Akkua HP Elitebook:in ostamassa

Liittynyt
29.08.2017
Viestejä
3
Itselläni jo vanhempaa kalustoa edustava läppäri HP Elitebook 820 G1, joka kaipaa uutta akkua. Ajatukseni on panostaa tähän laitteeseen mahdollisimman vähän sen ilmoittaessa koruttomasti "Tämä tietokone ei tällä hetkellä täytä Windows 11:n suorittamisen vähimmäisjärjestelmävaatimuksia". Ei tule sitä jatkossakaan tekemään.

eBaysta löytyi laitteeseen sopiva akku, jota saksalainen akkukaufhaus.de myy kohtuu edulliseen hintaan (oletan, että VAT on minulle näkyvässä hinnassa mukana!). Saksalaisfirman akku on lähes kympin edullisempi kuin Jimm's PC-Storen vastaavankaltainen. Säästömahdollisuus houkuttaa.

Mitä tiedätte tai tuumaatte tuosta saksalaisfirman luotettavuudesta? Itse en osaa saksaa enkä ole perehtynyt firmaan kohdistuvaan kritiikkiin. Kannattaako lähteä tilaamaan sieltä, kun lupaavat nopean ja maksuttoman toimituksen sekä 60 päivän palautusoikeuden myyjän kustanuksella?
 
Liittynyt
06.01.2022
Viestejä
743
10 euron säästö jossain niinkin tärkeässä kuin akussa kuulostaa aika turhalta, etenkin kun Jimmsillä postikuluja ei tule ja akun lähettäminen jonnekin ulkomaille saattaakin olla isompi projekti vertaa se että lähetät sen Jimmsille.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
809
Jos asia sattuu vielä olemaan ajankohtainen, niin itse suosisin tarvikkeista esimerkiksi GreenCellin akkua, tai sitten tästä DuracelDirectiltä vastaava tarvikeakku:


Mitä tulee tuohon Windows 11 yhteensopivuuteen, niin koneelle saa kyllä asennettua myös Windows 11 järjestelmän, ja sen pitäisi sillä toimia ihan luotettavasti myös. Virallisesti kone ei tue sitä, ja siitä syystä sen päivittäminen ei onnistu, mutta asennus esimerkiksi sopivalta USB-medialta onnistuu.
 
Liittynyt
14.10.2018
Viestejä
2 699
Olisin aika ylättynyt jos tuokaan "duracell"kauppa olisi Suomessa, hyvä jos Euroopassa.
Mitä Win 11 tulee, itse kyllä jätän joka tapauksessa moisen väliin, katsotaan se 12 sitten joskus.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
809
Olisin aika ylättynyt jos tuokaan "duracell"kauppa olisi Suomessa, hyvä jos Euroopassa.
Mitä Win 11 tulee, itse kyllä jätän joka tapauksessa moisen väliin, katsotaan se 12 sitten joskus.
Juu, ei tuo DuracellDirect suomesta toimi, mutta toimii Duracelin "alla", joten pitäisi olla sen suhteen kuitenkin ihan kohtalaisen luotettava. Greencelliä saanee ihan suomenkin maaperältä, mutta hinnassa se tuntuu luultavasti parilla kympillä.

Windows 11 touhuilut toki aina oman kokemuksen, tilanteen ja vastuun mukaan. Sille on hyvin tukea myös vanhemmilla laitteilla, kun monia ihmisiä tuntuu "pelottavan" että Windows 10 tuki loppuu niinkin "pian" kuin 2025.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 767
Viestejä
4 203 033
Jäsenet
70 987
Uusin jäsen
Rosmonautti

Hinta.fi

Ylös Bottom