ignoratkaa tämä pläänit muuttunu.

Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
532
Ei ole minun enkä tiedä kuka tämä myyjä on mutta ajattelin vinkata kun kerran näin..
Ryzen 1600 130€ voit ehkä tinkata vielä jos haluat en tiedä..
 
Liittynyt
08.01.2018
Viestejä
80
Tosiaan ei ole ne alivoltitetut mainausnäyttikset mitään pommeja. Pahempia ovat jopa ne hulluilla kelloilla olleet pelinäyttikset.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 055
Jotenkin tuntuu, että näitä mainausnäyttiksiä puolustaa vaan henkilöt, joilla on semmoisia itse myynnissä tai tulossa myyntiin.. Mitään takeitahan ei ole, että mainaaja on käyttänyt noita avoimessa, pölyttömässä ideaalitilassa tai edes altivoltittanut niitä. Ja jossei ymmärrä kysyä, sieltä tulee kortti custom-mainausbiosilla :facepalm:
 
Liittynyt
20.04.2018
Viestejä
107
Taisin itse mennä ostamaan mainauskäytössä olleen näyttiksen, tajusin asian vasta kun kaupat oli tehty. Mutta oikeastaan ihan hyvä näinkin, pääsee vähän testailemaan ja näkemään onko se tosiaan vaikuttanut suorituskykyyn/kestävyyteen jotenkin.
 
Liittynyt
08.01.2018
Viestejä
80
Jotenkin tuntuu, että näitä mainausnäyttiksiä puolustaa vaan henkilöt, joilla on semmoisia itse myynnissä tai tulossa myyntiin.. Mitään takeitahan ei ole, että mainaaja on käyttänyt noita avoimessa, pölyttömässä ideaalitilassa tai edes altivoltittanut niitä. Ja jossei ymmärrä kysyä, sieltä tulee kortti custom-mainausbiosilla :facepalm:
Aika huonoa tulosta olisi tehnyt jos ei olisi alivoltittanut.
 
Liittynyt
05.05.2018
Viestejä
39
noita ryzen 1600 näyttäs nykyää enää paljoo pyörivän tuolla nii kannattaisiko ostaa vaan huonompi ryzeni?
 

Stargate2017

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.09.2017
Viestejä
1 894
täältä foorumilta/Tori.fi
Minulle ei olisi ongelma ostettu näytönohjain käytettynä. Se mikä on ongelma on hinnat käytetyille. Älä naurata että ovat edullsia jos puhutaan näytönohjaimista. En ole ihan low end tai average grafiikkakorteista asiantuntija hinnassa mutta voi **** mitkä surkeat hinnat high end korteissa että se siitä.

Huom sinua en kritisoi ollenkaan. Kritisoin vain tori.fi hintoja. CPU ja no ehkä sellaisen voi ostaa. Valmis paketit tori.fi on varmaan idiootteja varten kaikenlaista yrityksiä löytyy.

Jos ostan uuden siinä on 2-3 vuoden takuu siinä näytönohjaimessa niin kyllä on surkeat hinnat tori.fi. Voisin spammata monta myyjä viestillä myy 100-150 euroa halvemmalla jotka highend ja average ehkä 50 euroa alaas riiipuen mikä hinta ja näytönohjain.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
05.05.2018
Viestejä
39
Minulle ei olisi ongelma ostettu näytönohjain käytettynä. Se mikä on ongelma on hinnat käytetyille. Älä naurata että ovat edullsia jos puhutaan näytönohjaimista. En ole ihan low end tai average grafiikkakorteista asiantuntija hinnassa mutta voi **** mitkä surkeat hinnat high end korteissa että se siitä.

Huom sinua en kritisoi ollenkaan. Kritisoin vain tori.fi hintoja. CPU ja no ehkä sellaisen voi ostaa. Valmis paketit tori.fi on varmaan idiootteja varten kaikenlaista yrityksiä löytyy.

Jos ostan uuden siinä on 2-3 vuoden takuu siinä näytönohjaimessa niin kyllä on surkeat hinnat tori.fi. Voisin spammata monta myyjä viestillä myy 100-150 euroa halvemmalla jotka highend ja average ehkä 50 euroa alaas riiipuen mikä hinta ja näytönohjain.
katselen kyllä lähinnä täältä sitä näyttistä rossua en luota hirveemmi tori.fi:hin
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
412
Äkkiseltään kun täältä konepakettien puolelta kattelin niin 7 kpl sopivan hintaisia paketteja löytyi heti ekalta sivulta. Esim. hyvällä myyntihistorialla oleva henkilö kaupittelee settiä missä i7-4790K prossu, Asuksen Z97-Deluxe emo ja 16gb rammia. Lisäksi on vielä hyvällä jäähyllä, perus kopalla, perushyvällä virtalähteellä ja postitusmahdollisuudella. Näyttis uupuu mutta hintakin 550e joten jää 250e vielä sellaiseenkin. Sillä rahalla saa jo gtx 1060 tai sitten ostat vaikka R9 290:n ja odottelet, että hinnat laskee yms.

Itse olen kaksi uutta konepakettia ostanut, toinen silloin kun e4300 oli kova kellotuskivi ja toisen kun gtx 770 oli uusinta uutta, enkä taida kyllä enää koskaa ostaa. Ostanut ja myynyt olen foorumeilla ja torissa varmaan viiden-kuuden konepaketin verran tavaraa. Pari mätää omenaa ollut mukana mutta muuten erittäin mukavati mennyt kaupat ja osat olleet sitä mitä pitikin. Hiukan kun selvittää ja katselee noita myyntihistoriatietoja mitä tällä foorumilla näkyy niin saa aika rauhallisin mielin tehdä kauppoja.

Ja mitä sitten jos onkin mainattu kortilla? Itse en pitäisi esteenä (ja ei en ole mainannut enkä mitään paraikaa myymässäkään :D) Kyllä se rigissä alivolteilla pidetty kortti aina sen paskassa, ahttaassa kopassa ilman pölysuodatusta ja kunnon ilmakiertoa voittaa.
 

Asmola

Molander
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 204
Pidetäänpäs kielenkäyttö kurissa ja keskustelu asiallisena.:swait:
 

Stargate2017

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.09.2017
Viestejä
1 894
Itse en ole tässä keskustelussa ylilyöntejä havainnut.
Offtopic. Moderaattori on editoinut ja jopa poistanut kommentteja jotka on niin sanotusti ylilyöntejä.

Ontopic:
Käytetyistä paketeista minä olen lähettänyt kaksi ehdostusta järki hintaan ne jotka myy käytettyjä en sano minkä kautta en paljasta mitä kautta esim tori.fi tai foorumi tai. Miten kävi? Kun ehdotin järkihintaa kun käytetty siis yli 100-300 euroa alennusta pyydetystä hinnasta niin ei edes vastausta ole tullut.
==>
Erittäin todennäköisesti ostan kyllä uuden koneen. Olin maininnut toki viesteissä tyylin ota tai jätä ja deadline milloin vastata ja jos vastausta ei tule niin. Nämä käyteyt paketti josta minä olen antanut tarjousta on ollut kyllä ihan uutta hardwarea ja highend ei 800 euron budjetti jos uutena kaupasta.
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 685
Viestejä
4 188 825
Jäsenet
70 780
Uusin jäsen
Tauno.T

Hinta.fi

Ylös Bottom