80-luvun nopeatempoinen syntikkapoppi

Liittynyt
24.12.2016
Viestejä
15
Kuunteleeko joku muu tätä hauskaa ja viatonta 80-luvun kamaa? Laittakaa lisää samanlaisia biisejä. Nyt jorataan!


Eighth Wonder - Baby Baby (Euro Dance Mix)


Mandy Smith - Positive Reaction (Extended Mix)


Expose - Point Of No Return (12" Mix)
 
Liittynyt
11.10.2017
Viestejä
160
80-luvun syntikkamusiikki on lähellä sydäntä, mutta enimmäkseen elokuvien soundtrackien muodossa.

Tässä yksi lapsuusajan suosikkielokuvan (Fletch [1985]) tarttuvakertosäkeinen ja nopeahkotempoinen kasaripop-kappale.


Stephanie Mills - Bit By Bit

Bonuksena laitettakoon Flashdancen [1983] ikiklassikko, jonka tahtiin raavammatkin miehet salaisesti noddailee. Ei tosin alkuperäispostaajan toivoma nopeatempoinen sykähtely, mutta istunee muuten kehykseen.


Irene Cara - What A Feeling
 
Viimeksi muokattu:

Lare

Error 404
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
3 998
Täällähän oli tämmöinenkin ketju. Itse olen myös suuri kasarifani ja paljon tulee kuunneltua vanhempaa syntikkapoppia.

Pistetäänpäs muutama nopeatempoinen biisi tänne. Spotifyssä itsellä tällä hetkellä 250 biisin lista 80-luvun euro- ja italodiscoa, mutta tuoltakin puuttuu aika paljon kovia kappaleita, kun spotifyn valikoima ei ole parhaasta päästä. Nuo genret muutenkin vähän hankalia rajan vetämisen suhteen.


FR David - Pick Up The Phone


Amanda Scott - Lies


Grant Miller - Red For Love


Joy Peters - Who Took My Girl
 
Liittynyt
21.09.2017
Viestejä
52
Tämä on mun yksi italosuosikeistani.



Riky Maltesella on useita kovia, mut tää on mielestäni kovin.



Ja tää on todella kaunis!

 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
131









ja jos/kun italosta puhutaan, niin Mauro Farinan käsien kautta kulkenut materiaali yleensä toimii.
 

Lare

Error 404
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
3 998
Herätelläänpä ketjua.

Tea Es - Captain Terra X



Gina T - Tokyo By Night



Latin Lover - Casanova Action (Long Mix)

 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 647
Viestejä
4 197 273
Jäsenet
70 760
Uusin jäsen
Maakkkee

Hinta.fi

Ylös Bottom