Ei ole siniaaltoinvertteriä tässä AgfaPhotossa, joten varauksella pistorasiakäyttöön. Ohjekirjasta:
"Laite tuottaa muokattua siniaaltoa (modified Sine Wave) ’seinäpistokkeesta’ ja saattaa olla yhteensopiva AC sähkölaitteiden kanssa, jotka toimivat siniaaltoisella sähköllä (teho <80 W). Kuitenkin, jos laitteessa on AC sähkömoottori ei toimi täydellä teholla muokatun siniaallon sähköllä (esim. sähkötuuletin). Se aiheuttaa myös sen, että laitteesta kuuluu ylimääräistä ääntä. Kodinkoneita, kuten jääkaapit, mikroaaltouunit ja kompressorit jotka käyttävät AC sähkömoottoria, sekä herkkiä lääkinnällisiä laitteita tulisi käyttää vain puhtaan siniaallon inverttereiden kanssa (eli ei AgfaPhoto POWERCUBE 100Pro:n kanssa). Tätä laitetta käytetään vain hädässä, eikä sillä voida korvata normaalia vaihtovirtaa AC pitkäaikaisessa käytössä. Pitkäaikaisessa käytössä varmista vaatimukset sähkölaitteiden teknisistä tiedoista. AgfaPhoto POWERCUBE 100Pro ei ole yhteensopiva laitteiden kanssa, joissa on sähkömoottori tai jotka ovat erityisen herkkiä (mm. sähköhammasharja)."
Itse olen kanssa cpap-laitteelle etsinyt virtapankkia ja hankin jo 12V-adapterin, joten AgfaPhoto olisi halvin ratkaisu. Mutta yleiskäyttöisyyden ja suuremman kapasiteetin takia rupesin katselemaan myös "Ecoflow River 2":sta, jossa on siniaaltoinvertteri ja 256Wh (versus Powercube 100:n 88,8Wh) ja tällä hetkellä jossain kaupoissa hintaan 199e. Toki samalla myös selvästi isompi ja painavempi, mutta itse en tarvitse vaellus- tms. käyttöön niin omassa käytössäni ei niin haittaisi.