Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä se on mulla kanssa käsitellään tilassa.Nyt ne jotka saivat eilen 15.11 tilattua Multitronicilta Nitron rx6800(xt) AIB-malleja, miltä näyttää? Itsellä tilausvahvistus eilen n. 16 aikaan, ja tilaussivut vielä näyttää "odottaa käsittelyä". Miten muilla?
Näin väittää VideoCardzin lähdekin.Taisi Hardware Unboxed, joka mainitsi, että referenssikorttien saatavuus saattaa olla jopa pahempi mitä NVidialla. Että eiköhän valmistajat ole keskittynyt enempi omien custom mallien valmistukseen.
En löisi vetoa paremman saatavuuden puolesta.
Aika näyttää miten käy.
Ksäitin tuosta Proshopin postauksesta, että heille on tulossa ainoastaan Gigabyten ja Powercolorin referenssikortteja nyt. En ihmettele sinänsä tätä valintaa, jos valmistajat saavat päättää itse mihin piirinsä käyttävät.Taisi Hardware Unboxed, joka mainitsi, että referenssikorttien saatavuus saattaa olla jopa pahempi mitä NVidialla. Että eiköhän valmistajat ole keskittynyt enempi omien custom mallien valmistukseen.
Giguli?Mitäs suomalaisia vaihtoehtoja jäljellä? Multitronic ja jimms?
Huomenna nähdään saako edes rahallaPaljonko tää gpu maksaa joka vastaa rtx 3080:stä, ku semmonen maksaa nykyään 900e
Oma NITRO+ RADEON RX 6800 XT OC SE GAMING odottaa käsittelyä tilauksessa, Multritronicilta tilattu
Itselläkin tilattuna, mutta eikö osalla ne jo peruttu?Sama täällä, nauran itteni kuoliaaksi ja otan paukun jos tällä kikalla pääs ekojen joukkoon tulevaan myyntijonoon
Toki paha mieli jää muita kohtaan kun ollaan toimittu anarkistisesti vähintään!
Itselläkin tilattuna, mutta eikö osalla ne jo peruttu?
Juu itsekin laskulla otin ja on voimissaan. Mut mun mielestä joltain peruttiin jo ennen kuin itse tilasin edes.Kyllä mulla ainakin vielä makaa tilaus sisässä, "odottaa käsittelyä". Tilasin noudolla, oiskohan sillä merkitystä....
Saitko tilattua halvemmalla hinnalla vai sillä kalliimmalla?Juu itsekin laskulla otin ja on voimissaan. Mut mun mielestä joltain peruttiin jo ennen kuin itse tilasin edes.
HalvemmallaSaitko tilattua halvemmalla hinnalla vai sillä kalliimmalla?
nVidiako noita AMD:n kortteja jonottelee?
Hiljaista on jopa Amerikoissa. Vähemmän yllättäen näitä ei riitäkkään kaikille. Stop the press.
Huhujen mukaan piirit ovat menossa AIB customeihin. Ja tuon huhun mukaan niitä pitäisikin sitten tulla 5-7 kertaa enemmän kuin mitä nVidia on omiaan pystynyt toimittamaan
Oi F5 ammattilaiset rämpyttäjät. Kertokaas nyt että kuinkas tähän arvontaan osallistutaan parhailla mahdollisuuksilla?
Jos vaikka jimmssistä lähden yrittämään.
Itse asiassa sitä ei luvattu, vaan että kortteja on julkaisussa enemmän. Ja customit julkaistaan ilmeisesti vasta 25. päivä eli jos niitä on silloin enemmän, niin väite oli tosiKerrottiinko samassa huhussa myös ensi viikon lottonumerot? Johan näitä refujakin piti huhujen mukaan olla julkkarissa paremmin kuin nVidialla.
Avaa Jimmsin sivu monella eri selaimella ja välilehdellä. Kirjaudu valmiiksi Jimssin tunnuksilla sisään. F5 vuorotellen eri ikkunoissa. Ota nopeasti jokin kortti ostokoriin (älä vaan jää miettimään, mikä vaihtoehto olisi paras) ja tilaa kortti postiennakolla.
No on tää nyt sitten vähän pelleilyä kuitenkin eikö? Miksi amd taas tekee paperijulkaisun, jos "oikea" julkaisu on vasta 25. päivä. Miksi mainostetaan, että kortit julkaistaan 18. päivä ja hyvä stock, mutta tämä tarkoittaakin ehkä 25. Päivää... Ihme touhua. Jos luvataan että kortteja julkaisussa enemmän niin silloin jos julkaisu on 18.päivä pitäis mun logiikalla olla nyt enemmän kortteja jos haluaa pitää lupaukset.Itse asiassa sitä ei luvattu, vaan että kortteja on julkaisussa enemmän. Ja customit julkaistaan ilmeisesti vasta 25. päivä eli jos niitä on silloin enemmän, niin väite oli tosi
Voisipa suomessa tehdä noin D:nVidiako noita AMD:n kortteja jonottelee?
Teltoissa ainakin on (etummaista lukuun ottamatta) nVidian värit...
Yhtä hyvin mahdollista että jonottavat vielä RTX 3080 kortteja.nVidiako noita AMD:n kortteja jonottelee?
Teltoissa ainakin on (etummaista lukuun ottamatta) nVidian värit...
Mä tykkään tästä ajatuksesta. Eye of the Tiger soimaan, harmaat kuluneet verkkarit ja huppari päälle, hikipanta päähän ja harjoittelemaan. Tästä joku montage vielä, niin ollaan aika 2020 ytimessä. Vuoden kovimmat harjoittelijat osaavat silmät sidottuina naksutella oikeilla nanosekunneilla oikeita kohtia ruudulla, jotta saa tilattua tavaraa netistä. 2020 <3Tähän vielä lisävinkkinä, että kannattaa kuivaharjoitella tuon nopean postiennakkotilauksen tekemistä jollakin muulla tuotteella, jotta löytää ne oikeat napit sitten mahdollisimman nopeasti.
Kun tilaus on sisällä niin We are the Champions soimaan.Mä tykkään tästä ajatuksesta. Eye of the Tiger soimaan, harmaat kuluneet verkkarit ja huppari päälle, hikipanta päähän ja harjoittelemaan. Tästä joku montage vielä, niin ollaan aika 2020 ytimessä. Vuoden kovimmat harjoittelijat osaavat silmät sidottuina naksutella oikeilla nanosekunneilla oikeita kohtia ruudulla, jotta saa tilattua tavaraa netistä. 2020 <3
Mä tykkään tästä ajatuksesta. Eye of the Tiger soimaan, harmaat kuluneet verkkarit ja huppari päälle, hikipanta päähän ja harjoittelemaan. Tästä joku montage vielä, niin ollaan aika 2020 ytimessä. Vuoden kovimmat harjoittelijat osaavat silmät sidottuina naksutella oikeilla nanosekunneilla oikeita kohtia ruudulla, jotta saa tilattua tavaraa netistä. 2020 <3
Eye of the Tiger sit kännykän 4G:llä tai fyysiseltä medialta, ettei syö selaimelta kriittistä kaistaa H-hetkellä.Mä tykkään tästä ajatuksesta. Eye of the Tiger soimaan, harmaat kuluneet verkkarit ja huppari päälle, hikipanta päähän ja harjoittelemaan. Tästä joku montage vielä, niin ollaan aika 2020 ytimessä. Vuoden kovimmat harjoittelijat osaavat silmät sidottuina naksutella oikeilla nanosekunneilla oikeita kohtia ruudulla, jotta saa tilattua tavaraa netistä. 2020 <3
Jep, ja "never gonna give you up" sen jälkee ku tajuaa taas kun ei kerenny.Kun tilaus on sisällä niin We are the Champions soimaan.
Ilmestynee myyntiintulo hetkellä, eli siinä klo. 16.00.Mistäs noita tilaussivuja löytää, kun millään jälleenmyyjällä ei tuntuisi olevan mitään 6000-sarjaan viittaavaa sivustoa ainakaan järkevästi löydettävissä..?