mikkom81
mike_manning
- Liittynyt
- 15.12.2017
- Viestejä
- 797
Viikko meni lomaillessa ja nyt pääsi tänään jatkamaan projektia. Old Lamerin videoita ja ohjeita tuli plärättyä, sai jotain selkoa tuohon Governoriin ja ylipäätään Linux käyttöä ajatellen 
Safetit asetukset 0,96V @2000mhz ja kaikki 40 CU:ta käytössä. Throthlaus rajan asetin 85 asteeseen, nyt Furmark pyörinyt 15min ja lämpötila asettunut 83 asteeseen, 0,89V @ 1850mhz. Pitää kokeilla jännitteiden kanssa pelata, millä tämä vielä pysyy vakaana.
NexGen3D Kotelo tuli tulostettua ennen reissuun lähtöä, yhdellä 120mm P12 tuulettimella varustettuna.
Safetit asetukset 0,96V @2000mhz ja kaikki 40 CU:ta käytössä. Throthlaus rajan asetin 85 asteeseen, nyt Furmark pyörinyt 15min ja lämpötila asettunut 83 asteeseen, 0,89V @ 1850mhz. Pitää kokeilla jännitteiden kanssa pelata, millä tämä vielä pysyy vakaana.
NexGen3D Kotelo tuli tulostettua ennen reissuun lähtöä, yhdellä 120mm P12 tuulettimella varustettuna.
Viimeksi muokattu:


Takuusta tullut kunnostettu corsair antoi savut ulos, vaikka laite ei ollut käynnissäkään (tai edes valmiustilassa), pelkästään virtalähteen kytkin oli on-asennossa. Toivottavasti BC ei tuosta ottanut itseensä kun kuitenkin oli virtajohto siihen kiinni.
No onpahan mitä askarrella paskarrella.