• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

• Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Muut Akkukuviosaha Makita DJV181Z 18 V (runko, ei akkua/laturia/laatikkoa)

Tuote:

Akkukuviosaha Makita DJV181Z 18 V​

Tarjoushinta: 108,08€
Normaalihinta: 193€ (Amazon.de)
Kauppa: Hobby Hall
Voimassa: ei tietoa
Linkki: https://hobbyhall.fi/fi/kodin-remontointi/tyokalut/sahkotyokalut/kasikayttoiset-sahat/akkusaha-makita-djv181z-18-v?id=377688

Kommentti tarjouksesta: Etsinyt tätä tovin hyvään hintaan, en ainakaan itse ole parempaan tarjoukseen törmännyt, joten tartuin tähän. Amazonissa ollut toi 193€ melkeinpä paras hinta mihin löytänyt, odotellut sinne jotain flashdealia muttei ole kohdille sattunut.

Onnistuiko osto? Mulla pomppaa hinta 244,42€ kun menee tuotteen sivulle ja kun koittaa lisätä listauksessa ostoskoriin niin tulee erroria.

Tais loppua tarjouserä, oli joku 5kpl josta väheni 1kpleen ja sit hävis

1728044209015.png

Tosiaan tuo 108€ hinta näkyy tuossa tuotekategorian alla, mutta kun avaa tuotesivun niin hinta pomppaa 244€.

Jaa, hobbyhall näköjään muuttanut lähestymistapaa, toimii nykyään myyntialustana muillekin myyjille?

Screenshot 2024-10-04 153516.jpg

Kannattaa riemuita vasta kun on kone kädessä,nimittäin sen verran paljon on ollut ongelmia tuon koijari firman kanssa.
Olen kuullut huhuja myös. 5 viimeistä ostosta kyllä kaikki olleet jokainen arvioituun saapumiseen nähden etuajassa ja tuotteet kaikinpuolin täydellisessä kunnossa. Ensimmäinen kauppani nyky hobbyhallin aikaan 2 vuotta sitten vähän jännitti (65" oled lg c2 ~1600€), mutta siinäkin kaupat menivät raiteilla. Sen jälkeen jännittänyt vähemmän. Tuli jo seurantakoodi, ehkä nämäkin kaupat sujuvat edellisten tapaan ongelmitta. 🙏

Onko tuossa 181 jotain erityistä miksi sitä juuri himoitaan? Tuostahan on uudempi malli 185 ollut jo tovin markkinoilla ja ainakin omaan käteen paljon paremmin istuvat 180/184 mallit myös. Näitä saa runkona 119-149€ ja akun kanssa 199€ niin siksi kyselen tuon 181 erinomaisuutta?
Tosiaan 3v takuutahan tuohon ei saa kun tulee Virosta, toki jos ei sille tarvetta ole/arvoa anna niin Baltiasta on aina saanut makitoja edullisesti esim jobbi.lv sivustolta.

Viimeksi muokattu:
Hobbyhallin kanssa itsellä ei ole ikinä ollut toimituksien kanssa mitään ongelmia. Ainoa huono kokemus on "tehdaskunnostetusta" tietokoneesta, noh joka oli täysi romu mutta palautus onnistui helposti = puhelinsoitto aspaan ja säpöllä loppukuviot. Toki aina varauksella kannattaa mennä, itse tilaan yleensä laskulla eli jos ongelmia tulisi niin rahat ei ole kiinni siellä.

Hyvään hintaan saitte sahat ketkä ehti!

Itse ehdin laittamaan heti ostoskoriin mutta jäi ostoskoriin osto vaiheeseen.
Myöhemmin kun ehdin jatkamaan niin täällä luki ettei enää samalla hintaa onnistu mutta oman sain vielä läpi samalla hintaa kun korissa odotteli halvemmalla hintaa. Oman ostoni tein 16.59. Postille jo luotu seurantakoodikin.

Statistiikka

Viestiketjuista
258 689
Jäsenet
74 283
Uusin jäsen
mdfds

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom