AMD julkaisi FidelityFX Super Resolution 2.1 -päivityksen

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kaotik
  • Aloitettu Aloitettu

Kaotik

Banhammer
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
14.10.2016
Viestejä
22 211
AMD on julkaissut uuden FSR 2.1 -version temporaalisesta skaalaimestaan. Uuden version luvataan vähentävän häntimistä ja muita artifakteja ja tarjoavan parempaa kuvanlaatua.
FSR 2.1 on jo käytössä Farm Simulator 22:n tuoreimmassa päivityksessä ja Hitman 3 tulee saamaan sen seuraavassa päivityksessään. AMD on myös päivittänyt Unreal Enginen FSR-pluginit 2.1 versioon.

Lähde: It's time to upscale FSR 2 even further: Meet FSR 2.1!
 
Tuo häntiminen on kyllä melko järkyttävää ensimmäisessä vertailukuvassa. Hyvä että ovat saaneet korjattua.
 
Kattelin yhden vertailun jossa spidermaniin oli vaihdettu noi uuden version dll tiedostot niin huomattavasti parempaa jälkeä tekee, tosin jotain huonommin.
Mutta kokonaisvaikutelma oli niin itsellä kuin monella muulla että toi tekee jopa parempaa jälkeä kuin DLSS tuossa kyseisessä pelissä. Mutta täytyy siis muistaa että ei ole virallista 2.1 tukea kyseisessä pelissä. Vertailukuvissa oli myös jotain bugeja, seinässä esiintyi sinertävää sävyä joka ei sinne kuulu.

Selvästi huonoin esitys on itse spiderman vaatetuksessa olevat "verkko" kuviot. Jostain syystä ne tuolla 2.1 on selvästi huonomman näköiset.

 
FSR 2.1:n myötä on tullut mahdolliseksi myös uusi "Native"-taso, joka hyödyntää ilmeisesti vain FSR:n reunojenpehmennyskomponenttia.
 

Statistiikka

Viestiketjut
253 826
Viestejä
4 411 053
Jäsenet
73 260
Uusin jäsen
Avaruuslapsi

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom