DIY Alpakka peliohjain (full gyro ohjaus)

Liittynyt
06.08.2020
Viestejä
64
Input Labs - Alpakka controller
Input Labs - YouTube

DIY-osat voi tilata, ja ne on helppo koota alle tunnissa, jos kolvi pysyy kädessä. Itselläni meni ensimmäiset kaksi päivää totutellessa; pelasin Portal 1:stä ja 2:sta. Nyt Cyberpunkia pelatessa, en ole enää varma, olenko parempi hiirellä vai ohjaimella, mikä yllättä aika paljon, olen ihan hyvä aina myös hiirellä ollut. Ja olen omistanut tämän vasta 2–3 päivää. Vihdoin jotain, joka tarjoaa hiiren tasoista tarkkuutta sohvalla pelatessa.

Cyberpunkista vielä sen verran, että tämä peli oli huono m+kb kombolla ja huono pelkkä xbox ohjaimella, kerrankin tuntuu että kaikki on pelissä oikein lol.
 

Liitteet

Liittynyt
12.02.2019
Viestejä
152
Ootko kokeillut tuolla autopelejä, että kuinka soveltuisi siihen? Rattipoljin seteillä tuo tila tulee aina vähän vastaan.
 
Liittynyt
06.08.2020
Viestejä
64
Ootko kokeillut tuolla autopelejä, että kuinka soveltuisi siihen? Rattipoljin seteillä tuo tila tulee aina vähän vastaan.
Juu kokeilin DIRT 2.0 ja olin hyvin yllättynyt, ratin tarkkuus oli siinä. Tosin tuo vaatii hieman totuttelua autopeleissä (kaasu joystickilla), mutta tunsin selvästi miten se vois korvaa ratin. Tässä esim Asseto video
Alpakka controller: Assetto Corsa Competizione gameplay - YouTube

(kokeilen tänään myös Corsa, jäi multa tämä peli pelamatta koska ei ollut enää rattia, jotkut on käyttänyt myös polkimia tän kanssa, voi sitä näinkin..)
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
06.08.2020
Viestejä
64
Juu päivitystä Corsa on täysin pelattava, vaatii vähä aivojen uudelleen-ohjelmointia (kaasu/jarru joystickilla).
Kehittäjän kommentti tästä. "I'm already doing laps in Assetto Corsa Competizione faster than with my Fanatec wheel just because being able to do all these corrections so much faster".
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 773
Viestejä
4 203 201
Jäsenet
70 987
Uusin jäsen
Rosmonautti

Hinta.fi

Ylös Bottom