• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

• Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

BF Akkulumentyönnin 79€ HH

Mitä on akkulumi? Kjeh Kjeh.

Hyvä tarjous, itse olen katsellut Einhellin vastavaa, koska siihen löytyy akkuja jo valmiiksi. Tosin Einhellin hinta tällä hetkellä ilman akkuja 170€+

Onko tuleva vuoden turhake? Edes 18v lehtipuhaltimella ei meinaa tehdä mitään, niin olen kyllä todella skeptinen sen suhteen että tuollaisella 18v lumilinkoa jäljittelevällä tekisi yhtään mitään. Youtubestakin löytyy lähinnä videoita jossa puhaltelevat muutaman sentin pakkaslumikerrosta noilla ja melko onnettomalta puuhalta näyttää.

Ostaa mieluummin perinteisen lumikolan niin ympäristö kiittää.

Onko tuleva vuoden turhake? Edes 18v lehtipuhaltimella ei meinaa tehdä mitään, niin olen kyllä todella skeptinen sen suhteen että tuollaisella 18v lumilinkoa jäljittelevällä tekisi yhtään mitään. Youtubestakin löytyy lähinnä videoita jossa puhaltelevat muutaman sentin pakkaslumikerrosta noilla ja melko onnettomalta puuhalta näyttää.

Ostaa mieluummin perinteisen lumikolan niin ympäristö kiittää.
Tällä tekee varmaan juuri sen mitä voi hinnastakin päälellä; putsaa pieniä polkua/alueita kevyestä lumesta esim terassilla tai kulkuväylillä.
Lumilinkoja nämä ei ole eikä yritä olla. Isompien lumimassojen liikutteluun kannattaa panostaa se nelisen sataa millä alkaa halvimpia kaks-vaiheisia polttomoottorivehkeitä saamaan.

Lumilapioiden / kolien rinnalle nämä on keksittykin, jolloin esim. vanhuksilla tai muilla heikkokuntoisilla lumitöiden teko helpottuu.

Näyttää muoviselta lelulta ja todennäköisesti on juuri sellainen käytössä. Hypistelin juuri Makitan vastaavaa ja on aivan eri luokkaa. Painaakin yllättävän paljon.

Mulla oli vastaavanlainen laitos käytössä yhden talven ajan. Toimi vähäisellä lumella ihan jees, mutta heti kun oli vähänkään paksumpi kerros tai märkää lunta, niin laite ei enää jaksanut tehdä juuri mitään ja kolalla piti jatkaa hommia. Jokseenkin turhake siis muuhun kuin kevyen puuterilumen poistamiseen. Laite myös kapea, niin venyttää myös hommaan käytettyä aikaa. Myin lopputalvesta suosiolla eteenpäin.

Tavallinen lumikola ja ehkä jopa lapiokin on vaivattomampi ja nopeampi.

Oli itselläkin taannoin kokeilussa tuommoinen ja todellakin annan ääneni vuoden turhakkeeksi. Paljon helpommalla pääsee kun ottaa sen lapion/kolan käteen.

Statistiikka

Viestiketjuista
259 723
Jäsenet
74 459
Uusin jäsen
Jutilanpoika

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom