- Liittynyt
- 17.10.2016
- Viestejä
- 599
Toi Codex on kyllä paras hinta/laatusuhteeltaan imo. Claude on hyvä mutta ajaa itsensä vielä nopeammin limittiin. Gemini taas on näihin kahteen verrattuna liian tyhmä, runoilee liikaa omiaan. Itse olen aika hyvin pärjännyt codexin 5.5 medium mallilla peruskoodailussa, sitten jos pitää ratkaista joku oikeasti vaikea niin sitten xhigh. Ei siis tule limitti ihan niin nopeasti vastaan jos malttaa ajella mediumilla.