• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä

Muut Adobe Creative Cloud 20GB Photo Subscription: Photoshop and Lightroom 88,99€

Liittynyt
05.07.2017
Viestejä
104
Tuote: Adobe Creative Cloud 20GB Photo subscription: Photoshop and Lightroom
Tarjoushinta: 88,99€ / vuosi
Normaalihinta: 142€ / vuosi
Kauppa: Amazon.de
Voimassa: ?
Linkki: https://www.amazon.de/-/en/dp/B0CP4L6FYB
Promokoodi:

Kommentti tarjouksesta:
Ei ehkä vuoden paras tarjous, mutta ihan kelvollinen, jos osuu esim. hyvin päättyvään tilaukseen - kuten täällä.
 
Liittynyt
16.01.2019
Viestejä
731
Ei vuoden paras mutta black fridayn (80€) jälkeen ei ole osunut omaan silmään tarjousta. Tässä meinasi viime vuonna ostettu tilaus loppua joten kiitos postaajalle
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
66
En ole ajatellut noita tilauksen loppumisia, mutta sähköpostissa näkyi olleen että vuositilaus on uudistettu automaattisesti viimeksi huhtikuussa. Lasku tulee mulle kuukausittain. Onnistuuko tämmöinen vuoden tarjous siis käyttää mun nykyiseen tilaukseen?
 

caden

Häseltäjä
Tukijäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
229
Itse olen näitä ostanut ja linsessit pinoutuu. Ostin aiemmin tänä vuonna kaksi lisenssiä ja niistä tuli yhteensä kaksi vuotta Adobe tilille.
 
Liittynyt
17.10.2018
Viestejä
170
Tuntuu vaan olevan harvinaisen vaikea saada aktivoitua, ostin tommoisen vanhan päälle mutta se ei suostu aktivoitumaan sieltä sähköpostista eikä amazonin omilta sivulta. Kertoo vaan että "The vendor notified us that the account associated with that email address is not eligible for this product. To create an account, please use a different email address.", mutta kyllä sen pitäisi koska se on nimenomaan sama Lightroomin tilaus, aloitettu vuosi sitten samalla tarjoushinnalla.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
250 683
Viestejä
4 367 591
Jäsenet
72 669
Uusin jäsen
amatoori12

Hinta.fi

Ylös Bottom