• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Tekniikka AM5 prosessorit - Aliexpress

Liittynyt
13.10.2017
Viestejä
59
Tuote: AM5 prosessorit - Aliexpress Summer Sale
Tarjoushinta: Katso alla
Normaalihinta: Katso alla
Kauppa: AliExpress
Voimassa: 11/6 tai niin kauan kun kuponkeja riittää
Linkki: EUCPU DIY Store

Ryzen 9 9850x3d - 469.95€ -50€ - 30€ = 389.95 €
Ryzen 9 9800x3d - 405.03€ -50€ - 30€ = 325.03 €
Ryzen 7 7800x3d - 296.71€ -35€ - 30€ = 231.71 €
Ryzen 7 9700X - 245.85€ -35€ - 30€ = 180.85 €
Ryzen 7 7700 - 191.23€ -20€ - 10€ = 161.23 €
Ryzen 5 7500F - 127.53€ -12€ - 10€ = 105.53 €

Tarjouskoodit:
499€-70€ = BIG70VIO
349€-50€ = BIG50VIO
239€ - 35€ = BIG35VIO
139€-20€ = BIG20VIO
79€-12€ = BIG12VIO
39€-6€ = BIG06VIO
Kommentti tarjouksesta:
Muitakin prosessoreita alessa
Prosessorit tray mallisia eli näillä ei varsinaista takuuta.
Klarna tarjoaa -30€ jos yli 200€ tai -10€ jos yli 80€ jos maksaa heidän kuluttomalla ja korottomalla maksutavalla.
Aliexpress hinnat ja kupongit vaihtelee päivittäin, netistä kyllä löytyy uusia kuponkeja jos vanhat loppuu.
Vanhat ketjut samasta kaupasta: 11.01.2026 01.11.2025
 
Miten tuo Klarnan alennus toimii, pitääkö se aktivoida jotenkin ja käykö jonnekin muuallekin?
 
sanoo
For security reasons your request can't currently be processed
jos koittaa laittaa promokoodia ostoskorissa
 
Jos on Aliexpressiin kolikoita kiertynyt niin ”Coins” osion kautta ostamalla säästää vielä muutaman euron.

IMG_2013.jpeg
 
Jos on Aliexpressiin kolikoita kiertynyt niin ”Coins” osion kautta ostamalla säästää vielä muutaman euron.

IMG_2013.jpeg
Itsellä nuo on kyllä mennyt aina automaattisesti -jos tilaukselle on voinut coinseja käyttää. Ei ole vaan oikein selvinnyt koska niitä voi käyttää ja paljonko
 
Oliko tuo Klarna tarjous voimassa vaan eilen? Ei näy enään
Oli vielä aamulla voimassa, ei vaan ollut jostain syystä kokoajan näkyvillä. 9800X3D jäi hintaa 298e ja risat, niitä on kahdella eri hinnalla tuolla EUCPU DIY storessa. Kolikoilla ois saanut vielä pari-kolme euroa niistettyä hinnasta, mutta unohtui, kun oli säätämistä jo noiden muiden alennusten kanssa :D
 
Oli vielä aamulla voimassa, ei vaan ollut jostain syystä kokoajan näkyvillä. 9800X3D jäi hintaa 298e ja risat, niitä on kahdella eri hinnalla tuolla EUCPU DIY storessa. Kolikoilla ois saanut vielä pari-kolme euroa niistettyä hinnasta, mutta unohtui, kun oli säätämistä jo noiden muiden alennusten kanssa :D
Tuolla hintaa olisi kyllä lähtenyt myöskin ostoon. BIG50VIO herjaa nyt myös, että ei onnistu enää alet, eli taisi tuo juna mennä
 
VIOSS50 ainakin näyttäisi toimivalta vielä
Näköjään tuo BIG koodikin alkoi korissa toimimaan. Nyt kun vielä saisi tuon Klana-alen toimimaan, niin saisi kakkos ja kolmoskoneet päivitystä ja lähtisi ostoon 9800x3d + 5600xt (-70e kupongilla) :rofl:
 
Onko kukaan nähnyt tuota Klarnan alennusta alkuviikon jälkeen? Muutaman kerran laittanut prosessoria ostoskoriin tässä parin päivän aikana eikä ole tullut sitä.
 
