- Liittynyt
- 26.06.2017
- Viestejä
- 2 418
Valitettavan heikko oli joo, sarjoista tykkäsin. En oikein ymmärrä miksi tässäkin on pitänyt tehdä analyytikosta joku commando.Sarja oli kova - elokuva aika heikko, harmi sinänsä kun aineksia olis ollut parempaankin. Juoni nyt lähinnä tökki, aivan järjetön loppuun asti. Varmaan teki tiukkaa puristaa kaikki 1.5 tuntiin...