näistä on one hand operation+, joka sallii sivulta tehtäviä gestureita. Muita hyödyllisiä on mm.. Good Lock, Registar, Quickstar (osan näistä saa vaan Samsung Galaxy storesta).

haluaisin tehdä samat asiat muille kuin samsungille (mm. vanha oneplus 5, motorola, etc..), mutta en ole löytänyt siihen keinoa. Vinkkiä, miten voisi onnistua? Erityisesti yhden käden käyttö on helpottunut merkittävästi


one hand operation+:lla olen saanut jaettua reunat kolmeen alueeseen, jossa tällä hetkellä seuraavanlaiset gesturet. Huomioi että olen vasenkätinen, joten jos olet oikeakätinen niin sulle voi toimia nämä samat paremmin peilikuvana.
osa gestureista on short swipe eli vedetään vaan nopeasti ja osa long swipe jossa vedetään ja pidetään sormi pohjassa. Tässä muutamia esimerkkejä, en jaksa luetella kaikkia.

vasenylä reuna:
swipe alaoikealle: notifications
long swipe alaoikealle: quick settings
swipe yläoikealle: home screen
long swipe yläoikealle: multitasker

vasenkeski reuna
swipe alaoikealle: bring upper edge of screen down
long swipe alaoikealle: one hand mode

oikeakeski reuna
swipe alavasemmalle: screen off
swipe vasemmalle: forward web browserissa
long swipe vasemmalle: screen shot
swipe ylävasemmalle: volume controls
 
Liittynyt
02.11.2017
Viestejä
341
Yritin etsiä moista Honoria varten ja en OHO+:aa jaksanut kokeilla ladata APK:na. Ja ehdin jo unohtaa, että 'edge gestures' sanotaan tekevän saman ja paljon muuta. On maksullinen niin olen jättänyt hankinnan väliin ja opetellut elämään surkeudessa

Edit. Kokeilin APKn asentamista ja ei toimi, joten tuo edge gestures taitaa olla ainoa vaihtoehto
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
250 185
Viestejä
4 360 808
Jäsenet
72 566
Uusin jäsen
tuukka555

Hinta.fi

Ylös Bottom