Onko kukaan nähnyt tuota Klarnan alennusta alkuviikon jälkeen? Muutaman kerran laittanut prosessoria ostoskoriin tässä parin päivän aikana eikä ole tullut sitä.

Se tulee maksuvaiheessa ja vain ensimmäisen kerran maksettaessa sillä. Itse menin ostamaan BC-250 -10€ Klarnalla ja en enää saa sitä -30€ kalliimpiin tuotteisiin. Makselin sen poiskin jo.
1780594890828.png
 
Se tulee maksuvaiheessa ja vain ensimmäisen kerran maksettaessa sillä. Itse menin ostamaan BC-250 -10€ Klarnalla ja en enää saa sitä -30€ kalliimpiin tuotteisiin. Makselin sen poiskin jo.
1780594890828.png
Juu, olen kyllä mennyt sinne asti missä seuraavasta napista tehdään varsinainen tilaus. En tässä alessa ainakaan ole mitään muuta ostanut.
 
Juu, olen kyllä mennyt sinne asti missä seuraavasta napista tehdään varsinainen tilaus. En tässä alessa ainakaan ole mitään muuta ostanut.

Ok, sitten minusta ei ollut apua.

--

Tässä kuitenkin pari toivottavasti toimivaa koodia:
1780595516771.png
 
Onko kukaan nähnyt tuota Klarnan alennusta alkuviikon jälkeen? Muutaman kerran laittanut prosessoria ostoskoriin tässä parin päivän aikana eikä ole tullut sitä.
Klarnan tarjous loppui aika nopeasti. 9800x3d saa vielä €328.29 hintaan ilman klarnaakin -50€ kupongilla. Muiden prossujen hinnat nousseet tuon 10-30€
 
Klarnan tarjous loppui aika nopeasti. 9800x3d saa vielä €328.29 hintaan ilman klarnaakin -50€ kupongilla. Muiden prossujen hinnat nousseet tuon 10-30€
Jep, olen itse katsonut tuota 7800x3d ja jos siihen saisi vielä päälle Klarnan 30€ alennuksen niin saisi melkein 200 eurolla.

Mutta joo, pitää nyt vielä pähkäillä onko tarvetta päivittää DDR5-aikaan. Computexin puheiden perusteella jos sitä ei meinaa hommata niin DDR6-laitteita saa odotella ensi vuosikymmenelle asti..
 
Klarnan tarjous loppui aika nopeasti.
Höh, meinasin just käyttää sitä ite toiseen tilaukseen.
Mistä ton ees ties et tommonen on olemassa? Missä mainostettu? Onks joku perus juttu ja saatta olla tulos joskus takas? Vai lisättiinks klarna just ekaa kertaa ikii Aliexpressiin ja oli joku "avajaistarjous".
 
Höh, meinasin just käyttää sitä ite toiseen tilaukseen.
Mistä ton ees ties et tommonen on olemassa? Missä mainostettu? Onks joku perus juttu ja saatta olla tulos joskus takas? Vai lisättiinks klarna just ekaa kertaa ikii Aliexpressiin ja oli joku "avajaistarjous".
Sille oli varattu iso mainos summer sales osiossa joka katosi tiistain aikana. Ekaa kertaa suomessa tietääkseni, ulkomailla on ollut ennenkin isojen alennusmyyntien aikaan, eli tulossa varmaan takaisin singles day/black friday aikaan.
 
Kirjautumatta näyttää 5500x3d 192 kupongin jälkeen(20e off) jälkeen. Eli kai sitten 182e Klarnalla.

Mitä katselin niin poskettoman kallis silti lähes kaikille että sitä kannattaisi harkita. Mutta ajattelin dokumentoida tähän kommenttina hintatasosta.



Rabblella on elektroniikasta vielä 1,3% cashback, max. 20e. Siis Aliexpress.



Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

Linkki: https://youtu.be/JXnDrDtzdoU?t=623



Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

Linkki: https://www.youtube.com/watch?v=NdpfV5IkUi0
 
Kirjautumatta näyttää 5500x3d 192 kupongin jälkeen(20e off) jälkeen. Eli kai sitten 182e Klarnalla.

Mitä katselin niin poskettoman kallis silti lähes kaikille että sitä kannattaisi harkita. Mutta ajattelin dokumentoida tähän kommenttina hintatasosta.



Rabblella on elektroniikasta vielä 1,3% cashback, max. 20e. Siis Aliexpress.



Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

Linkki: https://youtu.be/JXnDrDtzdoU?t=623



Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

Linkki: https://www.youtube.com/watch?v=NdpfV5IkUi0


Mitä sinä olet katsellut? Tuolla on ilman kuponkia ~190€ hintaluokassa monta. Sitten kun "20€ off" käyttää, se on ~170€ ... Klarna ei taida enää toimia, niin sen missasit.
 
Mitä sinä olet katsellut? Tuolla on ilman kuponkia ~190€ hintaluokassa monta. Sitten kun "20€ off" käyttää, se on ~170€ ... Klarna ei taida enää toimia, niin sen missasit.

1780607647314.png


Okei näköjään. Mä luulin että siinä on jo se koodi mukana hinnassa, kun se kuitenkin jo näytti sen tuossa hinnan alla.

Näköjään jos erikseen kirjautuu hinta tippuu muutaman euron, ja kun erikseen laittaa koodin, tippuu sen 20e @ €168.93
 
Tosiaan 3 kauppaa löysin. EUCPU ainoa missä lukee että tulee Ranskasta. Hinnat 163-173e. Ranskasta kallein mutta varmaan nopein. 3600x tilalle mietin 3060ti kaveriksi ja näyttö 1440p. Pähkäilin että ei ole 5800x3d wörtti +300e hinnalla tähän verrattuna?
1000112217.jpg
 
Onko muilla ollut ongelmia toimitusten kanssa? Oma 5500X3D on ollut nyt viikon verran Vantaalla. Olen ollut yhteydessä DHL:ään, sieltä ei saanut mitään apua ja EUCPU DIY taas sanoi, että pitäisi käydä noutamassa Vantaalta. Laitoin vastapalloon etten ole lähdössä ajelemaan 250 km per suunta ja tilasin sen kotiin enkä Vantaalle.
 
Onko muilla ollut ongelmia toimitusten kanssa? Oma 5500X3D on ollut nyt viikon verran Vantaalla. Olen ollut yhteydessä DHL:ään, sieltä ei saanut mitään apua ja EUCPU DIY taas sanoi, että pitäisi käydä noutamassa Vantaalta. Laitoin vastapalloon etten ole lähdössä ajelemaan 250 km per suunta ja tilasin sen kotiin enkä Vantaalle.
On! Saman prossun tilasin, piti tulla 8.-12.6 vaan ei tullut. Piti tulla Ranskasta mutta lähtikin Puolasta. AliExpressin lähetysseurannasta ei mitään apua, viimeinen merkintä 5.6. Puhelimen DHL Express appi ei tunnistanut lähetystunnusta, ei myöskään Postin seuranta. 15.6. Cainiaon seuranta näytti että paketti lojuu Vantaalla mutta DHL:n nettisivujen seuranta että paketti on noutopisteessä mistä sitä ei kuitenkaan löytynyt lähetystunnuksella tai nimellä. 16.6. DHL:n seurannan mukaan paketti oli lähtenyt takaisin lähettäjälle, nyt paketille oli postin tunnus (tosin virheellinen, yksi J puuttui alusta). Soitin postin asiakaspalveluun, sieltä selvisi että pakettiin oli kirjoitettu puh.nron alkuosaksi +484 eikä +358 sekä sähköpostisoitteenani oli lähettäjän säpo! Siksi en saanut tietoa paketin saapumisesta enkä tiennyt missä paketti on kun seurannat ei toiminut. Nyt Posti yrittää toimittaa paketin takaisin, Postista vain hyviä kokemuksia joten luotan että onnistuvat.

EUCPU DIY Storesta ei kannata tämän kokemuksen perusteella ostaa yhtään mitään kun idiootti Puolassa ei osaa kirjoittaa pakettiin tietoja oikein! 🤬
 
