Tuote: Acer Nitro 50-620 pelipöytäkone
Hinta: 600€
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Elisa lokakuu 2021
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Kuitti on olemassa, mutta takuuta ei ole enään
Muuta huomioitavaa:
Prosessori: i5-11400F
Näytönohjain: NVIDIA GeForce RTX 3060 Ti
Muisti: 32 GB DDR4 RAM (kaikki 4 paikkaa käytössä)
Kone myydään ilman kiintolevyä. Vapaita M.2 paikkoja on kaksi.
Käsittääkseni kone on siis tämä Acer Nitro N50 i5/16/1024/3060TI pelitietokone - Gigantti verkkokauppa
Olen lisännyt muistia koneeseen, eli alkuperäisestä poiketen koneessa on 32 GB muistia.
Olen myös vaihtanut prosessorijäähyn Noctua NH-U12S REDUX -prosessorituulettimeen. Tässä on pieni ongelma, että siili on sen verran korkea niin sivupaneeli ei mahdu kokonaan kiinni (pieni rako jää). Alkuperäinen tuuletin+siili pitäisi löytyä ja sen saa myös mukaan. Tosin lämmöt parani prosessorilla huomattavasti, että en suosittele sen käyttämistä.
Jos on tarpeen, niin voin koittaa metsästää jostain jonkun väliaikaisen kiintolevyn, että saisin koneen käyntiin ja saisin lisäinfoa pihalle. Kone on ollut viikon verran nyt käyttämättä, kun hankin uuden koneen tilalle.
Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): Tampere
Toimitustapa: Nouto
Maksutapa: Mobilepay / käteinen
Hinta: 600€
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Elisa lokakuu 2021
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Kuitti on olemassa, mutta takuuta ei ole enään
Muuta huomioitavaa:
Prosessori: i5-11400F
Näytönohjain: NVIDIA GeForce RTX 3060 Ti
Muisti: 32 GB DDR4 RAM (kaikki 4 paikkaa käytössä)
Kone myydään ilman kiintolevyä. Vapaita M.2 paikkoja on kaksi.
Käsittääkseni kone on siis tämä Acer Nitro N50 i5/16/1024/3060TI pelitietokone - Gigantti verkkokauppa
Olen lisännyt muistia koneeseen, eli alkuperäisestä poiketen koneessa on 32 GB muistia.
Olen myös vaihtanut prosessorijäähyn Noctua NH-U12S REDUX -prosessorituulettimeen. Tässä on pieni ongelma, että siili on sen verran korkea niin sivupaneeli ei mahdu kokonaan kiinni (pieni rako jää). Alkuperäinen tuuletin+siili pitäisi löytyä ja sen saa myös mukaan. Tosin lämmöt parani prosessorilla huomattavasti, että en suosittele sen käyttämistä.
Jos on tarpeen, niin voin koittaa metsästää jostain jonkun väliaikaisen kiintolevyn, että saisin koneen käyntiin ja saisin lisäinfoa pihalle. Kone on ollut viikon verran nyt käyttämättä, kun hankin uuden koneen tilalle.
Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): Tampere
Toimitustapa: Nouto
Maksutapa: Mobilepay / käteinen
Viimeksi muokattu: