All-in-one koneet

Liittynyt
13.01.2017
Viestejä
84
Ei sattunut, kun tuossa pikaisesti vilkaisin niin tällaista ketjua silmään.

Mutta siis onkos porukalla täällä kokemuksia näistä all-in-one koneistä jossa siis näyttö ja kone paketoitu samaan systeemiin.

Itsellä ei ole moiselle tarvista, kun tarvitsen/arvostan päivitettävyyttä eikä ulkonäkö niinkään ratkaise vaan teho ym asiat, mutta vanhemmille olen moista hommaamassa.

Itse näen hyödyt tässä tapauksessa siinä, ettei tule sitä ylimääräistä keskusyksikön mötikkää ja tätä myöten vähemmän johtoja joten setuppi tulee olemaan varsin siisti ja johtoja vähän, kun kunnolliset langattoman hiiren ja näppäimistön vielä laittaa settiin.
Etu läppäriin verrattuna on isompi näyttö ja liikuteltavuutta ei tässä tapauksessa tarvita.

Specsit värkillä saisi olla riittävät että pärjäisivät tuolla nyt hamaan tulevaisuuteen. Edellisen pc:n kasasin heille osista joskus n.6 vuotta sitten eikä akuuttia päivityksen tarvetta vieläkään ole, mutta rauta päivittyy nyt samalla kun lähinnä visuaalisesti nätimpää settiä lähdetään hakemaan.
Olen alustavasti ajatellut 27" näyttöä ja i5 tai i7 prossu, vähintään sen 8gb rammia ja n.250gb ssd. Näytön resoluutioksi riittää ihan perus fullhd, mutta esim. 2k resoluutio voisi olla ihan jees. 4k:in käy, mutta en sitä minään tarpeellisena pidä, kun itsellä on käytössä yksi 28" 4k näyttö eikä se nyt niin suurta lisäarvoa peruskäytössä tunnu tuovan.

Hinta olisi hyvä saada painettua mahdollisimman alas, mutta kyllähän nämä tämmöiset tuntuuvat maksavan :( Sanotaanko, että katsellaan alle 2k€ hintaluokkaa ja mitä edullisempi niin sen parempi.

Omenakoneisiin en ole kiinnostunut sekaantumaan.

Dustinhomella näyttäisi olevan nyt tarjouksessa Lenovo joka on omaan silmään suht ok näköinen ja specsitkin suht ok. Prossu nyt ei mikään tykki ole ja suurimman kysymysmerkin jättää tuo näyttö josta ei silmään sattunut mm. paneelin tyyppiä.

Eli kokemuksia jos löytyy niin kertoilkaa ja muutenkin vinkkejä mistä noita kannattaisi katsella yms keskustelua aiheeseen liittyen.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
242 345
Viestejä
4 233 532
Jäsenet
71 192
Uusin jäsen
Pyrhiss

Hinta.fi

Ylös Bottom