• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

• Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

BF Airam RGB-lednauhat jopa -88%

Tuote: Airam RGB-lednauhat
Tarjoushinta: jopa -88%
Normaalihinta: 100 %
Kauppa: Hintakaari
Voimassa: 4.12. saakka
Linkki: https://www.hintakaari.fi/s/search/?keywords=airam rgb led strip

Kommentti tarjouksesta: Eri mittaisia RGB-ledinauhoja, myös oikein isoja eriä myynnissä.. Viime vuonnakin oli hyvässä tarjouksessa joten ostin 5m ja 2m paketit. Joo voi olla perus kiinakamaa, mutta saapahan nyt maahantuotuna Airamin toimesta.. Hyvä nauha ollut ja pelittänyt. Tarranauha ei omalla kohdalla oikein pitänyt, joten käytin pikkupätkiä kunnon Pattex-teippiä.

Jäteläjä. Olin kirjaimellisesti tänään Kantahiiressä, jossa käyn ehkä muutaman kerran vuodessa. Olisihan tuollaisen voinut mukaan napata.

Taitavat olla pelkkiä RGB nauhoja eikä RGB+CCT, missä olisi erilliset ledit lämpimän/kylmän valkoisen valon tuottamiseen.

Itse en RGB nauhoista oikein perusta kun värilämpötila säätö ei ole järkevästi toteutettavissa. Muuten olisi lähtenyt heti tilaukseen kun löytyy RGB+CCT zigbee-kontrollerikin käyttämättömänä.

Taitavat olla pelkkiä RGB nauhoja eikä RGB+CCT, missä olisi erilliset ledit lämpimän/kylmän valkoisen valon tuottamiseen.

Itse en RGB nauhoista oikein perusta kun värilämpötila säätö ei ole järkevästi toteutettavissa. Muuten olisi lähtenyt heti tilaukseen kun löytyy RGB+CCT zigbee-kontrollerikin käyttämättömänä.
On siellä tällaisiakin.

Älyvalaisin WiFi Led-nauha 5m CCT RGB 4W Airam SmartHome​

Alennus ei sitten ole lähellekään tuota aloituksen ”jopa 88%”.

Ostin viime vuonna tuon 5M Airam RGB-nauhan hintakaaren Black Friday-alesta samaan hintaan, mutta nauhaa testaillessa se kuumui lähes polttavan kuumaksi. En tiedä oliko sunnuntaikappale vai onko toi ihan normaalia, olin kuvitellut ettei led-nauhan kovin paljoo kuulu lämmetä? Jäi sen takia kuitenkin asentelematta.

On siellä tällaisiakin.

Älyvalaisin WiFi Led-nauha 5m CCT RGB 4W Airam SmartHome​

Alennus ei sitten ole lähellekään tuota aloituksen ”jopa 88%”.
Ovat 12V nauhoja eivätkä 24V. Iso ero valovoimassa kun on tarkoitus laittaa useampi metri nauhaa käyttöön.
Tokmannilla oli viime viikolla 12V RGB+CCT nauhaa 15€/3metriä, mihin sai vielä asennettua ESPHome firmwaren. Siihen nähden aika heikko tuon Airamin RGB+CCT nauhan tarjous.

Viimeksi muokattu:

Statistiikka

Viestiketjuista
259 926
Jäsenet
74 511
Uusin jäsen
huygens

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom