• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

• Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

BF Airam smarthome tuotteet

Mulla oli joskus 2017-2019 muutamia Airameita Hue Bridgessä ja kaikki menivät rikki parissa vuodessa. Olivat lähinnä kynttilälamppuja. Vaihdoin muihin merkkeihin sitä mukaa kun paloivat.

Mulla oli joskus 2017-2019 muutamia Airameita Hue Bridgessä ja kaikki menivät rikki parissa vuodessa. Olivat lähinnä kynttilälamppuja. Vaihdoin muihin merkkeihin sitä mukaa kun paloivat.
Ainakin ne mitä 2-3 vuoden aikana olen normihintaisina ostanut on toiminut hyvin, yhtään ei ole hajonnut. Tosin reilu 10€ tuntui kalliilta, nyt 1-3€ oikein sopivalta. Tuskin tarjouksessa olevia huonommin tehty.

Ilmeisesti ihan luotettava kauppa?

100%
Sännöllisesti asioin Kuljun Kartanossa ja tilaan tavaraa verrkokaupasta.

1733161160317.png

Jaa, Airamin smart-tuotteet vaihtuneet Wifiksi. Ostin joskus vuosia sitten Airamin zigbee-lamppuja tarjouksesta 1,90-2,90 hintaan (kaukosäätimellä ja ilman). Vieläkin käytössä ja toimii. Varastossa vielä avaamattomiakin jokunen.

Kommentoikaa ja laittakaa linkkejä jos löydätte noista älytuotteista jotain huippu tarjouksia, itse en ole ehtinyt joka lamppuun ja smarthome tuotteeseen perehtyä mikä olisi hyvän hintainen. siis TUYA yhteen sopivat tuotteet.

Statistiikka

Viestiketjuista
260 302
Jäsenet
74 585
Uusin jäsen
Kottero

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom