Nyt oli nopeaa! nimittäin viinarannasta eu ja erliner kombolla 3 lonkerosalkun ja kolmen litrasen viskipullon tilaus (neljäskin olisi pakettiin kyllä oikeasti mahtunut, mutta sivuston laskuri ilmoitti, että menee jo toiseen laatikkoon.. Tosi hyvin pakattu oli kuplamuovia vähintäänkin riittävästi.
Tilattu sunnuntaina 24.5.
Käsitelty ja lähetetty 25.5.
Saapui postin noutopisteeseen keskiseen suomeen 27.5. tuli tekstari postnordilta eli ei ainakaan tässä firmassa ole mitään juhannusruuhkaa vielä.. Odotin näitä tulevan ehkä juhannukseksi..
Kesä saa tulla!
Päiväykset lonkeroissa 3/27-5/27
Tilattu sunnuntaina 24.5.
Käsitelty ja lähetetty 25.5.
Saapui postin noutopisteeseen keskiseen suomeen 27.5. tuli tekstari postnordilta eli ei ainakaan tässä firmassa ole mitään juhannusruuhkaa vielä.. Odotin näitä tulevan ehkä juhannukseksi..
Kesä saa tulla!
Päiväykset lonkeroissa 3/27-5/27