• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

BF Amazon warehouse -20%

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Zan
  • Aloitettu Aloitettu
Kaippa tuolta yli 70 000 tuotteen joukosta voi löytää tuurilla jotain, mutta enimmäkseen nuo näyttäisivät olevan tuollaisia ensimmäisen listalla olevan kaltaisia "aleja" eli käytettyjä PS5-ohjaimia myydään hintaan 59,22€.
 
Ihan hyvä tarjous prosentti. Edit: Olin väärässä, eli takuukin on noille. Kiitos korjauksesta.
 
Viimeksi muokattu:
Ihan hyvä tarjous prosentti. Muistakaa että takuuta ei warehouse tuotteilla Amazonin puolesta ole. Eli jos jotain arvokkaampaa tilaa niin siinä on pieni riskinsä.
Mistä moista olet saanut päähäsi.

Screenshot_2024-11-21-00-16-42-65_b5f6883d2c20a96c53babc0b4ac88108.jpg
 
Ihan hyvä tarjous prosentti. Muistakaa että takuuta ei warehouse tuotteilla Amazonin puolesta ole. Eli jos jotain arvokkaampaa tilaa niin siinä on pieni riskinsä.
All Amazon Resale items sold to consumers are covered under statutory legal warranty. If your item becomes defective after the Amazon return period, Amazon will repair any defective item, and if a repair is not possible, we will refund the purchase price in accordance with Amazon's Returns Policy. Some products sold directly by Amazon Resale may be eligible for warranty repair and if so, can be repaired by an authorised service engineer.

Tosin eroja saattaa olla eri maiden Warehouse säännösten välillä. Itsekin joskus ostin emon tuolta vuosia sitten sitten niin sai rahat takaisin takuun mutta valmistajan takuu ei ollut enää voimassa.
 
Mistä moista olet saanut päähäsi.
Redditin puolella oli juttua että Amazoni ei olisi ottanut takuuseen ja vedonnut warehouse käytäntöihin. Redditissä tuota on mainittu useissa eri ketjuissa faktana. Mutta en tiedä sitten onko amerikan puolella eri käytäntö tai olisiko tuo ollut vaan virheellinen vastaus amazonilta. Mutta kiitos korjauksesta!

No hemmetti, pitääpä harkita että tilaan tulevat kuulokkeet tuolta warehousesta jos sopiva diili löytyy :)
 
Ovat nähtävästi tiputelleet muitakin hintoja pikkusen.

CORSAIR Vengeance DDR5 32GB (2x16GB) 6000MHz CL30 on nyt 113,89€ (tosin ovh ei ollut 171€, vaan 126,55€). Eipä sitä koskaan tiedä mikä hinta tulee olemaan Black Fridayna, mutta tällä hetkellä halvin hinta mitä olen löytänyt.
 
Tämä alennuskampanja on mielestäni lähes jatkuva ja vain tuotteet sekä prosenttimäärä vaihtelee. Välillä on vain 10% ja joskus jopa 50%. Luonnollisesti laadukkaiden tuotteiden valikoima hupenee kun prosentti kasvaa. Pakko myöntää että on välillä aika sekavaa kun samasta tuotteesta voi olla useita eri tasoisia warehouse-tuotteita ja vain osasta saa tuon alennuksen.

Virhevastuun näkökulmasta noita asiakaspalautuksia/käytettyjä tuotteita on turvallista tilata, sillä ainakin Saksassa niihin sovelletaan normaalia kahden vuoden virhe vastuuta. Tätä olen myös käytännössä joutunut testaamaan Amazonin asiakaspalvelun kanssa ja mitään ihmeellisempiä ongelmia ei ole ollut.

Mutta silti noiden warehouse-tuotteiden kanssa kannattaa varautua siihen, että kunto ei ole ihan sama kuin luvattu ja tuotteita joutuu palauttamaan. Joskus ne pikkupräntit kertovat enemmänkin myyntipakkauksen kunnosta ja joskus itse ostetun tavaran kunnosta. Parhaimmillaan olen saanut Mielen automaattisen kahvikoneen ja Kartellin hyllyt ihan murto-osalla alkuperäisestä hinnasta ja tuotteet ovat olleet kuin uusia vaikka kunto on ollut vain good sekä very good. Samoin kerran tilasin Acceptable -kuntoisen Selle Italian satulan muutamalla kympillä, vaikkapa normihinta oli lähempänä toistasataa ja sieltä saapui ihan uuden näköinen satula.

Pari kertaa on tullut myös vääriä tuotteita oikeassa pakkauksessa. Ilmeisesti tuotteet palauttaneet ovat ostaneet Amazonista paremman mallin ja sitten palauttaneet sinne halvemman mallin. Näin käynyt esimerkiksi yhden Mielen kahvikoneen kanssa (malli vaihtunut CM6350->CM6310) ja Elite Sterzo Smart trainerin kanssa. Välillä on myös tullut warehouse-tuotteita uusien sijasta.
 
Tämä alennuskampanja on mielestäni lähes jatkuva ja vain tuotteet sekä prosenttimäärä vaihtelee. Välillä on vain 10% ja joskus jopa 50%. Luonnollisesti laadukkaiden tuotteiden valikoima hupenee kun prosentti kasvaa. Pakko myöntää että on välillä aika sekavaa kun samasta tuotteesta voi olla useita eri tasoisia warehouse-tuotteita ja vain osasta saa tuon alennuksen.

Virhevastuun näkökulmasta noita asiakaspalautuksia/käytettyjä tuotteita on turvallista tilata, sillä ainakin Saksassa niihin sovelletaan normaalia kahden vuoden virhe vastuuta. Tätä olen myös käytännössä joutunut testaamaan Amazonin asiakaspalvelun kanssa ja mitään ihmeellisempiä ongelmia ei ole ollut.

Mutta silti noiden warehouse-tuotteiden kanssa kannattaa varautua siihen, että kunto ei ole ihan sama kuin luvattu ja tuotteita joutuu palauttamaan. Joskus ne pikkupräntit kertovat enemmänkin myyntipakkauksen kunnosta ja joskus itse ostetun tavaran kunnosta. Parhaimmillaan olen saanut Mielen automaattisen kahvikoneen ja Kartellin hyllyt ihan murto-osalla alkuperäisestä hinnasta ja tuotteet ovat olleet kuin uusia vaikka kunto on ollut vain good sekä very good. Samoin kerran tilasin Acceptable -kuntoisen Selle Italian satulan muutamalla kympillä, vaikkapa normihinta oli lähempänä toistasataa ja sieltä saapui ihan uuden näköinen satula.

Pari kertaa on tullut myös vääriä tuotteita oikeassa pakkauksessa. Ilmeisesti tuotteet palauttaneet ovat ostaneet Amazonista paremman mallin ja sitten palauttaneet sinne halvemman mallin. Näin käynyt esimerkiksi yhden Mielen kahvikoneen kanssa (malli vaihtunut CM6350->CM6310) ja Elite Sterzo Smart trainerin kanssa. Välillä on myös tullut warehouse-tuotteita uusien sijasta
Ainakin kaikki työkalut mitä olen tuolta tilannut ovat olleet uusia ja käyttämättömiä. Kuntoluokka kertonut vain pakkauksen kunnosta, pelkkä tarran repsottaminen on pudottanut kuntoluokan good/acceptable tasolle.

Olen kyllä huomannut että valikoima muuttuu aina pari päivää ennen alennuksen muutosta, olisi muuten liian hyviä diilejä :confused2:
 
Redditin puolella oli juttua että Amazoni ei olisi ottanut takuuseen ja vedonnut warehouse käytäntöihin. Redditissä tuota on mainittu useissa eri ketjuissa faktana. Mutta en tiedä sitten onko amerikan puolella eri käytäntö tai olisiko tuo ollut vaan virheellinen vastaus amazonilta. Mutta kiitos korjauksesta!

No hemmetti, pitääpä harkita että tilaan tulevat kuulokkeet tuolta warehousesta jos sopiva diili löytyy :)
Korjaukseen/huoltoon ei ainakaan muutama vuosi sitten saanut Amerikan Amazonin warehouse tuotteita vaan ainoastaan mahdollisuus ottaa rahat takaisin.
 

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
261 300
Viestejä
4 534 315
Jäsenet
74 784
Uusin jäsen
vanahabanjo

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom