Hei,
Olen rakentamassa uutta konetta n. ~1000€ budjetilla, ja löysin tämän setin. Näyttääkö valinnat laadukkaalta? Aion tuplata keskusmuistin määrän 32 gigaan. Minulle myös sanottiin että kannattaa hankkia gold tai platinum-certified PSU bronzen sijaan. Onko tällä miten paljon väliä? Artikkelissa listataan kanssa nämä mahdolliset yhteensopivuusongelmat:
Miten tarkistaisin, että muodostuuko nämä ongelmaksi?
Paljon kiitoksia.
Olen rakentamassa uutta konetta n. ~1000€ budjetilla, ja löysin tämän setin. Näyttääkö valinnat laadukkaalta? Aion tuplata keskusmuistin määrän 32 gigaan. Minulle myös sanottiin että kannattaa hankkia gold tai platinum-certified PSU bronzen sijaan. Onko tällä miten paljon väliä? Artikkelissa listataan kanssa nämä mahdolliset yhteensopivuusongelmat:
- A
Note: The Thermalright Peerless Assassin 66.17 CFM CPU Cooler may require a separately available mounting adapter to fit the Gigabyte B660M DS3H AX DDR4 Micro ATX LGA1700 Motherboard. - B
Disclaimer: Some physical dimension constraints are currently not checked, such as CPU coolers and RAM clearance.
Miten tarkistaisin, että muodostuuko nämä ongelmaksi?
Paljon kiitoksia.