AMD julkaisi AMD Software 23.3.2 -ajurit näytönohjaimilleen

Kaotik

Banhammer
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
14.10.2016
Viestejä
21 556


Kaotik kirjoitti uutisen/artikkelin:
AMD on julkaissut uudet ajurit näytönohjaimilleen ja integroiduille grafiikkaohjaimilleen. AMD Software 23.3.2 -ajurit ovat saatavilla Windows 10- ja 11 -käyttöjärjestelmille ja ne tukevat yhtiön näytönohjaimia Polaris-arkkitehtuurista lähtien sekä Zen-prosessoreiden integroituja grafiikkaohjaimia.

AMD Software 23.3.2 -ajureiden merkittävimmät uudistukset ovat virallinen tuki Resident Evil 4 Remake- ja The Last of Us Part 1 -peleille. Lisäksi ajureissa on mukana uusia Vulkan-laajonnoksia (VK_KHR_map_memory2, VK_EXT_descriptor_buffer, VK_EXT_mesh_shader, VK_EXT_device_fault, VK_EXT_pipeline_library_group_handles, VK_EXT_shader_module_identifier, CK_EXT_extended_dynamic_state3, VK_EXT_vertex_input_dynamic_state, VK_EXT_image_slized_view_of_3d).

Tuttuun tapaan ajureissa on korjattu myös aiempien julkaisujen ongelmia. Liiskattuja bugeja ovat tällä kertaa esimerkiksi Uncharted: Legacy of Thieves Collectionin ja Genshin Impactin kaatuilut, It Takes Two -pelissä RX 7000 -sarjalla tavattu grafiikan korruptoituminen ja Performance Metrics Overlayn erinäiset ongelmat puuttuvien tietojen tai muuttuvan koon osalta. Tiedossa olevia bugeja ovat puolestaan normaalia korkeampi tehonkulutus levossa RX 7000 -sarjan näytönohjaimilla tietyillä korkean resoluution ja virkistystaajuuden näytöillä, joidenkin VR-sovellusten odotettua heikompi suorituskyky niin ikään RX 7000 -sarjalla ja peli- ja videoikkuinoiden välillä hyppely voi edelleen aiheuttaa grafiikan hetkellistä korruptoitumista. Voit tutustua ajureiden kaikkiin muutoksiin niiden julkaisutiedotteessa.

Lataa AMD:n ajurit täältä

Linkki alkuperäiseen juttuun
 
Liittynyt
30.01.2021
Viestejä
388
Oivasti toimiipi @ läppäri HP Pavilion Gaming 15–EC2417NO, jossa: Windows 10 Pro x64 FI 22h2, AMD Ryzen5 5600H (≤ 4,2 GHz, 6 ydintä), 4+4 Gb DDR4 (3 200), ja myös GTX 1650.
 
Liittynyt
27.03.2022
Viestejä
18
Minulla aiheuttaa ongelmia .ryzen 3900 3d ja 670e f gaming ASUS .NVIDIA ASUS 3070 ti.kun ohjeitten mukaan piti ajaa noi ajurit AMD sivuilta kun ottaa käyttöön 3d prossan asetuksen.heti kun nuo on ajanut niin pelit ja win 11 käynnistys muuttuu 20 - 30 s ohjelmasta riippuen.sinnen rengas pyörii koko ajan kun jotain likkaat hiirellä tai käynistät koneen.sekottaa koko koneen.
 
Liittynyt
07.01.2020
Viestejä
1 298
Minulla aiheuttaa ongelmia .ryzen 3900 3d ja 670e f gaming ASUS .NVIDIA ASUS 3070 ti.kun ohjeitten mukaan piti ajaa noi ajurit AMD sivuilta kun ottaa käyttöön 3d prossan asetuksen.heti kun nuo on ajanut niin pelit ja win 11 käynnistys muuttuu 20 - 30 s ohjelmasta riippuen.sinnen rengas pyörii koko ajan kun jotain likkaat hiirellä tai käynistät koneen.sekottaa koko koneen.
Sekava ulosanti, mutta ymmärsinkö oikein: sinulla on 3070ti ja on ohjeistettu asentamaan Adrenalin?
 
Liittynyt
27.03.2022
Viestejä
18
Sekava ulosanti, mutta ymmärsinkö oikein: sinulla on 3070ti ja on ohjeistettu asentamaan Adrenalin?
hoh hoijaa jo kun on ryzen 3900 3d prossa siinä on

  • Integroitu näytönohjain: AMD Radeon Graphics vaikka mulla on myos erillinen 3070 ti näytön ohjain kiinni koneessa.Niin AMD suosittelee ajamaan tuon 23.3.2 tuon prossan takia.Niin sen takia ajoin sen koneelle ja nyt olen poistanut sen niin kone toimii normaalisti.
 

Nerkoon

Se ainoa oikea
Platinum-jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
5 649
hoh hoijaa jo kun on ryzen 3900 3d prossa siinä on

  • Integroitu näytönohjain: AMD Radeon Graphics vaikka mulla on myos erillinen 3070 ti näytön ohjain kiinni koneessa.Niin AMD suosittelee ajamaan tuon 23.3.2 tuon prossan takia.Niin sen takia ajoin sen koneelle ja nyt olen poistanut sen niin kone toimii normaalisti.
Ryzen 3000 sarjassa ei ole yhtään 3D prosessoria eli sekoilet aika pahasti noiden kanssa.
 

Kaotik

Banhammer
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
14.10.2016
Viestejä
21 556
hoh hoijaa jo kun on ryzen 3900 3d prossa siinä on

  • Integroitu näytönohjain: AMD Radeon Graphics vaikka mulla on myos erillinen 3070 ti näytön ohjain kiinni koneessa.Niin AMD suosittelee ajamaan tuon 23.3.2 tuon prossan takia.Niin sen takia ajoin sen koneelle ja nyt olen poistanut sen niin kone toimii normaalisti.
Ryzen 3000 sarjassa ei ole yhtään 3D prosessoria eli sekoilet aika pahasti noiden kanssa.
Eikä 3D:tä, eiköhän kyse ole 7900X3D:stä (kts emo)

Tarkista BIOSista miltä siellä näyttää GPU asetusten osalta
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 098
Viestejä
4 195 309
Jäsenet
70 847
Uusin jäsen
rlf

Hinta.fi

Ylös Bottom