A Way Out

Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
3 173
Joku Fares kävi 'markkinoimassa' peliään myös tuolla viimeviikkoisissa Video Game Awardseissa:

 
Liittynyt
21.06.2017
Viestejä
370
Tätä odotan. Brothers-peli oli sen verran kovaa kamaa että samalla mutta vahvasti suurustetulla reseptillä ei voi mennä pieleen. Kovasti jopa uhkasivat että pelatakseen co-opia netin kautta riittää että toinen omistaa pelin! :)
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 125
Itse pidin tästä ns. ihan simona. Ei ollut pituudella pilattu, mutta pelikokemus oli sitäkin mahtavampi. Tuo, että molemmat pelaajat näkyvät samalla ruudulla oli hienosti toteutettu.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
2 067
Aloin katsomaan tuosta läpipeluuvideota ja sitten menikin 5 tuntia putkeen tapittaessa tuota :vihellys:

Nyt vituttaa etten pelannut itse, jälleenpeluuarvo aika huono :)
 

Henkka77

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 070
^ :D
Juu, 5 tuntia ja peli taitaa olla läpi, siinäpä syy miksen itse ole ostanu vielä. Yritän välttää viimeiseen asti kertakäyttöisiä muutaman tunnin pelejä, olkoot tarina vaikka miten hyvä.
 

Sadness

Tukijäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 418
Jos oikein olen käsittänyt niin tässä tarvitsee vain toisen pelaajan omistaa peli?
Toiselle riittää että lataa demon ja liittyy sitä kautta.

Edit: Muron arvostelussa tuo olikin:

Vain toisen pelaajan täytyy nimittäin omistaa peli, ja pelisessioon mukaan kutsutulle pelaajalle riittää pelkkä ilmaisen kokeiluversion lataaminen.
 
Liittynyt
23.08.2018
Viestejä
667
Vanhaa aihetta nostelen, mutta olisi kysymys: Mistä tuon kokeiluversion löytää pstoresta? Itse en ainakaan löydä haulla muuta kuin koko version pelistä. Google löytää kyllä muiden maiden ps storesta trialit.

Kiitos!
 

MAD

Liittynyt
23.11.2018
Viestejä
107
Vanhaa aihetta nostelen, mutta olisi kysymys: Mistä tuon kokeiluversion löytää pstoresta? Itse en ainakaan löydä haulla muuta kuin koko version pelistä. Google löytää kyllä muiden maiden ps storesta trialit.

Kiitos!
Kirjautumalla sisään tulee ainakin selaimella "Ilmainen Demo"-kohta esiin pelin Store-sivulla.
 

Henkka77

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 070
Ite sain jostain syystä ilmaiseksi Origin Accessin perustason kuukaudeksi johon tämä kuuluu.
Pitääpä pelailla läpi jossain vaiheessa jonkun kaverin kanssa, yksinhän tätä ei voi edes pelata.
 
Liittynyt
23.08.2018
Viestejä
667
Kirjautumalla sisään tulee ainakin selaimella "Ilmainen Demo"-kohta esiin pelin Store-sivulla.
Okei, outoa... Itsellä ei näy ko. kohtaa. Pitää pyytää kaveria tsekkaamaan.

Tuli nyt hankittua tämä, ei kai 15e paha hinta ole vaikka pelattavaa ei olisikaan montaa tuntia...
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 436
Viestejä
4 199 361
Jäsenet
70 907
Uusin jäsen
Zawaro

Hinta.fi

Ylös Bottom