- Liittynyt
- 11.05.2020
- Viestejä
- 342
Eikai tuossa sitten, täytyy vaan tilata aina isompi könttä kerralla samaa tuotetta, ja nakkailla sitten roskiin/luontoon kun ei enää tarvii loppuja. Täytynee varmaan vaan lopettaa kotimaasta ostaminen kokonaan ja tilata tuolta aivan kaikki jatkossa, jotta ei itse joudu maksumieheksi.
Kuitenkin jos joka ikisen käyttötavaran tilaa kiinasta, niin se 3€ lisä per tavaraerä ei millään pääse yli sen lisän mitä tulee jos ostelee paikallisilta / eurooppalaisilta myyjiltä yhtään mitään.
Ikävä riskihän tuossa toki on itselle kun isompia satseja tilaa, jos ne vaikka katoaa matkalle tms. Mutta täytyy vaan luottaa että saa kinuttua jostain rahat takaisin. Harmillisesti jätettähän tämä tämmöinen uudistus lisää maailmaan, mutta se ei oikeastaan ole enää mun ongelmani, niin pitkään en hengissä pysy että kerkeäis näkymään omassa elämässä. Go EU! Go Suomi!
Kuitenkin jos joka ikisen käyttötavaran tilaa kiinasta, niin se 3€ lisä per tavaraerä ei millään pääse yli sen lisän mitä tulee jos ostelee paikallisilta / eurooppalaisilta myyjiltä yhtään mitään.
Ikävä riskihän tuossa toki on itselle kun isompia satseja tilaa, jos ne vaikka katoaa matkalle tms. Mutta täytyy vaan luottaa että saa kinuttua jostain rahat takaisin. Harmillisesti jätettähän tämä tämmöinen uudistus lisää maailmaan, mutta se ei oikeastaan ole enää mun ongelmani, niin pitkään en hengissä pysy että kerkeäis näkymään omassa elämässä. Go EU! Go Suomi!
