Olikos toi hail Mary 4k? Itse vähän epäilen kun primessä outo tapa laittaa kaikki FHD ja sitten vuokraten vain saisi 4K.![]()
Hail Mary ja Shelter on nyt katseltavissa, jos kiinnostaa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olikos toi hail Mary 4k? Itse vähän epäilen kun primessä outo tapa laittaa kaikki FHD ja sitten vuokraten vain saisi 4K.![]()
Hail Mary ja Shelter on nyt katseltavissa, jos kiinnostaa.
Minä sain ostettua UHD-version primesta.Olikos toi hail Mary 4k? Itse vähän epäilen kun primessä outo tapa laittaa kaikki FHD ja sitten vuokraten vain saisi 4K.
On 4K. Se onkin Amazonin tuottama leffa.Olikos toi hail Mary 4k? Itse vähän epäilen kun primessä outo tapa laittaa kaikki FHD ja sitten vuokraten vain saisi 4K.
Kirjaa lukemattomana se oli kyllä todella uniikki kokemus. Huumoripuolta olisi omaan makuuni voinut hieman rajoittaa, mutta joka tapauksessa todella hieno tarina ja upeasti toteutettu leffa. Tämän vuosikymmenen Interstellar.Hail Mary oli aika heikko esitys. Oikeastaan kaikki hauskuus joka oli kirjassa jäi pois. Se mitä jäi jäljelle olisi voinut olla mikävaan tusinaleffa.
Elokuvassa tuntui, että loppuratkaisu oli vähän hätäinen versus miten kirjassa asioita rakennettiin ja ratkottiin. Juurikin tuo sun mainitsema tiedeaspekti. Muutenkin lopun toimintakohtaus oli vähän tönkkö. Silti hyvä leffa. Paljon parempi kuin odotin, ei ole helppo kirja muuttaa leffaksi.Kirjan lukeneena on kyllä hyvä filmatisointi. Toki tiede jäänyt vähemmälle ja tavallaan olisin kaivannut tiettyjä kohtia, mutta kokonaisuus on ihan kohdallaan. Tämäkin olisi venynyt ihan kivasti minisarjaksi tyyliin kolmen kappaleen ongelma, jos olisi haluttu päästä enemmän sisään.
Mutta suosittelen, että luet kirjan ensin. Harmittavasti trailerit on varmaan spoilannut. Kirjana oli kiva, kun en tiennyt mitään. Vain kirjan nimen!
What Paul Verhoeven created in 1987 was decades ahead of its time, and its questions about technology, identity, and who corporations really serve have only grown more urgent. With Peter’s distinctive vision and bold approach to storytelling, and alongside Ed and our partners at Amazon MGM Studios, we’re working to honor what made the original iconic and highlight its relevancy in this modern, tech-driven world, while building something unmistakably new for a global audience.
Amazon tilasi Robocop TV-sarjan.
Uusi Hän-Mies tulee huomenna katsottavaksi.
Hieman liian pitkä leffa, mutta ihan mukavaa hömppää.
Linkki: https://www.instagram.com/mastersmovie/reel/DbA_-fFNOXo/
Jahas, tuli ilmoitus, että Amazon Prime vuositilauksen hinta nousee 49 PLN to 69 PLN eli vajaasta 12 eurosta noin 16 euroon. Hyväksytään.
Kyllä, Puolan Amazon Primen vuositilauksesta kyse.Minulla on tuli juuri huhti-toukokuussa korotus. Näyttäisi olevan sinulla tämä sama.
Kyseessä on kai siis vuositilauksen uusi hinta 2026 ja se tulee voimaan silloin, kun tilaus uusiutuu.
--
Minulla on myös Prime Amazon.de kautta, kun halvalla sain. Oli alle kympin 3kk, mutta nähtävästi vaan comeback-offer, joita saavat entiset tilaajat. Tämän kokeilujakson jälkeen olisi 8,99€/kk.
Tämähän näytti varsin asialliseltaBlade Runner 2099 sarja sai teaserin.
Alkaa 25.11.
2022 loppuvuodesta tuli ensimmäiset sarjat sillä tuella.Millonkas muuten tähän on tullut Dolby Vision tuki? Huomasin vaan toissa päivänä telkkarin ilmoittavan sen käytöstä. Aiemminhan Prime on ollut tiukasti HDR10 tai HDR10+ vain.
Eikö se automaattisesti käytä muita kun DV ei ole tuettu?Saisi vaan olla aina valittavana eikä pakotettuna; DV kun ei vaan aina sovi kaikkiin laitteisiin, perus-HDR/sen muodot monesti parempi katsoa.
Itse en ekastakaan robocopista välittänyt yhtään, mutta en sitä ole kyllä yli 20 vuoteen katsonut, että ehkä voisi vielä kerran kokeilla.Tuossa on mun mielestä kans esimerkki siitä missä alkuperäinen leffa oikeastaan jo vähän niinkuin tyhjensi sen ideapajatson, eikä taustasta enää oikein mitään uutta irtoa. Ei jotenkin jaksaisi yhtään innostaa se millaisia uusia robohirvityksiä corporatepahikset on taas tällä kertaa viritelleet.
No, saapa nähdä mitä käsikirjoittajat ovat saaneet sävellettyä.
Juu aivan sikinsokin, toki pääasia että ovat. Mutta ihmeellisesti vaan kaadettu saavista tuonne. Plussaa että 1-kauden jaksotkin löytyy, ne kun olleet Suomessa käytännössä aina skipattuna. Ekassa jaksossa studiossa alle 10 hengen yleisö...Prime videoon on ilmestynyt 25 kautta Top Gearia.
Hassusti jaksot on kahden eri nimen alla.
Top Gear: The Races alta löytyy valtaosa jaksoista, Top Gear (UK) alta loput satunnaiset jaksot ilman mitään logiikkaa.
Ei tietenkään ole mitään suomitekstejä, mutta kyllä näitä mielellään katsoo enkkuteksteilläkin.
![]()
Bautista alkaa olla aika vanha äijä jo.Dave Bautista on ehdolla uudeksi Kratokseksi, kun alkuperäinen näyttelijä loukkasi itsensä kuvauksissa.
Ei välttämättä huono valinta, kunhan ei mene ihan Draxiksi.
![]()
Dave Bautista In Talks To Play Kratos In 'God Of War' Amazon Series
Dave Bautista is in negotiations to play Kratos in 'God Of War', replacing injured actor Ryan Hurst in the Amazon series based on the hit video game.deadline.com
Hauislihas repeytyi ja vaati leikkausta. Alkuperäinen arvio oli, että toipuminen kestää 6-12kk. Ehkä aikataulu on venynyt tuosta.Kuinka helvetin pahasti se Hurst oikein loukkaantui, jos kerran uudelleen kuvaukset saadaan nopeammin tehtyä kuin että odoteltaisiin näyttelijän paranemista? Löikö se kirveellä oman käden irti? Tuo Hurst vaikutti täydelliseltä valinnalta rooliin.Bautista kävi alkujaan itselläkin mielessä, mutta ei ole enää mikään nuori poika. Kestääkö paikat rankkoja kuvauksia hänelläkään.
Niin on Kratos myös näissä uusissa peleissä mihin tämä TV sarja sijoittuuBautista alkaa olla aika vanha äijä jo.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.