Täällä näyttää olevan enemmänkin kokemusta alkoholin tilaamisesta netistä itse olen asian suhteen ensikertalainen. Valaiskaa vähän mitkä kaupat on todettu luotettaviksi ulkomailta tilaamiseen ja onko sellaisia nettikauppoja joihin ei kannata sekaantua tyyliin lähetys ei tule tai on ollut muita ongelmia paljon. ? Miten alkoholi vero vähän tätä ketjua lueskelin niin vaikuttaa että suurin osa ei taida sitä maksella eli ilmoitella tullille tilauksistaansa ja maksaa suomen alkoholin valmiste veroa ja lisäksi tulee vielä se pakkaus verokin päälle. Sehän nostaa esim vaikka 15 euron 24 packin hinnan varmaan 25-27 euroon. Eli hinta on enään muutamia euroja halvempi kuin suomessa vastaava 24 packi. Kuinka iso vaara on että tulli nappaa lähetykset jos veroja ei maksa vai oletteko makselleet ne kuitenkin. Se käsitys tullut että iso osa ei maksele. ?
Alks+Fransberg toimii "ihan hyvin". Alkostore24+Fransberg on toiminut minulla hyvin. Jos nyt pari sivua taaksepäin luet vaikka "tilaukseni saapui, tilasin x + y 2vk sitten"-viestejä, niin saat aika hyvin kuvan, mitä täällä on tilailtu viime aikoina. Toim.huom. jos jollain tuli viikossa, se ei tarkoita, että aina tulee viikossa. Sama homma, jos jollain kesti yli kuukauden.
Alkoholiverosta on myös tietoa, mutta en jaksa keskustella nyt, kun täällä ihmiset raportoivat viestejäni. Varsinkin ne, joissa kerron heidän olevan väärässä. Kun omat argumentit loppuu, tai jotain, niin pyydetään ylläpito apuun.
Heillä kyllä on käytännön tietoa siitä, kuinka paljon niitä veroja on makseltu itse kunkin toimesta tässä ketjussa ja omasta mielestä järkevä selitys, miksi niitä veroja ei tarvitse maksaa. Ja ketjussa näyttää myös olevan niitä, jotka tilaavat eurolavallisen verran tavaraa (tyyliin 1000L).