• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä

Tekniikka Affinity Photo/Design/Publisher

Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 240
Tuote: Affinity Photo/Design/Publisher v2
Tarjoushinta: 37,49 euroa/ohjelmisto, 89,99 euroa kaikki kolme tai 67,49 euroa jos omistaa jonkun vanhemmista V1 ohjelmistoista
Normaalihinta: 74,99 euroa ja 179,99 euroa
Kauppa: Affinityn sivu
Voimassa: ei tietoa, ollut aktiivinen viikonlopun
Linkki: Creative Software For Professionals | We Are Affinity

Kommentti tarjouksesta: Affinityn Photoshop, Illustrator ja InDesign vastineet alennuksessa viime päivien Adobe uutisten jälkimainingeisa. Ei kuukausimaksuja (ainakaan toistaiseksi). Itse olen käyttänyt Affinity Photo v1:ttä muutamia vuosia ja olen ollut itse todella tyytyväinen siihen, tosin oma käyttöni on melko harrastemaista ja en käytä läheskään kaikkia ominaisuuksia.

Linkki v1-päivitystarjoukseen: Upgrade to V2 for 25% off and receive free add-on bundle

Canva osti Affinityn jonkin aikaa sitten: Canva acquires design platform Affinity to bring professional design tools to every organization
 
Viimeksi muokattu:

gojirra

Tukijäsen
Liittynyt
21.10.2017
Viestejä
621
Kellään kokemuksia CR3 raw formaatista Affinity photo editorista? Pikaisella googlauksella ainaki pari v sitten ihmisillä ollut ongelmia tän combon kans.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 240

Tuolta löytyy virallista listaa. Jos haluat niin voit lähettää minulle jonkun CR3 tiedoston niin voin kokeilla avautuuko. Toki samalla vaivalla varmaan onnistuu kokeilu Affinityn trial-versiolla: Affinity Store Checkout
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
01.01.2017
Viestejä
585
Tämä kiinnostaisi kovasti, mutta mitä trial-versiota testasin, niin toi käyttöliittymä tuntuu melko työläältä opittavalta. Tämä herra tuntuu olevan samaa mieltä, ja perustelee hiukan tarkemminkin niitä epäloogisuuksia: .

Hinta olisi kyllä houkutteleva, mutta taidan pitäytyä Luminar Neossa kuten tuokin suosittelee, kun oma käyttö on harrastelijakuvien kevyttä käsittelyä vain. Neossa vain ärsyttää sen raskaus, enkä oikeastaan kaipaa niitä AI-ominaisuuksia ollenkaan siinä laajuudessa kuin ko. softa niitä tyrkyttää.
 
Liittynyt
13.09.2018
Viestejä
732
Tämä kiinnostaisi kovasti, mutta mitä trial-versiota testasin, niin toi käyttöliittymä tuntuu melko työläältä opittavalta. Tämä herra tuntuu olevan samaa mieltä, ja perustelee hiukan tarkemminkin niitä epäloogisuuksia: .

Hinta olisi kyllä houkutteleva, mutta taidan pitäytyä Luminar Neossa kuten tuokin suosittelee, kun oma käyttö on harrastelijakuvien kevyttä käsittelyä vain. Neossa vain ärsyttää sen raskaus, enkä oikeastaan kaipaa niitä AI-ominaisuuksia ollenkaan siinä laajuudessa kuin ko. softa niitä tyrkyttää.
Siirryin itse Adobesta Affinityyn aikoinaan, ja ainakin itselleni siirtymä oli helppo, enkä ole kokenut Affinitya sen vaikeammaksi käyttää. Koska en käytä näitä kuitenkaan ihan joka päivä, niin välillä pitää vähän googlettaa miten joku asia tehdään, mutta ihan same se on muissakin softissa.

Suosittelisin kokeilemaan trial-versiota ja tekemään omat johtopäätökset.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
245 333
Viestejä
4 280 402
Jäsenet
71 654
Uusin jäsen
Seniili

Hinta.fi

Ylös Bottom