- Liittynyt
- 17.10.2016
- Viestejä
- 25
No aika huono tuuri olis että yksi paketti olis joutunut tullin haaviin kun ei niitä vissiin oo kovin monella muullakaan nyt joutunut.Toi sun viimeinen lause on aika osuva, et onks se just postin muutos mikä hidastaa. Oon mietttiny et ku ne lopettaa noutopisteet ja pakottaa kotiinkljetukseen, niin eiks se vaan lisää ruuhkaa ku kaikki joutuuodottaa niitä kuskeja? Ja toi sun tilaus on kyl outo tapaus et 19.5 lähteny mut ei vieläkään perrillä. Oisko se voinu jäädä johonki tullin seulontaan, vaikka väittävät ettei oo?
Taitaa kaikki jotka ovat saaneet minua ennen paketin tilannut Matkahuollon kautta kotiatoimituksella. Eli olisko syy tossa postissa/muutoksessa. Mut eihän se sais vaikuttaa kun ei sillon ollut vielä tiedossa tällänen muutos.


