AMD valmistelee AGESA 1.0.0.7 -päivitystä Raven Ridge -tuella

Kaotik

Banhammer
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
14.10.2016
Viestejä
21 524
Asuksella työskentelevän ruotsalaisen ylikellotusguru Jon "Elmor" Sandströmin mukaan AMD on muuttanut koko BIOS:n rakenteen helpottaakseen tulevien prosessorimallien yhteensopivuuden lisäämistä BIOSeihin. Ensimmäisten AGESA 1.0.0.7 -päivitysten voidaan odottaa viipyvän normaalia pidempään muutosten aiheuttaman extratyön vuoksi.

Lähde: ROG Crosshair VI overclocking thread - Page 2825
 
Viimeksi muokattu:

mRkukov

Hrrrr...
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 713
Mitäs nämä "Lyhyesti" uutiset on? Ajankohtaisia "nice to know" linkkejä ulkopuolisiin palveluihin? Peukku täältä! :tup:
 

Kaotik

Banhammer
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
14.10.2016
Viestejä
21 524
Mitäs nämä "Lyhyesti" uutiset on? Ajankohtaisia "nice to know" linkkejä ulkopuolisiin palveluihin? Peukku täältä! :tup:
Kutakuinkin. Uutisia mitkä kiikkuu "kirjotetaanko vai ei"-rajalla.
 

Deussu

Premium-jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
653
Parempi tämä, kun välillä tulee vastaan näitä "X mainitsi asiasta ketjussa Y". Tästä AGESA:stakin on varmaan puhuttu jo jossain, vaan ei ole tullut vastaan. :tup:
 

Nerkoon

Se ainoa oikea
Platinum-jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
5 648
Parempi tämä, kun välillä tulee vastaan näitä "X mainitsi asiasta ketjussa Y". Tästä AGESA:stakin on varmaan puhuttu jo jossain, vaan ei ole tullut vastaan. :tup:
AM4 emoketjussa ainakin jos oikein muistan
 

IcePen

Typo Generaatroti ;-)
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 978
Kutakuinkin. Uutisia mitkä kiikkuu "kirjotetaanko vai ei"-rajalla.
Ts niitä uutisia jotka näkyy "vanhassapaikassa" varsinaisina uutisinan sen itse kirjoitetun uutissisällön sijasta.

Sinällän näidenkin on hyvä olla täällä tälllätavalla lyhyesti kun se tarkoittaa sitä että itse ei tarvi seurata kymmeniä sivuja saadakseen yleiskuvan tilanteesta.
 

Sampsa

Sysop
Ylläpidon jäsen
Team Tesla
Liittynyt
13.10.2016
Viestejä
12 574
Mitäs nämä "Lyhyesti" uutiset on? Ajankohtaisia "nice to know" linkkejä ulkopuolisiin palveluihin? Peukku täältä! :tup:
Kelpaa. Nostoja ajankohtaisista pikkujutuista. :)
Parempi tämä, kun välillä tulee vastaan näitä "X mainitsi asiasta ketjussa Y". Tästä AGESA:stakin on varmaan puhuttu jo jossain, vaan ei ole tullut vastaan. :tup:
Ts niitä uutisia jotka näkyy "vanhassapaikassa" varsinaisina uutisinan sen itse kirjoitetun uutissisällön sijasta.

Sinällän näidenkin on hyvä olla täällä tälllätavalla lyhyesti kun se tarkoittaa sitä että itse ei tarvi seurata kymmeniä sivuja saadakseen yleiskuvan tilanteesta.
Nämä päivittyvät jatkossa myös io-tech.fi etusivulle oikean laidan "Lyhyesti"-nostoboksiin.
 

UX

Liittynyt
06.12.2016
Viestejä
250
Tuntuu jotenkin oudolta, ettei kyseessä ole AGESA 2.0, jos kerran koko BIOSin rakenne muutetaan erilaiseksi ja vanhat lisäominaisuudet on portattava siihen.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 411
Viestejä
4 194 554
Jäsenet
70 728
Uusin jäsen
pvarjone

Hinta.fi

Ylös Bottom