• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

• Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

BF Akkukonepaketti (ruohonleikkuri + nurmikonilmaaja + akku + laturi), AL-KO

Eräilves

Turrien turri
Tuote: Akkukonepaketti (ruohonleikkuri + nurmikonilmaaja + akku + laturi), AL-KO
Tarjoushinta: 249€
Normaalihinta: Vaihtelee, mutta kalliimpi?
Kauppa: Virtasenkauppa
Voimassa: Viikonlopun / kunnes tavara loppuu?
Linkki: Akkukonepaketti (ruohonleikkuri + nurmikonilmaaja + akku + laturi), AL-KO - 249,00 EUR
Kommentti tarjouksesta:
Täydellinen akkukäyttöinen paketti pihan ja puutarhan hoitoon. Voit käyttää sarjan akkua myös muissa yhteensopivissa AL-KO Energyflex 40 V koneissa ja laitteissa.

Tähän Black Friday erikoiserään kuuluu seuraavat tuotteet:

1764297782675.jpeg

Kiitoksia vinkkaajalle tästä postauksesta! 20v vanhan Partner-bensaleikkurin runko mätänee jo käsiin ja viimeistään keväällä oli tarkoitus ostaa uusi sähkökone, mutta nyt aiottua aikaisemmin nappasin tämän leikkuri + trimmeri paketin kotiin.

Ajattelin ensin, että mikäs Kiinalainen tämä Al-Ko nyt sitten on, mutta pikaisella googlauksella vaikuttaa olevan laatupeli ja valmistettukin ilmeisesti Itävallassa. Siinä ja siinä riittääkö yhdellä akulla mun nurmikolle ja kun toinen akku maksaa 199€ niin mietin, että olisinko ostanut kaksi näitä settejä niin olisin saanut toisen akun :D

Täytyy toista akkua metsästää paremmalla ajalla myöhemmin ja näytti Amazonissa myös olevan tarjolla joitakin tarvikeakkuja näihin Al-Ko:n vehkeisiin.

Kannattaa ostaa vaikka toinen trimmeri akulla. Prisman verkkokaupassa 109€ jos ei Virtasen putiikissa ole enää saldoa.

Kannattaa ostaa vaikka toinen trimmeri akulla. Prisman verkkokaupassa 109€ jos ei Virtasen putiikissa ole enää saldoa.
No tässäpä olikin hyvä vinkki, ensimmäisen lisäksi. Oli 2 kpl trimmereitä vielä varastossa niin laitoin toisen tulemaan 99€. Nyt on sitten kaksi akkua (ja kaksi trimmeriä) :D

Kiitoksia sammy123 :)

kannattaa huomioida saako näihin sitten tulevaisuudessa akkuja, muuten on pihavarasto täynnä serriä.. Itselle kävi näin kun hamstrasin Grouw akkukoneita..

kannattaa huomioida saako näihin sitten tulevaisuudessa akkuja, muuten on pihavarasto täynnä serriä.. Itselle kävi näin kun hamstrasin Grouw akkukoneita..
En kantaisi tästä kovin suurta huolta. AL-KO on iso ja pitkät perinteet omaava eurooppalainen firma. Ja tarvikeakkua on myös tarjolla.

Kiitos vinkkaajalle - sain napattua viimeisen leikkuri + ilmaaja -setin Virtaselta.

En kantaisi tästä kovin suurta huolta. AL-KO on iso ja pitkät perinteet omaava eurooppalainen firma. Ja tarvikeakkua on myös tarjolla.

Kiitos vinkkaajalle - sain napattua viimeisen leikkuri + ilmaaja -setin Virtaselta.
sitten se onkin eri juttu, hyvä settihän tuo on

Aika säätöä taas, mutta nyt kun ostin toisen akun takia tuon trimmeripaketin niin peruin sitten ruohonleikkuri + trimmeripaketin ja tilasin ruohonleikkuri + nurmikon ilmaaja paketin. Nyt mulla on sitten nurmikon ilmaajakin, vaikka en vielä tänään aamulla edes tiennyt, että sellaisia on olemassa :D

Aika säätöä taas, mutta nyt kun ostin toisen akun takia tuon trimmeripaketin niin peruin sitten ruohonleikkuri + trimmeripaketin ja tilasin ruohonleikkuri + nurmikon ilmaaja paketin. Nyt mulla on sitten nurmikon ilmaajakin, vaikka en vielä tänään aamulla edes tiennyt, että sellaisia on olemassa :D
Ootko myymässä tuota nurmikonilmaajaa? katellut niitä jo ens kesää varten jonkun aikaa, toki käsikäyttöisiä versioita

Ootko myymässä tuota nurmikonilmaajaa? katellut niitä jo ens kesää varten jonkun aikaa, toki käsikäyttöisiä versioita
No en yhtään tiedä millainen vekotin se on kun tosiaan vasta itselleni selvisi, että semmoisia on olemassa :D Sanovat, että auttaa poistamaan sammalta ja kyllä mulla yhdessä kohtaa on sammalnurmikkoa, että kaipa tuota vekotinta voisin ainakin testata, mutta luonnollisesti hetki pitää vielä malttaa ennen kuin pääsen testaamaan. Sanoisin siis, että ihan mielenkiinnosta alaa kohtaan testaan tuota ensin ja sitten jos on turha kampe niin saa lähteä kiertoon. Mä laitan sulle privaa tätä kauta ensi kesänä jos näin käy :)

Itse ostin tuon Moweo 42.9 elokuussa Prismasta 150€. Mukava ollut ruohoa leikata ilman pakokaasuja ja melua. Ei voi kuitenkaan valita, että silppuaisi ruohon maahan, vaan kerää kokoajan.

Nythän tämä homma heti levisi käsiin, tuli tilattua akkuketjusaha jonka mukana tulee 5Ah akku, 200e. Eli nyt on kaksi akkua kahteen laitteeseen. Prisman trimmeritarjous akun kanssa olis ollut myös hyvä, mutta Makitan akkutrimmeri on jo. Ja tuo akkuketjusaha, oli pikaisten youtube videoiden mukaan ihan hyvä peli. Nyt pääsee Makitan tupla-akuilla toimiva akkuketjusaha eläkeelle, vaikka silläkään ei ole sahattu kuin alle 5 minuuttia.

Itse ostin tuon Moweo 42.9 elokuussa Prismasta 150€. Mukava ollut ruohoa leikata ilman pakokaasuja ja melua. Ei voi kuitenkaan valita, että silppuaisi ruohon maahan, vaan kerää kokoajan.
Itse etsin tuota "bioleikkuutoimintoa" tuotekuvauksesta, mutta en löytänyt. Ajattelin, että kunhan ottaa säiliön irti niin siellä ne ruohot sitten pyörii ja silppuuntuu itsekseen. Mutta jos tosiaan säiliön pitää olla paikallaan niin sitten täytyy vaan käydä ripottelemassa silputtu ruoho takaisin nurmelle manuaalisesti :geek:

Statistiikka

Viestiketjuista
295 410
Jäsenet
80 885
Uusin jäsen
Meikäministeri

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom