• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

• Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

BF AMD Ryzen 7 5700X3D Box

Tuote: AMD Ryzen 7 5700X3D Box
Tarjoushinta: 195€
Normaalihinta: 208.82€
Kauppa: amazon.de
Voimassa:
Linkki: https://www.amazon.de/-/en/gp/aw/d/B0CQ4H4H7X

Kommentti tarjouksesta:
hinta.fi sivuston mukaan suomessa halvin hinta tällä hetkellä 224.90€.
Huomioikaa pitkä toimitusaika amazon.de kaupasta. Tätä kirjoittaessa ilmaisen toimituksen toimitusaika ajoittuu 18. - 21. Tammikuulle

Oisko linkkiä?

Etsikää itsellenne sopiva vaihtoehto
Minä tilasin 12.11 ja alennuskoodin kanssa hinnaks tuli tä
Nyt on se sama alennuskampanja menossa iirc

1732689797828.png

Löytyy apista ainakin, toimitus Espanjasta. 193€ ja -25€ koodilla pois, jäisi about 168€ maksettavaa. Edit: joku kommentoi että tulee silti Kiinasta, kannattaa aina varautua siihen, kun Alia käyttää.

Löytyy apista ainakin, toimitus Espanjasta. 193€ ja -25€ koodilla pois, jäisi about 168€ maksettavaa. Edit: joku kommentoi että tulee silti Kiinasta, kannattaa aina varautua siihen, kun Alia käyttää.
Mistä löysit -25€ koodin? Itselle tarjoaa vain -20€ koodia

Viimeksi muokattu:

Koodilla 24BF30 lähti tulemaan 151e (jotain muitakin alennuksia siellä oli). Vaikutti ok paikalta, josta tavara jopa tulee. Omalla vastuulla, klarna/luottokortilla tilaus.

1732692162991.png

Edit:
Päälle tulee toki tullit, kun hinta ylittää 150e :tdown:
Ei ainakaan minulle ole tullut mitään tulli-maksuja. Ainoastaan se alvi joka sisältyyy hintaan.

Onko nuo aliexpress prossut ollut ihan kuranttia tavaraa ettei ole jotain ihan raiskattuja tai vaan vaihdettu heatspreaderia päälle? Pitääpäs itsekkin koittaa saada halvin mahdollinen hinta noille. Tuota 24BF30 en saa itse käytetyksi.

Onko nuo aliexpress prossut ollut ihan kuranttia tavaraa ettei ole jotain ihan raiskattuja tai vaan vaihdettu heatspreaderia päälle? Pitääpäs itsekkin koittaa saada halvin mahdollinen hinta noille. Tuota 24BF30 en saa itse käytetyksi.
Ainakin mun kappale on ollut ihan uus ja undervolting onnistui hyvin

Kokeilin, "Sorry, the coupon code you entered is based on a first come first served basis and has been been used up by other shoppers. Please enter a different coupon code or explore other discounts on AliExpress." ja varmaan 10 muutakin 24BFXX varianttia tuli koitettua mutta ei onnistunut.
:D 166€ halvin toistaiseksi minkä itse saan tuohon näkymään

Kokeilin, "Sorry, the coupon code you entered is based on a first come first served basis and has been been used up by other shoppers. Please enter a different coupon code or explore other discounts on AliExpress." ja varmaan 10 muutakin 24BFXX varianttia tuli koitettua mutta ei onnistunut.
:D 166€ halvin toistaiseksi minkä itse saan tuohon näkymään
Juu ei se ilmeisesti toimi tuon Welcome Dealin kanssa samaan aikaan. Tuo 166e mikä näkyy sovelluksessa on se alviton hinta, josta pitää maksaa alvit.

Juu ei se ilmeisesti toimi tuon Welcome Dealin kanssa samaan aikaan. Tuo 166e mikä näkyy sovelluksessa on se alviton hinta, josta pitää maksaa alvit.
Joku tuossa taisi mainita että nämä hyvässä lykyssä voivat sujahtaa läpi ilman että alveja tulee maksuun joka lienee pointti. Jos tuohon vielä se 40€ tulee alveja päälle niin säästö alkaa olemaan jo niin pieni etten henkilökohtaisesti jaksa kikkailla enää, toivotaan että datatronic laittaa bf aleja.

Viimeksi muokattu:
Onko ollut nyt niin, ettei Aliexpress laita alveja näkyviin? Olin ollut siinä uskossa, että check outissa on alvillinen hinta näkyvissä.

Onko ollut nyt niin, ettei Aliexpress laita alveja näkyviin? Olin ollut siinä uskossa, että check outissa on alvillinen hinta näkyvissä.
ALVit näkyy 150€ asti checkoutissa "VAT included" kohdassa, sen yli tulee "price adjustment" jolloin alvit häviää ja joutuu mahdollisesti tulliin jäädessään maksamaan.

Statistiikka

Viestiketjuista
259 491
Jäsenet
74 427
Uusin jäsen
Maikson35

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom