Amazon Prime Video

Sarja oli kova - elokuva aika heikko, harmi sinänsä kun aineksia olis ollut parempaankin. Juoni nyt lähinnä tökki, aivan järjetön loppuun asti. Varmaan teki tiukkaa puristaa kaikki 1.5 tuntiin...
Valitettavan heikko oli joo, sarjoista tykkäsin. En oikein ymmärrä miksi tässäkin on pitänyt tehdä analyytikosta joku commando.
 
The Boys taputeltu.

Tykkäsin todella paljon tästä vikasta kaudesta, ei yllä ensimmäisien tasolle, mutta hyvä oli, todella hyvä.
Mutta kokonaisuutena annan 9/10 sarjalla.

Antony Starr aka Homelanderille ansaitsisi Oscarin roolisuorituksesta., aivan käsittämättömän upea rooli suoritus.
Sarja on kyllä täynnä muutenkin hyviä näyttelijöitä.
Ja mikä poliittinen satiiri tää onkaan, varsinkin nyky jenkki menoon verraten.

Aivan hemmetin hieno sarja.
 
Viimeksi muokattu:
The Boys taputeltu.

Tykkäsin todella paljon tästä vikasta kaudesta, ei yllä ensimmäisien tasolle, mutta hyvä oli, todella hyvä.
Mutta kokonaisuutena annan 9/10 sarjalla.

Antony Starr aka Homelanderille ansaitsisi Oscarin roolisuorituksesta., aivan käsittämättömän upea rooli suoritus.
Sarja on kyllä täynnä muutenkin hyviä näyttelijöitä.
Ja mikä poliittinen satiiri tää onkaan, varsinkin nyky jenkki menoon verraten.

Aivan hemmetin hieno sarja.
Vimeinen kausi oli aika heikko esitys suhteessa odotuksiin. Muilla kausilla rakennettiin juonta eteenpäin ja sitten tuntuu että kausia olisi pitänyt tulla vielä lisää, mutta pakotettiin(?) laittamaan pakettiin ilman että juonikuviot saadaan etenemään sinne minne piti.
 
Onneksi itsellä vielä toka jakso aloitettuna koko sarjasta, niin ei ole viimeisen kauden ongelmia. Joskus vielä jatkan tuosta mihin vuosia sitten jäin.
 
Muistuksena, että 3.6 KE pärähtää maailman paras heinäkenkä ruutuun, Mr. Clarkson. Clarkson`s Farm kausi 5 sisältää 8 jaksoa. 3. kesäkuuta jaksot 1–4, 10. kesäkuuta jaksot 5–6 ja 17. kesäkuuta jaksot 7–8.

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

Linkki: https://www.youtube.com/watch?v=GJxPc3B2osU
 
Sarja oli kova - elokuva aika heikko, harmi sinänsä kun aineksia olis ollut parempaankin. Juoni nyt lähinnä tökki, aivan järjetön loppuun asti. Varmaan teki tiukkaa puristaa kaikki 1.5 tuntiin...
Se oli semmoinen maksettu Dubai-mainos se. Joku öljysheikki välttämättä halunnut lisää Ryania ja maksanut, että tehkääs vähän lisää jooko?
Aineksia oli kauden mittaiseen juoneen, mutta näköjään oli pakko puristaa alle pariin tuntiin.

Pakko sanoa että Wendell Pierce on ikinuori. The Wire (Bunk) teki miehestä itselle yhden suosikki mustan näyttelijän ja mies vaan komistuu vanhetessaan. Menisi 15v nuoremmasta helposti. On siis 63v.
 
Eikö Prime-tilauksen (ja siihen kuuluva Prime Video) pitäisi pystyä jakamaan yhden aikuisen kanssa? Kuuluu samaan talouteen. Lähetetty kutsu on hyväksytty ja Amazonin Family-osiossa näkyy, että tiliin kuuluu Prime Video, mutta silti hän ei pysty katsomaan mitään, koska pitäisi tehdä tilaus.
 
Eikö Prime-tilauksen (ja siihen kuuluva Prime Video) pitäisi pystyä jakamaan yhden aikuisen kanssa? Kuuluu samaan talouteen. Lähetetty kutsu on hyväksytty ja Amazonin Family-osiossa näkyy, että tiliin kuuluu Prime Video, mutta silti hän ei pysty katsomaan mitään, koska pitäisi tehdä tilaus.
En itse asiassa tiedä muuta kuin sen, että Prime-kokonaisuudet ovat vain niiden valtioiden tilaajille tarkoitettu mistä paketin tilaa( Amazon music, pilvitalletus, jne. Itse menetin vuosia sitten Amazonin pilvipalveluun tallentamani datan kun heille selvisi etten ole saksalainen. Toki onneksi data oli muuallakin tallessa mutta kuitenkin. Amazon Musicinkin suhteen kävi niin, että kun se vihdoin saapui autooni, ei se enää ollut käytettävissä), joten voi olla, että tämä kaksi erillistä tiliä -ominaisuuskin kuuluu vastaavaan rajoitukseen.

En tosin tiedä miksi tili pitää olla eri, miksi ei vain ole yhdellä tilillä monta käyttäjää kuten muissa palveluissa, etenkin jos asutte samassa taloudessa
 
Eikö Prime-tilauksen (ja siihen kuuluva Prime Video) pitäisi pystyä jakamaan yhden aikuisen kanssa? Kuuluu samaan talouteen. Lähetetty kutsu on hyväksytty ja Amazonin Family-osiossa näkyy, että tiliin kuuluu Prime Video, mutta silti hän ei pysty katsomaan mitään, koska pitäisi tehdä tilaus.
Tuskin tarvitsee mitään kutsuja kun tuo toimii ihan kirjautumalla joka laitteella samalla tunnuksella. En ole vähintään 10 vuoteen havainnut mitään rajoituksia.
Ehkäpä sitten tullut jotain uusia rajoituksia joita en ole huomannut.
 
Otin tuon ilmaisen kuukauden Prime Videota testiin ja esimerkiksi Clarkson's Farmin 5. kauden jaksoissa ei ole ollenkaan tekstityksiä, testattu Chromella ja Edgelle. Muilla samaa ongelmaa?
 
Otin tuon ilmaisen kuukauden Prime Videota testiin ja esimerkiksi Clarkson's Farmin 5. kauden jaksoissa ei ole ollenkaan tekstityksiä, testattu Chromella ja Edgelle. Muilla samaa ongelmaa?
On suomen kieli. Jos on jostain muualta, ku primevideo.comista tilattu tilaus (koska kuukauden ilmaista ei taida saada primevideoon, mut primeen kylläkin?), nii jatkot ehkä parempi hoitaa:
 

Statistiikka

Viestiketjuista
309 356
Viestejä
5 248 559
Jäsenet
83 488
Uusin jäsen
Cwat

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom