• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä

Muut Akkuruohonleikkuri Brücke BLM330 18V CLICK 35e

Liittynyt
22.07.2021
Viestejä
16
Tuote: Akkuruohonleikkuri Brücke BLM330 18V CLICK
Tarjoushinta: 35e
Normaalihinta: 159e
Kauppa: Tokmanni
Voimassa: -30% 1.10.2023 asti
Linkki: Akkuruohonleikkuri Brücke BLM330 18V CLICK
Promokoodi:

Kommentti tarjouksesta:
Keravassa oli merkitty 50e, ja siitä sai vielä kassalla -30%
Paketissa 2,4 A:n laturi sekä 3,0 Ah:n Brücke CLICK 18V akku
 
Liittynyt
16.08.2017
Viestejä
5 873
Ryobin akkuleikkuri ja 5ah akkukaan ei kummoisia matkoja jaksa ruohoa leikata, joten Brückestä kannattaa olla hyvin maltillisella mielellä mikäli meinaa enemmänkin leikata kuin 5 neliötä tyyliin rivitalon edustalta. Tokmannin sivut myös huoltokatkolla juuri sopivasti

Hinta on kyllä kova, eli hyvä tarjous lähtohintaan nähden!
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 233
Itse asiassa satuin ostamaan tuon leikkurin pari päivää sitten tuolla 111,30€ hinnalla, kun mulla on valmiiksi saman sarjan akkuja (samat akut menee ristiin brucken, meec toolsin ja aekirin kesken). Ostettu vielä keravalta, missä oli saldoa 2kpl, eli aloittajalla kävi tuuri ja sai sen vikan yksilön pilkkahinnalla :D

Aika muovinen kapistushan tuo on ja leikkuuala varsin kapea, mutta helposti sillä siisti pienen rivaripihan ja oli mukavan kevyt työnnellä jyrkkää rinnettä ylös. Varmaan aika geneerinen kiinakone, mitä myydään miljoonalla eri merkillä hieman erilaisilla muoveilla ja akkuliittimillä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 233
Ryobin akkuleikkuri ja 5ah akkukaan ei kummoisia matkoja jaksa ruohoa leikata, joten Brückestä kannattaa olla hyvin maltillisella mielellä mikäli meinaa enemmänkin leikata kuin 5 neliötä tyyliin rivitalon edustalta. Tokmannin sivut myös huoltokatkolla juuri sopivasti

Hinta on kyllä kova, eli hyvä tarjous lähtohintaan nähden!
Kyllä mä leikkasin jotain ~100 neliötä ainakin ja akussa oli sen jälkeen yksi palkki jäljellä. Ruoho ei tosin ollut järin pitkää, mikä varmaan vaikuttaa paljonkin
 
Liittynyt
16.08.2017
Viestejä
5 873
Kyllä mä leikkasin jotain ~100 neliötä ainakin ja akussa oli sen jälkeen yksi palkki jäljellä. Ruoho ei tosin ollut järin pitkää, mikä varmaan vaikuttaa paljonkin
Oho. On kyllä kova suoritus -itse en saa 2x5ah akuilla Ryobilla 50m2 leikattua, mutta päästän toki nurmen sellaiseksi että leikkuujäljen näkee
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 233
Oho. On kyllä kova suoritus -itse en saa 2x5ah akuilla Ryobilla 50m2 leikattua, mutta päästän toki nurmen sellaiseksi että leikkuujäljen näkee
Kyllähän tuon brücken kuvauksessakin mainitaan "noin 250m2 pihoille". Toki siinä varmaan puolet kiinalisää.

Ryobin suoritus taas kuulostaa ihan uskomattoman huonolta noin isoilla akuilla. Onko akut varmasti kunnossa? Leikkuuterä tylsä?

Itse leikkasin 4.5cm asetuksella ja mitähän tuo ruoho olisi ollut 6-7cm pitkää. Tarkkaa aluetta on aika vaikea laskea. Pinta alaa oli yli 100m2, mutta seassa paljon pensaita, hiekkalaatikko ym, jotka on pois neliöistä. Toisaalta noiden esteiden ympäriltä leikkaaminen vie selvästi enemmän aikaa, vaikka neliöitä tulisikin vähemmän.
 
Liittynyt
16.08.2017
Viestejä
5 873
Kyllähän tuon brücken kuvauksessakin mainitaan "noin 250m2 pihoille". Toki siinä varmaan puolet kiinalisää.

Ryobin suoritus taas kuulostaa ihan uskomattoman huonolta noin isoilla akuilla. Onko akut varmasti kunnossa? Leikkuuterä tylsä?

Itse leikkasin 4.5cm asetuksella ja mitähän tuo ruoho olisi ollut 6-7cm pitkää. Tarkkaa aluetta on aika vaikea laskea. Pinta alaa oli yli 100m2, mutta seassa paljon pensaita, hiekkalaatikko ym, jotka on pois neliöistä. Toisaalta noiden esteiden ympäriltä leikkaaminen vie selvästi enemmän aikaa, vaikka neliöitä tulisikin vähemmän.
Joo, en tiedä. Surkealta Ruobi tuntuukin enkä ole koneen suhteen muuta kuin katunut sen ja akkujen ostoa. Alkuperäisiä akkuja ovat, joten eiköhän se ole vain siitä, että nurmikko on liian pitkää. Kyllä noilla akuilla 1000m2 leikkaa, jos menee robottileikkurin jäljissä, mutta hieman tuuheampaan heinikkoon tosiaan tukehtuu ja akku alkaa samantien piiputtamaan

Ja kyllä, tiedän ettei tuollainen käyttö ole millekään leikkurille optimaalista. Kunhan halusin tuoda esiin, ettei polttomoottorikoneesta kovin kevyin perustein kannata vaihtaa -ellei leikkaa nurmea 2xviikossa. 2 viikon välein tehtävä leikkaus vaatii isoja akkuja tai paljon latausaikojen odottelua sähkökoneella
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 233
Joo, en tiedä. Surkealta Ruobi tuntuukin enkä ole koneen suhteen muuta kuin katunut sen ja akkujen ostoa. Alkuperäisiä akkuja ovat, joten eiköhän se ole vain siitä, että nurmikko on liian pitkää. Kyllä noilla akuilla 1000m2 leikkaa, jos menee robottileikkurin jäljissä, mutta hieman tuuheampaan heinikkoon tosiaan tukehtuu ja akku alkaa samantien piiputtamaan

Ja kyllä, tiedän ettei tuollainen käyttö ole millekään leikkurille optimaalista. Kunhan halusin tuoda esiin, ettei polttomoottorikoneesta kovin kevyin perustein kannata vaihtaa -ellei leikkaa nurmea 2xviikossa. 2 viikon välein tehtävä leikkaus vaatii isoja akkuja tai paljon latausaikojen odottelua sähkökoneella
Ei noita tosiaan minkään viidakon raivaukseen olekaan tarkoitettu. Ruohikkoahan saisi leikata vain kolmasosan pituudesta kerralla, eli siinäkin mielessä harvoin tehtävä leikkaus on huono juttu. Eikä ainakaan meillä kahdessa viikossa ruoho kasva älyttömän pitkäksi, ellei satu olemaan optimaalisen lämmintä ja sateista.

Ja tuo ryobin ongelma kuulostaa vähän siltä, että ehkä se piiputtaa akkujen ylikuumenemisen vuoksi ennemmin kuin akkujen tyhjenemisen vuoksi, jos ajelet sillä tuuheaa heinikkoa. Terän kunnolla on myös valtava merkitys.
 

elmonen

ÄrGeeBee
Tukijäsen
Liittynyt
24.01.2017
Viestejä
208
Kiitokset tästä vinkistä. Itse olen omaa pihaa kelaleikkurilla vedellyt vuosia kun ei mikään hirveän iso ole. Päätin käydä paikallisessa Tokmannissa katsomassa olisiko sama tarjous niin kyllä oli. Hinta hyllyssä 50€ ja kassalla 30% siitä pois niin jäi se 35€. Itseltä löytyy jo valmiiksi pari brucke 18v akkua muutenkin.
 
Liittynyt
20.11.2018
Viestejä
1 830
Paikallisella tokulla ei ainakaan ollut tuo linkin leikkuri 50€, vaan malli oli plyl-39. Ostin silti sillä 35€ hinnalla, niin ei tartte raahata bensakäyttöistä takapihalta etupihalle rappusia pitkin.
16948732393061280362215022798605.jpg
 

elmonen

ÄrGeeBee
Tukijäsen
Liittynyt
24.01.2017
Viestejä
208
Paikallisella tokulla ei ainakaan ollut tuo linkin leikkuri 50€, vaan malli oli plyl-39. Ostin silti sillä 35€ hinnalla, niin ei tartte raahata bensakäyttöistä takapihalta etupihalle rappusia pitkin.
Nyt kun tarkemmin katsoo niin täytyy myöntää virhe ja kyseessä tosiaan tuo plyl-39 malli mikä tokmannista lähti mukaan.

Tänään kuitenkin eka ajo koneella ja oikein kevyt oli työntää ja ekan kokeilun perusteella hintansa väärtti (35€).

Pitäisköhän varastoon hakea toinenkin kun saisi tuon sitten toisen 3ah akun hyvään hintaan..
 

roope rankka

Köyhä
Liittynyt
26.10.2016
Viestejä
50
Kiteen tokmannista haettu viimeinen kappale, 35€. Kassarouva ihmetteli, mutta myi kuitenkin. Joensuun tokmannissa oli jäljellä vain esittelykappale, ja se oli rikki.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
240 855
Viestejä
4 211 400
Jäsenet
70 969
Uusin jäsen
700e puhelin

Hinta.fi

Ylös Bottom