On! Saman prossun tilasin, piti tulla 8.-12.6 vaan ei tullut. Piti tulla Ranskasta mutta lähtikin Puolasta. AliExpressin lähetysseurannasta ei mitään apua, viimeinen merkintä 5.6. Puhelimen DHL Express appi ei tunnistanut lähetystunnusta, ei myöskään Postin seuranta. 15.6. Cainiaon seuranta näytti että paketti lojuu Vantaalla mutta DHL:n nettisivujen seuranta että paketti on noutopisteessä mistä sitä ei kuitenkaan löytynyt lähetystunnuksella tai nimellä. 16.6. DHL:n seurannan mukaan paketti oli lähtenyt takaisin lähettäjälle, nyt paketille oli postin tunnus (tosin virheellinen, yksi J puuttui alusta). Soitin postin asiakaspalveluun, sieltä selvisi että pakettiin oli kirjoitettu puh.nron alkuosaksi +484 eikä +358 sekä sähköpostisoitteenani oli lähettäjän säpo! Siksi en saanut tietoa paketin saapumisesta enkä tiennyt missä paketti on kun seurannat ei toiminut. Nyt Posti yrittää toimittaa paketin takaisin, Postista vain hyviä kokemuksia joten luotan että onnistuvat.

EUCPU DIY Storesta ei kannata tämän kokemuksen perusteella ostaa yhtään mitään kun idiootti Puolassa ei osaa kirjoittaa pakettiin tietoja oikein! 🤬
En kehuisi postia ennakkoon. Lupaavat paljon ja yleensä saa pettyä, eli todennäköisesti eivät tee mitään muuta asialle kuin lupaavat selvittää. Paketti palaa myyjälle ja sitten saat taistella hyvityksestä...
 
On! Saman prossun tilasin, piti tulla 8.-12.6 vaan ei tullut. Piti tulla Ranskasta mutta lähtikin Puolasta. AliExpressin lähetysseurannasta ei mitään apua, viimeinen merkintä 5.6. Puhelimen DHL Express appi ei tunnistanut lähetystunnusta, ei myöskään Postin seuranta. 15.6. Cainiaon seuranta näytti että paketti lojuu Vantaalla mutta DHL:n nettisivujen seuranta että paketti on noutopisteessä mistä sitä ei kuitenkaan löytynyt lähetystunnuksella tai nimellä. 16.6. DHL:n seurannan mukaan paketti oli lähtenyt takaisin lähettäjälle, nyt paketille oli postin tunnus (tosin virheellinen, yksi J puuttui alusta). Soitin postin asiakaspalveluun, sieltä selvisi että pakettiin oli kirjoitettu puh.nron alkuosaksi +484 eikä +358 sekä sähköpostisoitteenani oli lähettäjän säpo! Siksi en saanut tietoa paketin saapumisesta enkä tiennyt missä paketti on kun seurannat ei toiminut. Nyt Posti yrittää toimittaa paketin takaisin, Postista vain hyviä kokemuksia joten luotan että onnistuvat.

EUCPU DIY Storesta ei kannata tämän kokemuksen perusteella ostaa yhtään mitään kun idiootti Puolassa ei osaa kirjoittaa pakettiin tietoja oikein! 🤬
Kiitos vinkeistä.

DHL:n seurannan mukaan oma paketti on saapunut postin automaattiin, mutta ei ole tullut mitään viestiä millä noutaa. Ei myöskään näy missään postin tunnusta… No pitää huomenna olla postiin yhteydessä, jos DHL:n tunnus riittäisi ja saisin paketin haettua.
 
Kiitos vinkeistä.

DHL:n seurannan mukaan oma paketti on saapunut postin automaattiin, mutta ei ole tullut mitään viestiä millä noutaa. Ei myöskään näy missään postin tunnusta… No pitää huomenna olla postiin yhteydessä, jos DHL:n tunnus riittäisi ja saisin paketin haettua.
Katso DHL:n seurannasta onko siellä postin tunnus näkyvissä. Postin asiakaspalvelu näkee kyllä DHL:n tunnuksellakin ja näkee paketista luultavasti väärät yhteystiedot joiden takia et ole saanut viestiä.
 
Katso DHL:n seurannasta onko siellä postin tunnus näkyvissä. Postin asiakaspalvelu näkee kyllä DHL:n tunnuksellakin ja näkee paketista luultavasti väärät yhteystiedot joiden takia et ole saanut viestiä.
Ei näkynyt DHL:n sivuilla postin tunnusta.

Äsken olin postiin yhteydessä ja samat ongelmat kun sinulla eli väärä puhelinnumero ja sähköposti. Paketti on lähetetty takaisin 15.5. Koittavat saada palautuksen pysäytettyä ja ohjattua takaisin noutopisteeseen, mutta ei ole varma onnistuuko enää.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
309 360
Viestejä
5 248 720
Jäsenet
83 488
Uusin jäsen
Cwat

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom