Tein tilauksen alkostore24 ja tuolta kuljetus 61-80.99kg.Peruivat rahtitilauksen ja palauttivat rahat.Ei ilmeisesti rahdin keräily onnistu tuon kautta?Pitää perua tuo alkostoren tilaus.Halvalla hyvää.Toivottivat tervetulleeksi seuraavan tilauksen yhteydessä.Ecomtransit lähetti tarjouskoodit. . Oletteko käyttänyt tätä firmaa. ja mistä kaupoista tuo noutaa?Noilla on painorajat isoja. 45e saa kahden laatikon satsin. Hyvä tarjous.
![]()
Viimeksi muokattu:
