970 evo m.2

Liittynyt
12.11.2018
Viestejä
70
Samsung 970 EVO 500gt m.2 ssd
En siis ymmärrä yhtään vaikka katoin Jnstech vanhan videon. Joten en ymmärrä miten se saa toimimaan!?
(emolevy= msi x470 gaming plus)
 
Liittynyt
12.11.2018
Viestejä
70
No olen käsittänyt että ei sitä vaan laiteta siihen. Jotain muuta tehdä sen jälkeen.
 

Desgorr

Make ATK Great Again
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
6 071
Onko tuolle tarkoitus asentaa Windows (Ja mikä) vai ottaa lisätilana käyttöön?
 
Liittynyt
10.10.2018
Viestejä
467
No olen käsittänyt että ei sitä vaan laiteta siihen. Jotain muuta tehdä sen jälkeen.
Itse juurikin "vain laitoin siihen", ruuvasin lukitusruuvin ja sitten asensin levylle Windowsin muistitikulta. Ja homma toimii.

(Uusi kone)

Tässä varmaan nyt kaivataan pikkusen enemmän tietoa mitä olet tekemässä, mille olet tekemässä ja minkälaista laitteistoa on koneessa jne
 
Liittynyt
12.11.2018
Viestejä
70
No juu windows ja Usein käytettyjä juttuja

(uusi koneeseen)

Sanoin emolevyn tuolla ylhäällä
 

TMK

Liittynyt
11.11.2017
Viestejä
532
En ole mutta aion. (koneen osat ei ole vielä kaikkii)
Nyt tuntuu, että sulta joutuu repimään vastauksia sana kerrallaan.

Kerro koko tilanne ja osat mitä sulla on ja mikä siinä asennuksessa ei onnistu.

Ei tällä tavalla porukkaa kiinnosta yrittää auttaa.

Tai niinkuin moni on sanonut, niin laita tikku paikalleen (laitetaan muuten ensin kulmassa paikalleen ja taitetaan alas) ja asenna windows.
 
Liittynyt
12.11.2018
Viestejä
70
Siis eikö tarvi mitään biosista ekana.
Näät kyllä mun osat profiilista!
Siis tänään pitäs tulla osia paketissa
 
Liittynyt
10.10.2018
Viestejä
467
Siis eikö tarvi mitään biosista ekana.
Näät kyllä mun osat profiilista!
Siis tänään pitäs tulla osia paketissa
Ainakaan puhelimella ei näy profiilissa osia. Ja jos sulla ei kiinnosta kirjoittaa niitä tänne, miksi auttajilla pitäisi kiinnostaa lähteä kaivelemaan ja etsimään "josko ne jostain forumin uumenista löytyisi"?

Ymmärsinkö oikein, että et ole vielä edes kokeillut asentaa levyä/Windowsia jos osiakin vielä puuttuu? Mitä jos ensin asentaisit kaikki osat ohjeiden ja manuaalin mukaan ja jos ei onnistu pyydä sitten apua. Hankalaa auttaa ongelmissa, joita ei vielä edes ole
 
Viimeksi muokattu:

TMK

Liittynyt
11.11.2017
Viestejä
532
Ainakaan puhelimella ei näy profiilissa osia. Ja jos sulla ei kiinnosta kirjoittaa niitä tänne, miksi auttajilla pitäisi kiinnostaa lähteä kaivelemaan ja etsimään "josko ne jostain forumin uumenista löytyisi"?
Jos laittaa näytön kierron päälle ja niin puhelimen ollessa poikittain näkee sen speksit -linkin nimen alla.

Ole hyvä, oli mukava auttaa ;)

Toki yleensä (aina) luen näitä puhelin normi asennossa.
 

Freeze

Elitisti
Team Folding @ Home
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 159
Tai vaihtoehtoisesti nappaa selaimen desktop -tilaan ;)

Petelle voin kyllä sanoa saman mitä muutkin, että kasaa osat ohjeiden mukaan paikoilleen, ja yritä asentaa Windows ensin. Sitten jos ei onnistu, niin huuda apua. Mielellään selkeän infon kera.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
248 323
Viestejä
4 334 990
Jäsenet
72 169
Uusin jäsen
Samuli06

Hinta.fi

Ylös Bottom