Televisio-ohjelmat, elokuvat ja musiikki on siirtynyt streamauspalveluihin, niin nyt olen löytänyt myös kirjojen streamauspalvelut. Itse olen aloittanut kokeilemalla storytellin ilmaiskokeilulla ja seuraavaksi olisi tarkoitus kokeilla bookbeattia. Audiblessa taitaa olla pelkästään (englannin kielisiä) äänikirjoja, kun kahdessa aikaisemmassa on myös e-kirjoja. Onko näitä vielä muita vastaavia palveluja? Se mikä näissä vielä hivenen tuntuu kovalta on selvästi korkeampi hinta kuin muissa samankaltaisista streamauspalveluissa, kun nämä maksavat 12e-17e.
Ketjussa saa myös jakaa suosituksia eri palveluista. Itse kuuntelin Yuval Noah Hararin Sapiens-kirjan ja ehdottomasti suosittelen tätä muillekin, jotka ovat kiinnostuneita ihmisen julmasta historiasta, kehityksestä ja maailmasta.
Ketjussa saa myös jakaa suosituksia eri palveluista. Itse kuuntelin Yuval Noah Hararin Sapiens-kirjan ja ehdottomasti suosittelen tätä muillekin, jotka ovat kiinnostuneita ihmisen julmasta historiasta, kehityksestä ja maailmasta.