Älypuhelimeen hiirisovellus

Liittynyt
01.01.2021
Viestejä
1 017
Olen koittanut etsiä joskos älypuhelimeen löytyisi hiirisovellus vai miksikä sitä voisi kutsua. Käytössä Android-puhelin.

Eli rakentelin tossa media pc:n olohuoneen nurkan itx-koteloon. Vaikkakin on irrallinen langaton hiiri, se on vähän hankala. Mut mietin jos kännykässä ois sovellus, joka toimisi hiirenä tietokoneelle se voisi olla paljon kätevämpi. Sillä saisi käynnistettuä ojhelmat ja valittua valikot jne. Olen koittanut etsiä mutta en ole löytänyt onko tälläistä? Tosin se varmaan vaatisi jo oman ohjelman tietokoneeseenkin ellei sitten osaa leikkiä bluetoothin avulla hiirtä tms.
 
Liittynyt
31.01.2017
Viestejä
287
En tiedä onko moisia, mutta vaikuttaisi ihan mielenkiintoisalta. Jos viiveen saisi järkevälle tasolla, voisi tosta olla hyötyä.
 
Liittynyt
08.10.2017
Viestejä
795
Google play kaupasta löytyy aika monta eri sovellusta kun laittaa hakusanaksi vaikka"pc remote mouse".
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
480
Olen käyttänyt jo vuosikausia Unified Remotea. Asennetaan serverisovellus tietokoneelle ja puhelimelle sovellus jota tietokonetta ohjataan. Löytyy paljon muutakin kuin hiiri, myös näppis ym. Ilmaista versiota voi käyttää täysin, aina avatessa sovellus tulee ehdotus maksullisesta versiosta. Olen harkinnut kyllä maksullistakin versiota, koska tuo on ollut hyvä.

EDIT: Vaatii tietokoneen ja puhelimen samaan langattomaan verkkoon, toimii sen yli.
 
Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
54
Ääni Unified Remotelle. Säästyin aikoinaan semmoisen minihiiri/näppis SERjätteen tilaamiselta Aliexpressistä, kun maltoin ensin kokeilla tätä. Ostin heti alkutestien jälkeen täysversion kiitoksena säästyneistä pennosista.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 127
Viestejä
4 196 444
Jäsenet
70 854
Uusin jäsen
rata-mestari

Hinta.fi

Ylös Bottom