AMD päivitti Raise the Game- ja Equipped to Win -kylkiäisvalikoimia

Kaotik

Banhammer
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
14.10.2016
Viestejä
21 452
AMD on päivittänyt näytönohjaintensa ja prosessoreidensa Raise the Game -kylkiäisvalikoimaa. Aiemmin yhtiön näytönohjainten ja prosessoreiden mukana on tullut kampanjaan osallistuvissa liikkeissä 3 kuukauden ilmaiskoodi Microsoftin Game Pass Ultimate -palveluun.
Jatkossa yhtiön RX 570-, 580-, 590-, 5700- ja 5700 XT -näytönohjainten kaveriksi Raise the Game -kampanjassa saa Gamepass-koodin lisäksi valita Borderlands 3- tai Tom Clancy's Ghost Recon: Breakpoint pelin.
Prosessoripuolen Equipped the Win -kampanjassa Ryzen 5 3600X:n tai Ryzen 7 2700:n, 2700X:n tai 3700X:n ostava saa Game Pass Ultimate -kupongin lisäksi valita joko The Outerworlds- tai Borderlands 3 -pelin, kun Ryzen 7 3800X:n ja Ryzen 9 3900X:n ostajat saavat molemmat peleistä sekä Game Pass Ultimate -kupongin.

https://www.amd.com/en/gaming/raise-the-game
 
Liittynyt
21.12.2016
Viestejä
462
Äh oma 5700 XT postitettiin yhtä arkipäivää ennen kampanjan alkua. Tuleekohan tilausten mukana joku koodiläpyskä pelien lunastamista varten vai voisko jossain koittaa rekisteröityä raudan sarjanumerolla tms?
 

Taneli-

☤ Virallinen ⚔ testaaja ☣
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 593
Tulee koodiläpyskä (ainakin itselläni tullut aiemmin)
 

Taneli-

☤ Virallinen ⚔ testaaja ☣
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 593
Jos noita koodeja ei Steamiin saa, niin aika tuhakkeita.
Tulee ne pelit Steamiin, mutta noita ei ole (yllätys...) tarkoitettu eteenpäin myytäviksi joten ne täytyy AMD:n oman sivun kautta lunastaa, minkä jälkeen ne asentuvat ihan normaalisti Steamin kautta ja et joudu tekemään ns. "ikinä" mitään muuta kuin normaalistikin teet steamissa kun jotain peliä pelaat (tai pelin asennat / poistat / päivität tjsp).
 
Liittynyt
21.08.2018
Viestejä
5 527
Oikein mukava kylkiäinen tämä Borderlands 3 varsinkin kun sen saa edullisempienkin ohjainten mukana.
Olisipa bundle tullut vain ennen pelin julkaisua.

Tulee ne pelit Steamiin, mutta noita ei ole (yllätys...) tarkoitettu eteenpäin myytäviksi joten ne täytyy AMD:n oman sivun kautta lunastaa, minkä jälkeen ne asentuvat ihan normaalisti Steamin kautta ja et joudu tekemään ns. "ikinä" mitään muuta kuin normaalistikin teet steamissa kun jotain peliä pelaat (tai pelin asennat / poistat / päivität tjsp).
Borderlands 3 =Epic, ei Steam.
Mutta toimii kyllä samoin.

Jos noita koodeja ei Steamiin saa, niin aika tuhakkeita.
Borderlands 3 on hyvä peli vaikka se Epikissä onkin, mulla ei tuota ongelmaa käynnistää peliä sen kautta.
 
Liittynyt
02.12.2016
Viestejä
3 573
Liittynyt
21.08.2018
Viestejä
5 527
Jahs, eli se on pelikohtaista. Pitää odotella sitten parempia pelejä. Borderlands olisi kiinnostanut noista, mutta jos sekään ei ole Steamiin, niin ei sitten.
Mun järkeen ei tämä käy, mikä ihmeen ongelma tuossa on jos hyvä/mielenkiintoinen peli löytyy toisen palvelun kautta.
Kuulostaa niin sekopäiseltä jos ei voi pelejä pelata muuta kuin Steamin kautta.

