Tuossa on tullut muutamana viikonloppuna käytyä paikallisen (Kuopiosoftin) peleillä käytyä niin tuli mieleen, että onko techiläisissä muita softaajia?
Itse kävin alussa entry level G36C:llä ja jo kolmannen kerran jälkeen tuli kytö saada vähän parempaa tavaraa käsiin. Noh.. tuohan korjautui, kun myyntiin tuli lähelle sopivasti kutiteltu Areksen Amoeba am-013 ja se oli siinä.
Gearina itsellä seuraavaa:
- 8 Fieldsin Split front harness muutamalla lipastaskulla ja yleistaskulla
- Parit puvut (Tropic multicam, M91, Pyhtons Grain)
- Musta kypärämyssy, boonie ja Mechanixin käsineet
- Suojalasit johon "integroitu" meshmask kiinteäksi
- Ares Amoeba AM-013 (M120, High torgue-moottori ja 11,1v lipo), 4 midcap lipasta
- ASG G36C 7,4v lipolla, 2 midcap ja 2 hicap lipasta
- Cybergun M1911 GBB co2 ja pari lipasta
- Reisiholsteri yllämainitulle
- G&G 0,28g biokuulia
- Joitamia tähtäimiä (Reddot, reflex..)
- Pari erilaista kameratelinettä (selfie, maski, underbarrel..) ja kameraa tallentelemaan pelejä
Spoilerissa muutama pätkä noista peleistä mitä olen käynyt. Editoijana olen surkea, mutta yritystä on edes vähän, taitoa ei. Mutta se ei lannista =)
Yllätyin lajin "rankkuudesta". Itse kun olen vapaaehtoisesti vähän huono lähtemään pihalle, muuten kuin koiria lenkittämään niin tämän myötä on tullut oltua pihalla tuntitolkulla ja helkkarin huonossakin säässä vielä. Ja kyllä seuraavina öinä on hyvin uni maittanut ja kroppa muistuttanut liikuntayrityksistä =)
Mites on, löytyykö techiläisistä lajiin hurahtaneita?
Itse kävin alussa entry level G36C:llä ja jo kolmannen kerran jälkeen tuli kytö saada vähän parempaa tavaraa käsiin. Noh.. tuohan korjautui, kun myyntiin tuli lähelle sopivasti kutiteltu Areksen Amoeba am-013 ja se oli siinä.
Gearina itsellä seuraavaa:
- 8 Fieldsin Split front harness muutamalla lipastaskulla ja yleistaskulla
- Parit puvut (Tropic multicam, M91, Pyhtons Grain)
- Musta kypärämyssy, boonie ja Mechanixin käsineet
- Suojalasit johon "integroitu" meshmask kiinteäksi
- Ares Amoeba AM-013 (M120, High torgue-moottori ja 11,1v lipo), 4 midcap lipasta
- ASG G36C 7,4v lipolla, 2 midcap ja 2 hicap lipasta
- Cybergun M1911 GBB co2 ja pari lipasta
- Reisiholsteri yllämainitulle
- G&G 0,28g biokuulia
- Joitamia tähtäimiä (Reddot, reflex..)
- Pari erilaista kameratelinettä (selfie, maski, underbarrel..) ja kameraa tallentelemaan pelejä
Spoilerissa muutama pätkä noista peleistä mitä olen käynyt. Editoijana olen surkea, mutta yritystä on edes vähän, taitoa ei. Mutta se ei lannista =)
Yllätyin lajin "rankkuudesta". Itse kun olen vapaaehtoisesti vähän huono lähtemään pihalle, muuten kuin koiria lenkittämään niin tämän myötä on tullut oltua pihalla tuntitolkulla ja helkkarin huonossakin säässä vielä. Ja kyllä seuraavina öinä on hyvin uni maittanut ja kroppa muistuttanut liikuntayrityksistä =)
Mites on, löytyykö techiläisistä lajiin hurahtaneita?
Viimeksi muokattu: