• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Tekniikka AirTag (2. sukupolvi) Telia 2kpl 30e / 4kpl 69e

Liittynyt
24.05.2021
Viestejä
27
Tuote: AirTag (2. sukupolvi)
Tarjoushinta: 25e 1kpl / 89e 4kpl. Alennuskoodilla MH2026H1 -20e ostoskorissa.
Normaalihinta: 35e 1kpl / 119e 4kpl
Kauppa: Telia
Voimassa: Tarjous voimassa 8.6.2026 asti.
Linkki: AirTag (2. sukupolvi)


Kommentti tarjouksesta: Alennuskoodilla MH2026H1 saa -20e. Telialla on tarjouksessa uudemmat toisen sukupolven AirTagit.
Verrattuna edelliseen sukupolveen kuuluvampi hälytysääni ja parempi etsinnän kantama.
Telia kaupasta noutamalla ei postikuluja, muuten näytti postit olevan 4,90e
HUOM: 2kpl yksittäisiä airtageja tulee halvemmaksi kuin 4kpl paketti. 2x yksittäistä yhden airtagin hinnaksi tulee 17,45e posteineen vs 4kpl paketti 18,47e
Ostoskorissa aika pienellä tuotteiden alta löytyy "Käytä alennuskoodia"
Kiitokset Perunapete koodin ilmoittamisesta.

Näyttökuva 2026-05-28 163429.png
 
Alennuskoodi käy myös muihin tuotteisiin, tilauksen mimimisumma 50€. Esimerkiksi PS5 pelejä ja tarvikkeita saa sopuhintaan.
 
Kiitos vinkkaajalle, 2 x Airtag lähti tännekin.
 
Saako noita aktivoitua , jos ei omista Applea?

edit: nähtävästi ei..
 
Viimeksi muokattu:
Saako noita aktivoitua , jos ei omista Applea?

edit: nähtävästi ei..
Ei mitenkään, tää on applen vankilatuoteperhettä.
(oma tilaus on jo postilla toimitettavana)
Kiitos postaajalle. Kaks lutikkaa läks mukaan 👍🏼
 
Viimeksi muokattu:
Androidille on oma Find Hub ja siihen yhteensopivat tagit, esim Moto Tag 2 tai Chipolo POP ja kiinakaupoissa muutamalla eurolla kymmeniä muita vaihtoehtoja.

Juu siis minulla on Samsung SmartTag 2, mutta tuo on parempi. iPhoneilla löytyy noiden kanssa mm. varastetut pyörät. Ainakin täällä pk-seudulla on parempi edustus iPhoneilla.
 
Tilasin yöllä 4 kpl noudettavaksi Ratinan myymälästä. Hetki sitten sain tekstarin, jossa kerrottiin tilauksen peruuntuneen koska "tuotetta ei ollut saatavilla tai sen noutoaika on umpeutunut".
 
Kiitos vinkistä, 2 kpl lähti postilla tilaukseen!

Osaako kukaan vinkata edullisia avaimenperiä mihin nää menis nätisti ja saisi avaimiin kiinni..?
 
Kiitos vinkistä, 2 kpl lähti postilla tilaukseen!

Osaako kukaan vinkata edullisia avaimenperiä mihin nää menis nätisti ja saisi avaimiin kiinni..?
Itsellä pari Clasulta ostettua avaimenperää vanhoille tageille. Ei nyt kummosia mutta ajanu asian. Silikoninen pysyny paremmassa kunnossa mutta on lian/pölyn kerääjä ja keinonahka repsottaa vähä sieltä täältä, mutta yhtenä kappaleena vielä.

5.99e silikoninen
6.99e keinonahka
 
Tilasin yöllä 4 kpl noudettavaksi Ratinan myymälästä. Hetki sitten sain tekstarin, jossa kerrottiin tilauksen peruuntuneen koska "tuotetta ei ollut saatavilla tai sen noutoaika on umpeutunut".

Itse tein eilen aikaisin (perjantaina) aamusta tilauksen 4kpl paketista ja on tällä hetkellä noudettavissa...
 
Itsellä pari Clasulta ostettua avaimenperää vanhoille tageille. Ei nyt kummosia mutta ajanu asian. Silikoninen pysyny paremmassa kunnossa mutta on lian/pölyn kerääjä ja keinonahka repsottaa vähä sieltä täältä, mutta yhtenä kappaleena vielä.

5.99e silikoninen
6.99e keinonahka
Clasulla oli kolmea väriä noita silikonista 2,95 ainakin Skanssissa. Otin oranssin tekstiksi.
 
Kiitos tästä! Nouto liikkeestä ei onnistunut, tarjosi ainoastaan kokkolaa, jossa todennäköisesti pitäisi asioida ruotsiksi ja se ei valitettavasti sujuvasti onnistu, joten tilasin hesalaiseen pakettiautomaattiin. Nyt onkin sitten iltapuhdetta kun syöttää tekoälychattiin kysymyksiä siitä, miten vekotin eroaa aiemmista airtageista.
 
Tulipas sitten haettua kaksi tommosta AirTagia yhteishintaan 30 e Itiksen Teliasta. Oli helvetin hankala löytää ko. putiikki näin länsimaalaisena, mutta.

Jos olisin tiennyt paremmin, olisin tilannut postiin. Kun noita ei ollut noudettavana kuin lähi-idässä. Ja jossain Keravalla.
No tuli ostettua kaljat samalla reissulla Itiksen Prismasta.
:)
Ja oli onni palata takaisin länteen Kehä I pitkin...

P.S. Kaukoidäksi laskisin sitten Rastilan yms.
 
Viimeksi muokattu:
Kiitti tarjousvinkistä! Tänään 8.6.2026 näyttäs olevan postikulut 0€, niin nappasin pari noita tageja.

Tosi hyvät tarjouspäivät päättyvät klo 23.59 - vain tänään toimitukset alk. 0 € pakettiautomaatteihin ja noutopisteisiin! Säästä jopa 75 % halutuimmista laitteista ja hyödynnä toimitustarjous. Kiiruhda ostoksille: telia.fi/ale-paattyy
 

Statistiikka

Viestiketjuista
309 354
Viestejä
5 248 514
Jäsenet
83 488
Uusin jäsen
Cwat

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom