AIDA64 GPGPU Benchmark

Stargate2017

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.09.2017
Viestejä
1 894
Minä olen täysin NEWBIE.
Ajan STRESS TEST ja alkaa kyllästyttää mitä ihmettä kohta 2 h ajettu stress test ja mitä sitten? Eikö se ikinä lopu jos ei manuaalisesti
lopeta sitä??? Haluan nyt tietää onko kannettava vakaa muutaman kerran kaatunut peli Pathfinder Kingmaker (uusin Nvidia ja uusin Audio driver,
asennettuna ja peli on 1.12 uusin pathch ,mutta joidenkin mukaan epävakaa ja buginen peli julkaistu noin puolitoista kuukautta sitten.

Ei kiinnosta benchmark. Peli Pathfinder Kingmaker pyörii ihan mukavasti maksimiaasetuksilla FULL HD on vain vähän epävakaa.

Otin siis uusimman version tästä softasta ja System Stability Test oletusasetuksiilla ajettu nyt 2 h+.


EDIT olen nyt lisännyt siihen STRES TESTIN GPU TEST... joo ja nosti

lämpötiloja.. ei average ja mitattu CAM softalla ja ei mikään openhardware monitor johon en luota.

Ilman cooler boostia nostaa CPU FPU GPU jne stresstesti kannettavan CPU maksimi lämpötila 88 astetta (ei average vaan maximum)
ja näytönohjain Nvidia 1060 6GB DDR5 74 astetta.
Cooler boost nostaa hieman tuulettimien ääntä ja silloin noin laskee 5 asteella silloin maksimi CPU
lämpötila on 83 astetta ja tuo siis ihan Extreeme testin kanssa niin että GPU 67 astetta tasaisesti cooler boostin kanssa testataan myös samalla ja
ei oletusasetukset testi.
 
Viimeksi muokattu:

Sampsa

Sysop
Ylläpidon jäsen
Team Tesla
Liittynyt
13.10.2016
Viestejä
12 577
Minä olen täysin NEWBIE.
Ajan STRESS TEST ja alkaa kyllästyttää mitä ihmettä kohta 2 h ajettu stress test ja mitä sitten? Eikö se ikinä lopu jos ei manuaalisesti
lopeta sitä??? Haluan nyt tietää onko kannettava vakaa muutaman kerran kaatunut peli Pathfinder Kingmaker (uusin Nvidia ja uusin Audio driver,
asennettuna ja peli on 1.12 uusin pathch ,mutta joidenkin mukaan epävakaa ja buginen peli julkaistu noin puolitoista kuukautta sitten.

Ei kiinnosta benchmark. Peli Pathfinder Kingmaker pyörii ihan mukavasti maksimiaasetuksilla FULL HD on vain vähän epävakaa.

Otin siis uusimman version tästä softasta ja System Stability Test oletusasetuksiilla ajettu nyt 2 h+.


EDIT olen nyt lisännyt siihen STRES TESTIN GPU TEST... joo ja nosti

lämpötiloja.. ei average ja mitattu CAM softalla ja ei mikään openhardware monitor johon en luota.

Ilman cooler boostia nostaa CPU FPU GPU jne stresstesti kannettavan CPU maksimi lämpötila 88 astetta (ei average vaan maximum)
ja näytönohjain Nvidia 1060 6GB DDR5 74 astetta.
Cooler boost nostaa hieman tuulettimien ääntä ja silloin noin laskee 5 asteella silloin maksimi CPU
lämpötila on 83 astetta ja tuo siis ihan Extreeme testin kanssa niin että GPU 67 astetta tasaisesti cooler boostin kanssa testataan myös samalla ja
ei oletusasetukset testi.
Mihin ketjuun tämä on ollut tarkoitus postata?
 

Stargate2017

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.09.2017
Viestejä
1 894
Mihin ketjuun tämä on ollut tarkoitus postata?
No tarkoitus ei ole olla trolli tässä threadissa, mutta kun sama softa AIDA64 ja ajoin sillä system stability test aika kova sellainen kun ajaa myös GPU samanaikaisesti. Jos on olemassa joku muu parempi threadi tällaiselle niin kertokaa toki? Tuo on minun kannettava tietokone MSI, mutta siinä on äänekäs cooler boost päällä muuten olisi noin 5-10 astetta lämpimämpi ainakin jos laitan auto asetukset tuulettimet.
System stability test AIDA Extreme.JPG


EDIT. Nyt olen saanut ratkaisun Pathfinder Kingmaker peliin. Se ei ollenkaan kaatuile minulle jos minulla on Cooler Boost Enabled MSI kannettavassa pelitietokoneessa jossa on CPU: Intel I5-8300H 4 cores 8 threads 4Ghz Turbo modessa korkeintaan, Nvidia 1060 6 GB DDR5, 8 GB DDR4, 256 GB SSD, 1 TERA HDD. Cooler boost ei ole lian äänekäs kun pelaan. Jos taas katson esim. Vampire Diaries ulkoisen DVD aseman kautta niin en kytke Cooler boostia päälle.
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 498
Viestejä
4 192 945
Jäsenet
70 744
Uusin jäsen
Dunlop

Hinta.fi

Ylös Bottom