Mulla on Epic ja se on tasan kaksi klikkausta kun Borderlands 3 käynnistyy.
Itse sivukin latautuu nopeasti ja peli käynnistyy normaalisti ilman ongelmia.
Netti/Lan pelailukin toimii ilman ongelmia.

Varmaan tulee vihaa niskaan mutta kuulostaa asennevammalta jos pelejä ei voi pelata muualta kuin Steamistä, minä ainakin otan mielelläni vastaa Amd peli bundlen vaikka peli ei Steamiin olisikkaan.
 
Liittynyt
02.12.2016
Viestejä
3 573
Mun järkeen ei tämä käy, mikä ihmeen ongelma tuossa on jos hyvä/mielenkiintoinen peli löytyy toisen palvelun kautta. Kuulostaa niin sekopäiseltä jos ei voi pelejä pelata muuta kuin Steamin kautta.
Ehkä se itse palvelun käyttäminen ei ole ongelma, mutta sitä ei haluta käyttää/tukea palvelun omistajan toimien vuoksi (joita ovat mm. pelien yksityisoikeuksien osto).

Jatkokeskustelut Epic Games Store
 

Taneli-

☤ Virallinen ⚔ testaaja ☣
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 593
Varmaan tulee vihaa niskaan mutta kuulostaa asennevammalta jos pelejä ei voi pelata muualta kuin Steamistä, minä ainakin otan mielelläni vastaa Amd peli bundlen vaikka peli ei Steamiin olisikkaan.
Itselläni on nyt käytössä:
- Steam
- GoG
- Blizzardin Battlenet (mille nimelle se sitten onkaan muuttunut, en jaksa muistaa)
- Uplay
- Origin

En siis jaksa enää ottaa uusia paikkoja mihin luoda uudet tunnukset edes ns ilmaispelien takia (mitä mm. Epic kovasti tuntuu harrastavan).

Ehkä jos erityisesti tulisi jokin GoG:n kaltainen paikka mistä pelit saa myös ladattua itselleen siten että ne voi asentaa suoraan paketista jne.. mutta wanha ei vaan jaksa tunkea koneelleen puolentusinaa+ jokaisen julkaisijan ja valmistajan tekemään pelipaikkaa. Samaa voin sanoa esim. Disneyn uudesta suoratoistopalvelusta jne.
 
Liittynyt
21.08.2018
Viestejä
5 527
Itselläni on nyt käytössä:
- Steam
- GoG
- Blizzardin Battlenet (mille nimelle se sitten onkaan muuttunut, en jaksa muistaa)
- Uplay
- Origin

En siis jaksa enää ottaa uusia paikkoja mihin luoda uudet tunnukset edes ns ilmaispelien takia (mitä mm. Epic kovasti tuntuu harrastavan).

Ehkä jos erityisesti tulisi jokin GoG:n kaltainen paikka mistä pelit saa myös ladattua itselleen siten että ne voi asentaa suoraan paketista jne.. mutta wanha ei vaan jaksa tunkea koneelleen puolentusinaa+ jokaisen julkaisijan ja valmistajan tekemään pelipaikkaa. Samaa voin sanoa esim. Disneyn uudesta suoratoistopalvelusta jne.
Jos olen jotain tiettyä peliä odottanut ja todella haluan sitä pelata niin mulle on ihan sama minkäkautta sitä pelaan.
Jaksan asentaa uuden launcherin vai miksikä niitä kutsutaan.
Mulla ei asennuksessa/kirjautumisessa niin kauaa mene ettenkö sitä voisi tehdä,paljon turhempaankin tulee aikaa kulutettua.

Jos on jo muutenkin melkein kaikki yleisimmät launcherit niin en ymmärrä miksi jättää se yksi pois ja skipata ne pelit sieltä paitsi jos nyt sattumalta mikään niistä ei nappaa niin sitten ymmärrän.
Mutta pelin pelaamatta jättäminen launcherin takia on hulluutta.

Niin juu tähän viestiin kulutetulla ajalla olisin ehkä saanut jo luotua Epic tilin ja launcherinkin varmaan asenneltua.

Epicciä en koe tarvitsevani mihinkään, joten vältän sitä viimeiseen asti. Lisäksi koen vihaa sitä kohtaan, koska tuttuja pelisarjoja on siirretty Steamista pois sinne, eikä niitä julkaista Steamiin ollenkaan. Miksi ostajan ei anneta valita alustaansa, kun kyse on pelistä jonka tekijällä ei ole mitään väliä missä peli on, kunhan se myy vain? Mua ei ilmaiset pelit kiinnosta, ostan muutenkin vain alennuspelejä ja hyvin hyvin harvoin ja poikkeustapauksissa ostan jotain mikä maksaa yli 20e.
Ja tälläisen "asennevamman" takia peleille annetaan niille kuulumattomia heikkoja arvosanoja, vain koska ne on muualla kuin Steamissä.
Kuulostaa niin järjettömältä touhulta että voiko ihmisillä tosiaan olla näin suuri ongelma asiassa joka on täysin merkityksetön jollekkin toiselle.

Täytyy varmaan hyväksyä että asia on näin, mutta en ikinä sitä tule kuitenkaan ymmärtämään.
Tänään taas töistä päästyäni kun napsautan BD3 päälle ja nautin muutaman tunnin pelisessiosta niin saatan jälleen puristella päätäni ja ihmetellä kyseistä olematonta ongelmaa.

Amd.lle kuitenkin täydet propsit mielestäni vuoden parhaimman pelin liittämisestä bundleen.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
21.08.2018
Viestejä
5 527
Eikö se juuri kerro siitä, että ihmiset arvostavat Steamia ja haluavat kaikki pelinsä siihen, eivätkä ole valmiita käyttämään mitään kolmannen osapuolten palveluita vain julkaisijan asennevamman takia?
Itse ainakin olen haukkunut noita ihan pataluhaksi sen takia. Ilmoittipa sen jälkeen se yksi kehittäjä ettei aio enää PC pelejä tehdä. Se nyt vasta asennevammaista onkin, vaihtaisi Steamiin takaisin kun kerran maksavat asiakkaat niin vaativat.
Steami on ehdottomasti paras alusta, monipuolinen, helppo ja kaikilla on se. Originit sun muut kalpenee sen rinnalla, mutta ei niistä edes yritetä tehdä korvikkeita Steamille, vaan ne ovat vain parin pelin alustoja.
Samahan se on käyttispuolella. Windows vaan on parhain, riippumatta siitä onko se teknisesti kaikkein parhain. Itse arvostin kovasti BeOSsia aikoinaan, mutta se ei koskaan päässyt suuren kansan käyttöön.
Origin/Uplay/Steam/Epic jne..
clik ja clik niin peli on päällä joten mulle sama avaanko Steamin vaiko Epicin tai jonkun muun palvelun.
Tosin nyt avaan vain Epicin koska Borderlands 3 on siellä.

Hienoa jos kaikki pelit olisi vain yhdessä ja samassa paikassa, mutta emme elä kuitenkaan täydellisessä maailmassa joten osaan elää tälläisten "mahdotomalta tuntuvien vääryyksienkin" kanssa ;)
 
Liittynyt
14.12.2016
Viestejä
2 767
Epic ei ryöstä pelintekijöitä samalla tavalla kuin Steam, joten voisi vaikka kaikki pelit siirtyä epicin piiriin... saisi Steam miettiä omia hinnoitteluaan uusiksi!
Eli itselle aika sama missä pelit on, mutta ymmärrän hyvin pelintekijöitä, että käyttävät mieluiten sellaista alustaa, joka vähiten vetää välistä omaan taskuun.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
237 507
Viestejä
4 164 567
Jäsenet
70 417
Uusin jäsen
teboxi

Hinta.fi

Ylös Bottom