• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

• Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Tekniikka Airthings View Plus ilmanlaatu- ja radonmittari

Hinta on "ihan ok", Gigantti itse asiassa myi tätä alkuvuodesta hintaan 175 euroa. Kovin usein hinta ei kuitenkaan nytkähdä alle kahdensadan

Hinta on "ihan ok", Gigantti itse asiassa myi tätä alkuvuodesta hintaan 175 euroa. Kovin usein hinta ei kuitenkaan nytkähdä alle kahdensadan
Se on kyllä mennyt itseltä ohi, pistin kuitenkin tästä tarjouksesta tilaukseen kun ei tätä tosiaan hirveen useasti oo näinkään kunnollisissa aleissa.

Itse hain tänään kun sattumalta saman alennuksen bongasin, on pitänyt pistää joku radonmittari kellariin jossa laajennusten radonputket toistaiseksi hengittelee vapaasti. Kytken ne sitten jonnekin eteenpäin jos näyttää olevan tarve. Ekat mittaukset nollaa, toivottavasti ei radikaalisti ala siitä muuttumaan.

Kiitti vinkistä, ollut käytössä tällainen jonkin aikaa joten nappasin vanhemmille edullisesti tästä yhden.

Hmmmm... Eli tämän hyöty on ? Muutto ?

Itse käytän osana kotiautomaatioita. Noille on hyvät yhteensopivuudet Home Assistantin kanssa.

toihan mittaa hiilidioksidipitoisuuksia, VOC-yhdisteitä, ilmankosteutta, ilmanpainetta ja lämpötilaa.

Itsellä kylläkin radon-versio mutta kuiteskin. Voi käyttää lämmitykseen, ilmanvaihtoon yms...

Itse käytän osana kotiautomaatioita. Noille on hyvät yhteensopivuudet Home Assistantin kanssa.

toihan mittaa hiilidioksidipitoisuuksia, VOC-yhdisteitä, ilmankosteutta, ilmanpainetta ja lämpötilaa.

Itsellä kylläkin radon-versio mutta kuiteskin. Voi käyttää lämmitykseen, ilmanvaihtoon yms..
Eli ? Tiedolla tekee mitä ?

Radonmittauksella selviää onko kämpässä kohonnut keuhkosyövän riski, jolle joko tekee jotain tai ei (esim. muutto tai remontti), hiilidioksidilla voi arvioida ilmanvaihdon riittävyyttä. Hiukkasmittauksesta en tiedä, jos siivoaa hyvin ja silti korkeat niin kai kertoo jostain mahdollisista ongelmista.

Itsellä kylläkin radon-versio mutta kuiteskin. Voi käyttää lämmitykseen, ilmanvaihtoon yms...
Tämäkin mittaa radonin..
Hmmmm... Eli tämän hyöty on ? Muutto ?
Tietää että pitääkö esim. Makuuhuoneen/koko talon ilmanvaihtoa tehostaa jos hiilidioksiditasot nousee esim. yöllä.
Tai jos jostain pintamateriaaleista irtoaa vocceja huoneilmaan. -> remontti/ilmanvaihdon parannus.
Myös mahdollisen radonin olemassaolon saa tietoon aika hyvällä varmuudella. -> remontti

Eli tämän avulla tietää pitääkö siivota useammin, hankkia ilmanpuhdistin, rempata kämppä vaiko muuttaa pois...

Nenä ei tiedä kaikkea...

Tämäkin mittaa radonin..

Tietää että pitääkö esim. Makuuhuoneen/koko talon ilmanvaihtoa tehostaa jos hiilidioksiditasot nousee esim. yöllä.
Tai jos jostain pintamateriaaleista irtoaa vocceja huoneilmaan. -> remontti/ilmanvaihdon parannus.
Myös mahdollisen radonin olemassaolon saa tietoon aika hyvällä varmuudella. -> remontti

Eli tämän avulla tietää pitääkö siivota useammin, hankkia ilmanpuhdistin, rempata kämppä vaiko muuttaa pois...

Nenä ei tiedä kaikkea...
Joillekin tieto voi lisätä tuskaa 😁

Statistiikka

Viestiketjuista
286 168
Jäsenet
79 134
Uusin jäsen
Suomalainen

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom